Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Stala funkcja klasy tylko Pistolety typu usp


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
34 odpowiedzi w tym temacie

#21 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 04.04.2010 22:32

Bez slota 2 juz ?


Bez Slota2 sa errory a z tez sa :D



Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/home/groups/amxmodx/tmp3/phpGHkjy2.sma(1322) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpGHkjy2.sma(1364) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpGHkjy2.sma(4902) : warning 217: loose indentation
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpGHkjy2.sma(4902) : error 037: invalid string (possibly non-terminated string)
/home/groups/amxmodx/tmp3/phpGHkjy2.sma(7643) : warning 217: loose indentation

1 Error.
Could not locate output file /home/groups/amxmodx/public_html/websc3/phpGHkjy2.amx (compile failed).

Użytkownik backspace edytował ten post 04.04.2010 22:40


#22 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 04.04.2010 22:54

Loose idention to tylko ostrzeżenie, że użyłeś za dużo tabulatorów (spacji), całkiem nie groźne.

Pokaż jak zrobiłeś tą funkcje.

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 04.04.2010 22:56


#23 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 04.04.2010 22:59

Dobra zrobilem lokalnie ale moge teraz miec all bronie tzn to wyglada tak. Biore kolta. jest ok , zmieniam na noz wraca na kolta. i tak robie caigle 1 1 1 1 1 1 1 1 1 i w końcu moge miec ak :<

#24 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 04.04.2010 23:05

a engclient_cmd jak masz :?:
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#25 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 04.04.2010 23:13

no taki jak wtedy slot2

#26 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 04.04.2010 23:25

if ((weapon != CSW_C4 ) ||(weapon!=CSW_KNIFE)&&((weapon!=CSW_USP)||(weapon!=CSW_GLOCK))&& (player_class[id] == Tytan))

{

client_cmd(id,"slot2")

engclient_cmd(id,"slot2")



}


  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#27 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 05.04.2010 11:15

A nie mozesz zrobic kodu ze np if klasa tytan ma m4 i tak dalej oprocz Clotow , nozu , c4 i granatow to zmienia np na slot2 dopier ?

#28 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.04.2010 11:18

A nie mozesz zrobic kodu ze np if klasa tytan ma m4 i tak dalej oprocz Clotow , nozu , c4 i granatow to zmienia np na slot2 dopier ?



Ale tamto właśnie tak jest napisane...

if ((weapon != CSW_C4 ) ||(weapon!=CSW_KNIFE)&&((weapon!=CSW_USP)||(weapon!=CSW_GLOCK))&& (player_class[id] == Tytan))

Tutaj masz if'a... Na klase Tytan, C4, Knife, USP i Glock.


{
client_cmd(id,"slot2")
engclient_cmd(id,"slot2")

}

Tutaj wymuszenie slot2. :X

Dobrze zrozumiałem?

#29 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 05.04.2010 11:23

Tzn Powiem tak , chce zrobić Klase Tytan która ma dużo hp ( zrobilem) ale może posiadać Tylko DGL , Dostaje on DGL gdy naladuje noz. ( bO nie potrafie dodać ze co runde dostaje , bo dodalem i tylko raz dostaje.) I chce zeby mogl uzywac tylko Coltów,Knife,c4

#30 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.04.2010 11:25

Tzn Powiem tak , chce zrobić Klase Tytan która ma dużo hp ( zrobilem) ale może posiadać Tylko DGL , Dostaje on DGL gdy naladuje noz. ( bO nie potrafie dodać ze co runde dostaje , bo dodalem i tylko raz dostaje.) I chce zeby mogl uzywac tylko Coltów,Knife,c4



Co do dawania Deagle'a.


To w

public RoundStart(){
dodajesz:

if(player_class[i]==Twojaklasa) give_item(i,"weapon_deagle")
if(player_class[i]==Fernando) give_item(i,"ammo_50ae")
if(player_class[i]==Fernando) give_item(i,"ammo_50ae")
if(player_class[i]==Fernando) give_item(i,"ammo_50ae")
if(player_class[i]==Fernando) give_item(i,"ammo_50ae")


I będzie dostawał co runde Deagle+Ammo.

Co do blokady, to tamta powinna działać..



if ((weapon != CSW_C4 ) ||(weapon!=CSW_KNIFE)&&((weapon!=CSW_USP)||(weapon!=CSW_GLOCK))&& (player_class[id] == Tytan))
{
client_cmd(id,"slot2")
engclient_cmd(id,"slot2")

}


Albo tak:


if ((weapon != CSW_C4 ) &&(weapon!=CSW_KNIFE)&&((weapon!=CSW_USP)&&(weapon!=CSW_GLOCK))&& (player_class[id] == Tytan))
{
client_cmd(id,"slot2")
engclient_cmd(id,"slot2")

}

Bo w funkcji Ninji są && .

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.04.2010 11:27


#31 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 05.04.2010 11:57

niestety to sie raczej nie uda ; ) no trudno. chcialbym jeszcze spytac czy potraficie zrobic tak zebym mogl dodac klase bez restartu lvli :)

#32 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.04.2010 15:15

Ale z roundstart() się uda, bo sam tak mam. :X



if(player_class[i]==Twojaklasa) give_item(i,"weapon_deagle")
if(player_class[i]==Twojaklasa) give_item(i,"ammo_50ae")
if(player_class[i]==Twojaklasa) give_item(i,"ammo_50ae")
if(player_class[i]==Twojaklasa) give_item(i,"ammo_50ae")
if(player_class[i]==Twojaklasa) give_item(i,"ammo_50ae")

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 05.04.2010 15:16


#33 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 05.04.2010 15:18

Wiem ale to ze nie moze wziąć innych item nie dziala. Bo moze uzywac Takze ak. moze strzelic raz z ak i zmienia dopiero na slot2. : / no trudno. A Wiesz moze jak dodac Klase bez resu lvli ; )?

#34 Pawex

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 94
Zaawansowany

  • Postów:381
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.04.2010 18:33

Tak sie nie da :(
  • +
  • -
  • 0

#35 Tomi

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:271
Offline

Napisano 05.04.2010 18:49

Da Sie ; ) Bo juz o tym pisali




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych