Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin na przenikanie przez siebie-przerobienie.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Smaku

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:11
  • Lokalizacja:SS
Offline

Napisano 26.03.2010 21:18

Jest to skrypt na przenikanie przez siebie ale przenika każdy czyli tt przez ct a chciałbym żeby tylko tt przez tt a ct przez ct.
dzięki
Pozdro


#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#pragma semicolon 1

#define DISTANCE 120

new g_iTeam[33];
new bool:g_bSolid[33];
new bool:g_bHasSemiclip[33];
new Float:g_fOrigin[33][3];

new bool:g_bSemiclipEnabled;

new g_iForwardId[3];
new g_iMaxPlayers;
new g_iCvar[3];

public plugin_init( )
{
	register_plugin( "(Team-)Semiclip", "1.2", "SchlumPF*" );
	
	g_iCvar[0] = register_cvar( "semiclip_enabled", "1" );
	g_iCvar[1] = register_cvar( "semiclip_teamclip", "0" );
	g_iCvar[2] = register_cvar( "semiclip_transparancy", "1" );
	
	register_forward( FM_ClientCommand, "fwdClientCommand" );
	
	if( get_pcvar_num( g_iCvar[0] ) )
	{
		g_iForwardId[0] = register_forward( FM_PlayerPreThink, "fwdPlayerPreThink" );
		g_iForwardId[1] = register_forward( FM_PlayerPostThink, "fwdPlayerPostThink" );
		g_iForwardId[2] = register_forward( FM_AddToFullPack, "fwdAddToFullPack_Post", 1 );
		
		g_bSemiclipEnabled = true;
	}
	else
		g_bSemiclipEnabled = false;
	
	g_iMaxPlayers = get_maxplayers( );
}

public fwdPlayerPreThink( plr )
{
	static id, last_think;

	if( last_think > plr )
	{
		for( id = 1 ; id <= g_iMaxPlayers ; id++ )
		{
			if( is_user_alive( id ) )
			{
				if( get_pcvar_num( g_iCvar[1] ) )
					g_iTeam[id] = get_user_team( id );
				
				g_bSolid[id] = pev( id, pev_solid ) == SOLID_SLIDEBOX ? true : false;
				pev( id, pev_origin, g_fOrigin[id] );
			}
			else
				g_bSolid[id] = false;
		}
	}

	last_think = plr;

	if( g_bSolid[plr] )
	{
		for( id = 1 ; id <= g_iMaxPlayers ; id++ )
		{
			if( g_bSolid[id] && get_distance_f( g_fOrigin[plr], g_fOrigin[id] ) <= DISTANCE && id != plr )
			{
				if( get_pcvar_num( g_iCvar[1] ) && g_iTeam[plr] != g_iTeam[id] )
					return FMRES_IGNORED;
	
				set_pev( id, pev_solid, SOLID_NOT );
				g_bHasSemiclip[id] = true;
			}
		}
	}

	return FMRES_IGNORED;
}

public fwdPlayerPostThink( plr )
{
	static id;

	for( id = 1 ; id <= g_iMaxPlayers ; id++ )
	{
		if( g_bHasSemiclip[id] )
		{
			set_pev( id, pev_solid, SOLID_SLIDEBOX );
			g_bHasSemiclip[id] = false;
		}
	}
}

public fwdAddToFullPack_Post( es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pset )
{
	if( player )
	{
		if( g_bSolid[host] && g_bSolid[ent] && get_distance_f( g_fOrigin[host], g_fOrigin[ent] ) <= DISTANCE )
		{
			if( get_pcvar_num( g_iCvar[1] ) && g_iTeam[host] != g_iTeam[ent] )
				return FMRES_IGNORED;
				
			set_es( es_handle, ES_Solid, SOLID_NOT ); // makes semiclip flawless
			
			if( get_pcvar_num( g_iCvar[2] ) == 1 )
			{
				set_es( es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAlpha );
				set_es( es_handle, ES_RenderAmt, 85 );
			}
			else if( get_pcvar_num( g_iCvar[2] ) == 2 )
			{
				set_es( es_handle, ES_Effects, EF_NODRAW );
				set_es( es_handle, ES_Solid, SOLID_NOT );
			}
		}
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
}

// is there a better way to detect changings of g_iCvar[0]?
public fwdClientCommand( plr )
{
	// use the forwards just when needed, for good performance
	if( !get_pcvar_num( g_iCvar[0] ) && g_bSemiclipEnabled )
	{
		unregister_forward( FM_PlayerPreThink, g_iForwardId[0] );
		unregister_forward( FM_PlayerPostThink, g_iForwardId[1] );
		unregister_forward( FM_AddToFullPack, g_iForwardId[2], 1 );
		
		g_bSemiclipEnabled = false;
	}
	else if( get_pcvar_num( g_iCvar[0] ) && !g_bSemiclipEnabled )
	{
		g_iForwardId[0] = register_forward( FM_PlayerPreThink, "fwdPlayerPreThink" );
		g_iForwardId[1] = register_forward( FM_PlayerPostThink, "fwdPlayerPostThink" );
		g_iForwardId[2] = register_forward( FM_AddToFullPack, "fwdAddToFullPack_Post", 1 );
		
		g_bSemiclipEnabled = true;
	}
}

Użytkownik Smaku edytował ten post 26.03.2010 21:19

  • +
  • -
  • 0

#2 camilost

    ^ BotQ - STER.owiec ^

  • Power User

Reputacja: 430
Wszechobecny

  • Postów:968
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Tychy
Offline

Napisano 01.04.2010 19:15

Łap ja używam takiego ^^ :

Załączony plik  team-semiclip.sma   3,59 KB  360 Ilość pobrań
  team-semiclip.amxx

np. CT chce wbiegnąć w TT i się z nim zderza a TT z TT czy też CT z CT mogą przez siebie przechodzić :)

CVARy:

semiclip_enabled 0/1 - Wlacza/Wylacza plugin
semiclip_teamclip 0/1 - Przenikanie przez swoja druzyne
semiclip_transparancy 0/1/2 - Widocznosc/Przezroczystosc
0 -Widać graczy normalnie
1-Widac troche mniej
2-Nie widac ;P


  • +
  • -
  • 2




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych