Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ScreenShake.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
57 odpowiedzi w tym temacie

#41 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 23.03.2010 22:52

Przecież napisał wyraźnie...
write_short( 255 )
write_short( 25 )
write_short( 255 )

Jak dasz:
25 << 12 w duration to będzie trwało 25 sekund.
Jak już pisałem wcześniej 1 << 12 daje 4096 ( 1*2^12 = 4096 ).
  • +
  • -
  • 1

#42 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 24.03.2010 15:23

Ok. Teraz jak zrobić, aby u Maga działało zamrażanie? ^D^

23 marzec 2010 - 23:08:
Zrobiłem tak:

if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Hefasto)
			{	
				if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
				{	     
					 message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenShake"), {0,0,0}, id)
                                         write_short(255)
                                         write_short(25)
                                         write_short(255)
                                         message_end()
				}
			}

Ale nadal nie działa. ;((


A to:

message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,id)
	write_short( 1<<14 );
	write_short( 1<<12 );
	write_short( 1<<14 );
	message_end();

Nie, tak też nie. ;<

24 marzec 2010 - 15:23:
A więc? Co zrobić, aby działało?

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 23.03.2010 23:25


#43 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 24.03.2010 17:53

a sprawdz takie cos
 #include<amxmodx> 
#include <amxmisc>
public plugin_init(){
register_clcmd("say efect","efect")
}
public efect(id){
message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,id)
write_short( 255 );
write_short( 25 );
write_short( 255 );
message_end();
}

Użytkownik G[o]Q edytował ten post 24.03.2010 17:54

  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#44 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 24.03.2010 18:04

Ale to jako osobny plugin, czy wgrać do sma z Diablo?

#45 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 24.03.2010 18:06

wgraj jako osobny i wpisz na sayu efect
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#46 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 24.03.2010 18:30

A co to ma zrobić? ;d

Mam tak:

if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Hefasto)
			{	
				if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN || weapon == CSW_M4A1 || weapon == CSW_AK47)
				{	     
					 message_begin(MSG_ONE , g_msgShake , {0,0,0} ,id)
	                                 write_short( 255 );
	                                 write_short( 25 );
	                                 write_short( 255 );
	                                 message_end();
				}
			}

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 24.03.2010 18:31


#47 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 24.03.2010 19:10

wgraj wpisz i powiedz czy cos zaobserwowales
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#48 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 30.03.2010 21:54

wgraj wpisz i powiedz czy cos zaobserwowales



Chyba nic, ale przetestuje na dwóch kompach, ale to jutro i powiem, czy się trzęsie.

30 marzec 2010 - 21:54:
Nie działa nic. ;/ Pomożecie?

#49 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 30.03.2010 22:57

Note: All arguments is in special units. 1 second is equal to (1<<12) i.e. 4096 units.

Z diablo:
message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,id)
	write_short( 1<<14 );
	write_short( 1<<12 );
	write_short( 1<<14 );
	message_end();

goq twoje wartosci sa znikome by cokolwiek bylo widać :F
  • +
  • -
  • 0

#50 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 30.03.2010 23:03

Wiem ale najpierw myślałem że tylko 0-255 ale 1*2^14 to więcej niż 255
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#51 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 30.03.2010 23:08

byte - <0,255>
short - wiecej :F

Name: 	ScreenShake 
Structure: 		
short 	Amplitude 
short 	Duration 
short 	Frequenc

  • +
  • -
  • 0

#52 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 31.03.2010 07:23

message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,id)
	write_short( 1<<14 );
	write_short( 1<<12 );
	write_short( 1<<14 );
	message_end();

Tak będzie dobrze? ;x Czy ma być 1<<255?

#53 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 31.03.2010 13:11

GoldeNx3 , jak czytam co piszesz to mi się przewracają flaki. Naucz się przesuwać bitowo w lewo/prawo, albo przynajmniej minimum języka C. I odpowiedz sobie na pytanie dlaczego nie działa skoro parametry są w unitach które są niemałymi liczbami. 1<<255 jest równe 1 razy 2 podniesione do DWIEŚCIE PIĘĆDZIESIĄTEJ PIĄTEJ potęgi. Oczywiście można aczkolwiek silnik HL zgłupieje przy tak wielkiej liczbie. Z resztą Miczu dał Ci na talerzu wszystko już.
  • +
  • -
  • 0

#54 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 31.03.2010 14:48

Ortega ty myślisz, że każdy z talerza umie jeść?

PS. Na aliened probowal czytać lub zapisywać do zmiennej (new) powyzej 1<31 i ponoć (sam nie sprawdzalem) czytało jak te poniżej, czyli jakby silnik po przekroczeniu 32 bitow zmiennej cofał czytanie znowu do początku :F
UP: Ciekawostki które przypadkowo rozrzucam po postach :F
  • +
  • -
  • 0

#55 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 02.04.2010 15:20

message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,id)
write_short( 1<<14 );
write_short( 1<<12 );
write_short( 1<<14 );
message_end();


Czyli to?

02 kwiecień 2010 - 15:14:
Pomoże ktoś? Bo nie działa.

02 kwiecień 2010 - 15:20:
Oraz jak z tego zrobić, ay dana klasa miała tą właściwość?

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Drop Weapon on hit"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Alka"

#define HITGROUP_LEFTARM (1 << 4)
#define HITGROUP_RIGHTARM (1 << 5)

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_forward(FM_TraceLine, "Fwd_TraceLine");
}

public Fwd_TraceLine(Float:StartPos[3],Float:EndPos[3], SkipMonsters, id, Trace)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
return FMRES_IGNORED;
new Hited = get_tr2(Trace, TR_pHit);
new HitGroup = (1 << get_tr2(Trace, TR_iHitgroup));

if(!is_user_alive(Hited))
return FMRES_IGNORED;

if(get_user_team(id) != get_user_team(Hited))
{
if((HitGroup & HITGROUP_LEFTARM) || (HitGroup & HITGROUP_RIGHTARM))
{
engclient_cmd(Hited, "drop");
return FMRES_SUPERCEDE;
}
}
return FMRES_IGNORED;
}


To jest, że się strzeli w rękę, to broń wypada.

#56 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 02.04.2010 15:58

Funkcja działa, ale trzeba ja wywołać :>

To drugie -> skopiować event, dodać na początek sprawdzenie klasy, jeśli nie ma już dodać register_forward.
  • +
  • -
  • 0

#57 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 02.04.2010 21:12

Funkcja działa, ale trzeba ja wywołać :>

To drugie -> skopiować event, dodać na początek sprawdzenie klasy, jeśli nie ma już dodać register_forward.



Jak wywołać? A to drugie jak?

02 kwiecień 2010 - 21:12:
Przecież wywołałem:

                        if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Hefasto)
			{	
				if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN || weapon == CSW_M4A1 || weapon == CSW_AK47)
				{	     
					 message_begin(MSG_ONE , g_msgShake , {0,0,0} ,id)
	                                 write_short( 1<<14 );
                                         write_short( 1<<12 );
                                         write_short( 1<<14 );
                                         message_end();
				}
			}


Z tym drugin to tak:



#define HITGROUP_LEFTARM (1 << 4)
#define HITGROUP_RIGHTARM (1 << 5)
 
public plugin_init() {
 register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
 
 register_forward(FM_TraceLine, "Fwd_TraceLine");
}
 
if (player_class[id] == Hefasto)
public Fwd_TraceLine(Float:StartPos[3],Float:EndPos[3], SkipMonsters, id, Trace)
{
 if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id))
  return FMRES_IGNORED;
 new Hited = get_tr2(Trace, TR_pHit);
 new HitGroup = (1 << get_tr2(Trace, TR_iHitgroup));
 
 if(!is_user_alive(Hited))
  return FMRES_IGNORED;
 
 if(get_user_team(id) != get_user_team(Hited))
 {
  if((HitGroup & HITGROUP_LEFTARM) || (HitGroup & HITGROUP_RIGHTARM))
  {
   engclient_cmd(Hited, "drop");
   return FMRES_SUPERCEDE;
  }
 }
 return FMRES_IGNORED;
}

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 02.04.2010 21:14


#58 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 03.04.2010 10:43

-Miczu
Sprawdź te kody może on coś źle zrobił : d W końcu Ty tworzysz DIablo :) gdzieś błąd jest skoro mu nie dziala :/
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych