Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

Model klasy
#1
Napisano 03.04.2010 15:39
#2
Napisano 03.04.2010 17:47
new SWORD_PLAYER[] = "models/diablomod/p_knife.mdl"Dodaj pod tym:
new SWORD_DZIKUS_VIEW[] = "models/diablomod/ninja/v_knife.mdl"/\To jest tylko przykład DZIKUS to nazwa klasy musi być dużymi literami a:
models/diablomod/ninja/v_knife.mdlto ścieżka gdzie jest nowy model noża
![:]](https://amxx.pl/public/style_emoticons/default/cwaniak.gif)
Następnie znajdź:
precache_model(SWORD_PLAYER)Dodaj pod tym:
precache_model(SWORD_DZIKUS_VIEW)Powtarzam DZIKUS to nazwa klasy


Potem znajdź:
if(weapon == CSW_SMOKEGRENADE){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SE_VIEW) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SE_PLAYER) }Dodaj pod tym:
} if(player_sword[id] == 0) { if(on_knife[id]){ if(player_class[id]==Dzikus) entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,SWORD_DZIKUS_VIEW) else entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER) }Końcowy wynik:
if(weapon == CSW_SMOKEGRENADE){ entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, SE_VIEW) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, SE_PLAYER) } } if(player_sword[id] == 0) { if(on_knife[id]){ if(player_class[id]==Dzikus) entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel,SWORD_DZIKUS_VIEW) else entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, KNIFE_VIEW) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, KNIFE_PLAYER) }
#3
Napisano 03.04.2010 17:49

#4
Napisano 03.04.2010 17:56

SWORDNa:
PLAYER???
#5
Napisano 03.04.2010 17:58
Edit:
Może ten temat pomoże:
http://amxx.pl/item-...oda-t18097.html
Użytkownik Screeaam... edytował ten post 03.04.2010 18:01
#6
Napisano 03.04.2010 18:24
edit
Karioo to co ty podałeś jest dobre?

Użytkownik Valito edytował ten post 03.04.2010 18:40
#7
Napisano 03.04.2010 18:33

model musi byc w
models/player/nazwa modelu bez .mdl /nazwa modelu.mdl
i taki sam ma byc link do precache

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)

#8
Napisano 05.04.2010 18:56

edit
Za szybko zaakceptowałem posta. if(player_class[id] == Mag)
{
if(on_knife[id]){
entity_set_string(id, EV_SZ_playermodel, ASkins)
}
}
To jest na knife chce na model gracza
Użytkownik Valito edytował ten post 05.04.2010 18:57
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych