Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dylemacik... 2 strona /klasa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 03.04.2010 09:32

1. Gdy naciskam 9. (Dalej) to wylacza mi sie menu klasy... w .sma mam tak:

public select_class(id,lx[])
{
if(is_user_bot(id)) return
new flags[13]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,13)
new text[512]
//new keys = read_flags(flags)

asked_klass[id]=0

format(text, 511,"\yWybierz Klase - ^n")

for(new i=0;i<9;i++)
{
format(text, 511,"%s%s%d. %s Level :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], lx[i+1])
}
format(text, 511,"%s^n9. Dalej^n",text)
show_menu(id, keyss, text)

}


public select_class_menu(id, key)
{
new lx[13]
g_haskit[id] = 0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Czarodziejka
}
case 1:
{
player_class[id] = Druid
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojczyni
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
}
case 9:
{
ShowKlasy(id,lx)
}


}

LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)

give_knife(id)



}

public ShowKlasy(id,lx[]) {
new text2[512]
asked_klass[id]=0
format(text2, 511,"\yWybierz klase - ^n\r1. \wGriswold \yLevel :%i^n\r2. \wAndariel \yLevel :%i^n\r3. \wDuriel \yLevel :%i^n\r4. \wMefisto \yLevel :%i^n\r5. \wIzual \yLevel :%i^n\r6. \wNihlathak \yLevel :%i^n\r7. \wMadawc \yLevel :%i^n\r8. \wDiablo \yLevel :%i^n^n\r0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][9],player_class_lvl[id][10],player_class_lvl[id][11])
show_menu(id, KeysKlasy,text2, -1, "Klasy")


}

public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Griswold
* 2:Andariel
* 3:Duriel
* 4:Mefisto
* 5:Izual
* 6:Nihlathak
* 7:Madawc
* 8:Diablo
* 0:Wstecz
*/
new lx[13]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = Griswold


}
case 1: { // 2
player_class[id] = Andariel

}
case 2: { // 3
player_class[id] = Duriel
}
case 3: { // 4
player_class[id] = Mefisto
}
case 4: { // 5
player_class[id] = Izual
}
case 5: { // 6
player_class[id] = Nihlathak
}
case 6: { // 7
player_class[id] = Madawc
}
case 7: { // 8
player_class[id] = Diablo
}
case 9: { // 0
select_class(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED



2. Do tego kodu moglby ktos napisac do Diablo i Madawc kod aby te klasy byly dostepne dla gracza z dana flaga?;>


Z gory thx.

Użytkownik Pavulon edytował ten post 03.04.2010 11:32
używanie BBCode nie boli

  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 03.04.2010 09:41

case 9:

To jest guzik 0 :)
  • +
  • -
  • 0

#3 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 03.04.2010 10:26

Zmienilem pod case8 to ShowKlasy(id,lx) i tak samo;/
  • +
  • -
  • 0

#4 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 03.04.2010 10:28

case 9:

To jest guzik 0 :)


No właśnie :) czyli naciskając Wstecz ci znika menu :)

03 kwiecień 2010 - 11:28:
co do 2 :

new keys
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B )
{
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
}
else
{
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)
}

Użytkownik Ghoscik edytował ten post 03.04.2010 10:28

  • +
  • -
  • 1

#5 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 03.04.2010 10:37

Ale pod 9. mam Dalej ^^ i chce aby na 2 strone menu przeszlo;>
  • +
  • -
  • 0

#6 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 03.04.2010 10:40

Ale pod 9. mam Dalej ^^ i chce aby na 2 strone menu przeszlo;>


No to jak robiles wszystko wg. poradnika to czemu mialo by Ci nie iść ? :D Musiałeś coś zepsuć
  • +
  • -
  • 1

#7 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 03.04.2010 10:53

watpie ze cos popsulem..: X czekam na dalsze propozycje... w ostatecznosci moge .sma przeslasc na pw

Użytkownik SzukamProDM edytował ten post 03.04.2010 11:51

  • +
  • -
  • 0

#8 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 03.04.2010 12:26

jno to daj mi.
  • +
  • -
  • 1

#9 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 03.04.2010 12:29

for(new i=0;i<9;i++)


Powinno być:

for(new i=0;i<8;i++)


#10 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 03.04.2010 12:38

for(new i=0;i<9;i++)


Powinno być:

for(new i=0;i<8;i++)


Why ?
  • +
  • -
  • 1

#11 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 03.04.2010 14:39

for(new i=0;i<9;i++)


Powinno być:

for(new i=0;i<8;i++)


Why ?

Bo jest 8 klas a nie 9...pod 9 masz tylko dalsze menu...
  • +
  • -
  • 0

#12 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 03.04.2010 18:43

Ok juz naprawione menu... ;) 1.teraz do tego menu co dalem wyzej moglby ktos dopisac ten kod
new keys
if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B )
{
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)
}
else
{
keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)
}
2. \r%s%s%d - nie dziala mi to jedynie... ktos wie w czym problem? Cyfa ma byc czerwona a jest biala:| obok daje caly kod
format(text, 511,"\r%s%s%d. \w%s  \yLevel :%d ^n",text,(keyss)&(1<<i)?"\w":"\d",i+1,Race[i+1], player_class_lvl[id][i+1])

  • +
  • -
  • 0

#13 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1 012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 03.04.2010 18:57

Co do premium klasy to:

public PressedKlasy(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:klasa1
* 2:klasa2
* 3:klasa3
* 4:klasa4
* 5:klasa5
* 6:klasa6
* 7:klasa7
* 8:klasa8
* 0:Wstecz
*/
new lx[17]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
case 0: { // 1
player_class[id] = klasa1


}
case 1: { // 2
player_class[id] = klasa2

}
case 2: { // 3
player_class[id] = klasa3
}
case 3: { // 4
player_class[id] = klasa4
}
case 4: { // 5
player_class[id] = klasa5
}
case 5: { // 6
player_class[id] = klasa6
}
case 6: { // 7
player_class[id] = klasa7
}
case 7: { // 8
player_class[id] = klasa8
get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_B
}
case 9: { // 0
select_class(id,lx)
}
}


Czyli "klasa8" będzie premium. Nie wiem czy będzie działać, ale warto spróbować. (Mnie się kompiluje bez błędów)

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 03.04.2010 18:58


#14 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 05.04.2010 12:28

@up
Niestety... Czekam na dalsze propozycje

05 kwiecień 2010 - 13:28:
Ok juz sobie poradzilem... teraz tak ^^

Zrobilem 3 strone menu i gdy klikam na pierwsza klase na 3 stronie to wlacza mi sie klasa z 2 strony :|

public ShowKlasy2(id,lx[]) {
new text3[512]
asked_klass[id]=0
format(text3, 511,"\yWybierz klase - ^n\w1. klasa1   Level :%i^n2. klasa2   Level :%i^n^n0.Wstecz^n",player_class_lvl[id][17],player_class_lvl[id][18])
show_menu(id, KeysKlasy2,text3, -1, "Klasy2")


}
public PressedKlasy2(id, key) {
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:klasa1
* 2:klasa2
* 0:Wstecz
*/
new lx[19]
g_haskit[id] = 0
switch (key) {
        case 0: { // 1
		
                player_class[id] = klasa1
        	
                
        }
        case 1: { // 2
		
                player_class[id] = klasa2
		
                
        }
        case 9: { // 0
                ShowKlasy(id,lx)
        }
}
LoadXP(id, player_class[id])
CurWeapon(id)
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych