A więc tak , otóż mam dwa problemy -
Pierwszy polega na tym , iż nie wiem jak wpisać , że 'nowa' klasa , ładuje z noża (wiem gdzie to dopisać jak by co:F) zmianę modelu na model 'przeciwnika' , ofc, wiem , że changeskin(i,0) załatwiło by sprawę - ale nie do końca tak jak miało by to wyglądać. chodzi mi o to , żeby działał kameleon tak jak ultra armor u barbarzyńcy - naładuje np. 3x i po 3 trafieniach skin wraca do normy .
Drugi polega na tym , że , nie potrafię napisać aby nowa statystyka dodawała premię do 'niewidoczności' - wpisałem statystykę , działają wpisy do sql etc. pkt mogę dodać - i zapisują się w bazie danych. Ale nie potrafię wpisać funkcji odpowiadającej że za każde dodane pkt spada widoczność modelu (za pewne wystarczyło by dodać coś z player_b_inv ale niestety nie wiem jak).
Z góry dziękuje za wszelkie wskazówki.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Mam 2 pytania.
Temat rozp. WuHa, 04.04.2010 13:19
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.04.2010 13:19
#2
Napisano 04.04.2010 13:53
W fw_traceline pod:
dodajesz:
//do pierwszego
if(is_user_alive(hit))
{
dodajesz:
if(twoja_zmienna[hit]>0) twoja_zmienna[hit]--
else changeskin(hit, 1)
//do pierwszego
Użytkownik Peyote edytował ten post 04.04.2010 14:04
#3
Napisano 04.04.2010 14:06
Niestety , nie wiem jaką 'zmienną' dodać.
#4
Napisano 04.04.2010 14:12
Pokaż co dodałeś w call_cast.
#5
Napisano 04.04.2010 14:27
mam problem z dodaniem zmiennej - używałem dotychczas changeskin(id,0) , ale nie da się tam tego 'wpisać' , próbowałem też z player_item_id[id] = 66 ale nie bardzo mi to wychodzi, mógł byś pomóc z wypełnieniem call_cast oraz z wpisem w fw_traceline ?
#6
Napisano 04.04.2010 18:11
Pod np.
dopisujesz:
W call_cast dopisujesz:
W fwd_traceline pod
dopisujesz:
new player_dmg[33]
dopisujesz:
new TwojaZmienna[33]
W call_cast dopisujesz:
case TwojaKlasa:
{
TwojaZmienna[id]++
changeskin(id, 0)
}
W fwd_traceline pod
if(is_user_alive(hit))
{
dopisujesz:
if(TwojaZmienna[hit]>0) TwojaZmienna[hit]--
else changeskin(hit, 1)
#7
Napisano 07.04.2010 11:50
Dzięki - zadziałało
A jak rozwiązać drugi problem ?
06 kwiecień 2010 - 16:23:
BUMP - pomoże ktoś ?
07 kwiecień 2010 - 11:29:
bump
07 kwiecień 2010 - 12:50:
Prosił bym o zamknięcie tematu - sam rozwiązałem problem.
A jak rozwiązać drugi problem ?
06 kwiecień 2010 - 16:23:
BUMP - pomoże ktoś ?
07 kwiecień 2010 - 11:29:
bump
07 kwiecień 2010 - 12:50:
Prosił bym o zamknięcie tematu - sam rozwiązałem problem.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych