Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

ScreenShake.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
57 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 22.03.2010 15:54

Witam. Zrobiłem taką funkcję:

if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Fernando)
                        {
                                if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
				{	     
					message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,id)
				}

Tylko, czy jak Fernando postrzeli kogoś z pistoletu to zacznie mu się trząść ekran?

#2 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 22.03.2010 16:15

nie ale na pewno server zlapie crasha
  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#3 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 22.03.2010 16:16

nie ale na pewno server zlapie crasha



A da się jakoś tą funkcję 'naprawić'?

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 22.03.2010 17:53

Wiadomości - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1

#5 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 22.03.2010 17:56

Czyli coś takiego muszę zrobić:

if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Fernando)
                        {
                                if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
				{	     
					message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,id)
	write_short( 1<<14 );
	write_short( 1<<12 );
	write_short( 1<<14 );
	message_end();
				}

Wtedy bd działać?

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 22.03.2010 18:09

raczej coś takiego:
write_short( 1<<14 );

write_short( 1<<12 );

write_short( FFADE_IN );

write_byte(255);

write_byte(255);

write_byte(255);

write_byte(100);

  • +
  • -
  • 0

#7 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 22.03.2010 18:13

raczej coś takiego:

write_short( 1<<14 );
write_short( 1<<12 );
write_short( FFADE_IN );
write_byte(255);
write_byte(255);
write_byte(255);
write_byte(100);



if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Fernando)
                        {
                                if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
				{	     
					message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,id)
write_short( 1<<14 );
write_short( 1<<12 );
write_short( FFADE_IN );
write_byte(255);
write_byte(255);
write_byte(255);
write_byte(100);
	message_end();
				}

Czyli tak? I będzie działać na pewno?

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 22.03.2010 18:14


#8 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 22.03.2010 18:25

nom a nawet chyba mogles zamknac po ostatnim shorcie :D

+ lepiej zapisac wiadomosc do zmiennej :D przez get_user_msgid
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#9 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 22.03.2010 18:28

nom a nawet chyba mogles zamknac po ostatnim shorcie :D

+ lepiej zapisac wiadomosc do zmiennej :D przez get_user_msgid


Jak? ;x

I czemu moce z pistoletów Zabójcy, Maga, Łowcy nie działają? Wiem, zablokowane przez autorów, ale jak odblokować? No i co z tą zmienną?

#10 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 22.03.2010 18:34

np w plugin_init

new wiadomosc=get_user_msgid("ScreenShake")

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#11 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 22.03.2010 18:44

np w plugin_init

new wiadomosc=get_user_msgid("ScreenShake")


Czyli to wpisać i potem to:
if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Fernando)
                        {
                                if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
				{	     
					message_begin(MSG_ONE , wiadomosc, {0,0,0} ,id)
write_short( 1<<14 );
write_short( 1<<12 );
write_short( FFADE_IN );
write_byte(255);
write_byte(255);
write_byte(255);
write_byte(100);
	message_end();
				}


#12 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 22.03.2010 19:23

prawie ok :D

na górze:
new wiadomosc;
w plugin init
wiadomosc = get_user......

  • +
  • -
  • 0

#13 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 22.03.2010 19:38

Zrobiłem tak:
if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Fernando)
                        {
                                if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
				{	     
					message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,id)
write_short( 1<<14 );
write_short( 1<<12 );
write_short( FFADE_IN );
write_byte(255);
write_byte(255);
write_byte(255);
write_byte(100);
	message_end();
				}

I
new FADE_IN[33];
na górze.

Z tą zmienną się nie kompilowało, błędy były. A jak zrobić te efekty, że gdy Łowca postrzeli, to przeciwnik krwawi?

#14 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 22.03.2010 19:45

fadein to stała xD było dobrze

message_begin(MSG_ONE , wiadomosc, {0,0,0} ,id)

tylko nie możesz zrobić new wiadomosc w plugin init, bo tu nie będzie widoczna ta zmienna.

new wiadomosc;

public plugin_init(){
    wiadomosc = get_user_msgid("ScreenFade");
}
public mojaFunkcja(id){
    message_begin(MSG_ONE , wiadomosc  , {0,0,0} ,id)
    //i tu reszta kodu
}

  • +
  • -
  • 0

#15 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 22.03.2010 19:49

Zaaraz, bo ja chyba wogóle w złym miejscu wszystko dałem...

To:
    if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Fernando)
			{	
				if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
				{	     
					message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,id)
                                        write_short( 1<<14 );
                                        write_short( 1<<12 );
                                        write_short( FADE_IN[id] );
                                        write_byte(255);
                                        write_byte(255);
                                        write_byte(255);
                                        write_byte(100);
                                	message_end();

				}
			}

dałem pod:

if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Zabojca)
			{	
				if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
				{	     
					set_task(1.5, "funcDemageVic3", id)
				}
			}

To gdziie mam dać Twój kod?

I jak nie zrobie zmiennej z FADE_IN to pisze "undefinied symbol".

#16 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 22.03.2010 19:53

mój kod jest poglądowy i nie masz z nim nic robić

zamiast fadeid daj po prostu 0
  • +
  • -
  • 0

#17 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 22.03.2010 22:54

Ok, jak zrobie tak to mam 2 błędy:
array must be indexed (variable "wiadomosc")

argument type mistach (argument2)

1 błąd:

wiadomosc = get_user_msgid("ScreenFade");

Ma być chyba:

wiadomosc[id] = get_user_msgid("ScreenFade");

a drugi to:

message_begin(MSG_ONE ,wiadomosc , {0,0,0} ,id)

ma być chyba tak:

message_begin(MSG_ONE ,wiadomosc[id] , {0,0,0} ,id)

ale gdy tak zrobie, to wyskakuje, ze "undefinied sybmol id" w tej linijce:


wiadomosc[id] = get_user_msgid("ScreenFade");

22 marzec 2010 - 22:54:
a więc co z tym wszystkim?













Nie mogę zrobić poprostu tak:

if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Fernando)
			{	
				if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
				{	     
					message_begin(MSG_ONE , get_user_msgid("ScreenShake") , {0,0,0} ,id)
                                        write_short( 1<<14 );
                                        write_short( 1<<12 );
                                        write_short( 0 );
                                        write_byte(255);
                                        write_byte(255);
                                        write_byte(255);
                                        write_byte(100);
                                	message_end();

				}
			}

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 22.03.2010 23:21


#18 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 23.03.2010 08:34

tak też zadziała :P tyle że
get_user_msgid("ScreenShake")
zawsze zwraca to samo i nie ma sensu pobierać ten wartości za każdym razem przy wysłaniu wiadomści
  • +
  • -
  • 0

#19 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 363
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 23.03.2010 08:45

FFADE_IN 0x0001 // Just here so we don't pass 0 into the function
FFADE_OUT 0x0002 // Fade out (not in)
FFADE_MODULATE 0x0004 // Modulate (don't blend)
FFADE_STAYOUT 0x0008 // ignores the duration, stays faded out until new ScreenFade message received
FFADE_PURGE 0x0010 // Purges all other fades, replacing them with this one


więc:
const FFADE_IN = 0x0001;

:unsure:?
  • +
  • -
  • 0

#20 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 23.03.2010 09:50

const FFADE_IN = 0x0001;

dokładnie o to chodziło

aha i zauważyłem mój błąd:

write_short( 1<<14 );
write_short( 1<<12 );
write_short( 0 );

powinno być
write_short( 1<<14 );
write_short( 1<<12 );
write_short( 1 );
sry
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych