Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Mam 2 pytania.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 WuHa

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Lidzbark Warmiński
Offline

Napisano 04.04.2010 13:19

A więc tak , otóż mam dwa problemy -
Pierwszy polega na tym , iż nie wiem jak wpisać , że 'nowa' klasa , ładuje z noża (wiem gdzie to dopisać jak by co:F) zmianę modelu na model 'przeciwnika' , ofc, wiem , że changeskin(i,0) załatwiło by sprawę - ale nie do końca tak jak miało by to wyglądać. chodzi mi o to , żeby działał kameleon tak jak ultra armor u barbarzyńcy - naładuje np. 3x i po 3 trafieniach skin wraca do normy .

Drugi polega na tym , że , nie potrafię napisać aby nowa statystyka dodawała premię do 'niewidoczności' - wpisałem statystykę , działają wpisy do sql etc. pkt mogę dodać - i zapisują się w bazie danych. Ale nie potrafię wpisać funkcji odpowiadającej że za każde dodane pkt spada widoczność modelu (za pewne wystarczyło by dodać coś z player_b_inv ale niestety nie wiem jak).


Z góry dziękuje za wszelkie wskazówki.
  • +
  • -
  • 0

#2 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.04.2010 13:53

W fw_traceline pod:
if(is_user_alive(hit))
{

dodajesz:
if(twoja_zmienna[hit]>0) twoja_zmienna[hit]--
else changeskin(hit, 1)


//do pierwszego

Użytkownik Peyote edytował ten post 04.04.2010 14:04

  • +
  • -
  • 0

#3 WuHa

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Lidzbark Warmiński
Offline

Napisano 04.04.2010 14:06

Niestety , nie wiem jaką 'zmienną' dodać.
  • +
  • -
  • 0

#4 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.04.2010 14:12

Pokaż co dodałeś w call_cast.
  • +
  • -
  • 0

#5 WuHa

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Lidzbark Warmiński
Offline

Napisano 04.04.2010 14:27

mam problem z dodaniem zmiennej - używałem dotychczas changeskin(id,0) , ale nie da się tam tego 'wpisać' , próbowałem też z player_item_id[id] = 66 ale nie bardzo mi to wychodzi, mógł byś pomóc z wypełnieniem call_cast oraz z wpisem w fw_traceline ?
  • +
  • -
  • 0

#6 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.04.2010 18:11

Pod np.
new player_dmg[33]

dopisujesz:
new TwojaZmienna[33]


W call_cast dopisujesz:
		case TwojaKlasa:
{
TwojaZmienna[id]++
changeskin(id, 0)
}

W fwd_traceline pod
if(is_user_alive(hit))
{

dopisujesz:
if(TwojaZmienna[hit]>0) TwojaZmienna[hit]--
else changeskin(hit, 1)

  • +
  • -
  • 1

#7 WuHa

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Lidzbark Warmiński
Offline

Napisano 07.04.2010 11:50

Dzięki - zadziałało ;)

A jak rozwiązać drugi problem ?

06 kwiecień 2010 - 16:23:
BUMP - pomoże ktoś ?

07 kwiecień 2010 - 11:29:
bump

07 kwiecień 2010 - 12:50:
Prosił bym o zamknięcie tematu - sam rozwiązałem problem.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych