Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Statystyki na minusie a Siła dużo większa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mokrot

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:77
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:TM
Offline

Napisano 27.03.2010 15:35

Yo,
Zauważyłem na serwerze że niektóre osoby mają Statystyki( zwinność, inteligencje,zrecznosc) na minusie a Siła jest na dużym plusie
tzn.
Przykładowo gracz ma 20 lvl i powinien mieć 40 siły przy ciągłym dodawaniu pkt do siły :P A on ma 60 załóżmy a inne statystyki ma na minusie :P
I teraz co z tym patentem zrobić ?

Dodam że przycisnąłem jednego gracza z takimi statami i stwierdził że samo mu się tak zrobiło :(

Proszę o pomoc :P
Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 445
Wszechobecny

  • Postów:1655
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Nowa Dęba
Offline

Napisano 28.03.2010 16:17

Dodam że przycisnąłem jednego gracza z takimi statami i stwierdził że samo mu się tak zrobiło :(


to się dzieje przez itemki który dodają Ci pkt w statystyki (tak sądzę) i to nie że on sobie z bugował czy coś, samo się tak robi i kaput :P
  • +
  • -
  • 0

#3 Mokrot

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:77
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:TM
Offline

Napisano 28.03.2010 19:13

Też tak właśnie myślałem ale nie byłem pewny :P
No dobra to teraz należałoby wywalić te itemy?
Czy może jakaś łatka korygująca :D
  • +
  • -
  • 0

#4 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 395
Wszechpomocny

  • Postów:1133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 29.03.2010 10:52

Puki co wiem to łatki jeszcze takiej nie ma :P Ale może ktoś coś wymyśli :)
Item możesz usunąć jak chcesz ale podstaw za nie inne :)
  • +
  • -
  • 0

#5 Mokrot

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:77
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:TM
Offline

Napisano 29.03.2010 14:18

Z tym usunięciem to bd no problem bo itemy nowe dodać to żadna filozofia ;P
Tylko bardziej interesowałaby mnie ta łatka :P
Może Miczu, Goq, DarkGL coś poradzą ? :P

@@down
G[o]Q
Przetestuje to w środę :)

Użytkownik Mokrot edytował ten post 29.03.2010 16:19

  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 29.03.2010 15:25

a moze verciu :?: bo on w tym siedzi :D Darka nie zajmujcie bo on musi zrobic luk :D


nie testowalem ale wina lezec moze tutaj :/
public SubtractStats(id,amount)
{
player_strength[id]-=amount
player_dextery[id]-=amount
player_agility[id]-=amount
player_intelligence[id]-=amount
}

zamien to na
public SubtractStats(id,amount)
{
if (player_strength[id]-amount>=0) player_strength[id]-=amount
else  player_strength[id]=0

if (player_dextery[id]-amount>=0) player_dextery[id]-=amount
else player_dextery[id]=0

if (player_agility[id]-amount>=0) player_agility[id]-=amount
else player_agility[id]=0

if (player_intelligence[id]-amount>=0) player_intelligence[id]-=amount
else player_intelligence[id]=0

}

  • +
  • -
  • 2
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 30.03.2010 13:31


a moze verciu :?: bo on w tym siedzi :D Darka nie zajmujcie bo on musi zrobic luk :D


nie testowalem ale wina lezec moze tutaj :/

public SubtractStats(id,amount)
{
player_strength[id]-=amount
player_dextery[id]-=amount
player_agility[id]-=amount
player_intelligence[id]-=amount
}

zamien to na
public SubtractStats(id,amount)
{
if (player_strength[id]-amount>=0) player_strength[id]-=amount
else  player_strength[id]=0

if (player_dextery[id]-amount>=0) player_dextery[id]-=amount
else player_dextery[id]=0

if (player_agility[id]-amount>=0) player_agility[id]-=amount
else player_agility[id]=0

if (player_intelligence[id]-amount>=0) player_intelligence[id]-=amount
else player_intelligence[id]=0

}



No tak ale z tym kodem mamy taka sytuacje ze:

Masz 10 lvl czyli teoretycznie mozna dodac 10x2-2=18. A jest tak ze masz np. 5 int i 5 zrecznosci i mozesz dodac jeszcze 18 pkt czyli defacto wiecej niz przewiduje lvl.

Dlatego trza na koniec dac zapewne funkcje na wyliczanie ile pkt powinien miec gracz na danym lvlu czyli np.


public SubtractStats(id,amount)
{
if (player_strength[id]-amount>=0) player_strength[id]-=amount
else  player_strength[id]=0

if (player_dextery[id]-amount>=0) player_dextery[id]-=amount
else player_dextery[id]=0

if (player_agility[id]-amount>=0) player_agility[id]-=amount
else player_agility[id]=0

if (player_intelligence[id]-amount>=0) player_intelligence[id]-=amount
else player_intelligence[id]=0

player_point[id]=(player_lvl[id]-1)*2-player_intelligence[id]-player_strength[id]-player_dextery[id]-player_agility[id]	
if(player_point[id]<0) player_point[id]=0

}


Chyba najlepszym rozwiazaniem byloby zrobic aby ringi nie wplywaly ujemnie na staty,
  • +
  • -
  • 1

#8 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 30.03.2010 15:25

przeciez moj kod to funkcja niwelujaca dzialanie ringow bo dotychczas majac barba ringa +5 sila a inne na 0 to odejmowalo od kazdej statystyki i byl minusik a teraz sprawdza czy po odjeciu bedzie wieksze od 0 jesli nie to daje 0. Proste co prawda nie niweluje to dokladnie tego bo pozostale punkty bedzie musial rozdac ale nie bedzie mial minusow :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#9 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 30.03.2010 19:56

Tak ale jak ktos juz ma staty na - to i tak ma za duzo pkt do dodania (sprawdzone) to co ja podalem bedzie git.

Najlepiej bedzie zeby ringi nie zabieraly w ogole statow bo tak czy siak sie wlaczac bedzie menu dodawania statow.
  • +
  • -
  • 0

#10 Mokrot

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:77
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:TM
Offline

Napisano 03.04.2010 10:56

Dobra paca ;]
Plusy dla obydwu
Można zamknąć
  • +
  • -
  • 0

#11 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7174
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 03.04.2010 11:33

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych