Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bron.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 20.03.2010 23:54

Witam, napisałem funkcję na danie broni, ale nie daje tej broni, funkcja:

public daj_bronie(id)
{
        if((daj_bron[id] == 1) && (is_user_connected(id)))
        {
	      if (is_user_alive(id)) give_item(id, "weapon_deagle")
        }
}

Zmienną robię
new daj_bron[33] = 1

Oraz item, ale nie daje Deagle'a... Co mam źle?

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.03.2010 00:36

new daj_bron[33] = 1
zapis błędny musisz utworzyć tablicę
new daj_bron[33]
i wyjednywać wszystkie pola
for(new i =0;i<33;i++){
daj_bron[i] = 1;
}
w czasie deklarowania zmiennej też da się to zrobić ale późno jest i nie pamiętam :P
  • +
  • -
  • 0

#3 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 21.03.2010 00:49

Dark jak będziesz do tak późnej pory siedzieć nad diablo, to nigdy nie skończysz swojego moda :F
  • +
  • -
  • 0

#4 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 23.03.2010 21:17

for(new i =0;i<33;i++){
daj_bron[i] = 1;
}

Ale gdzie to dać?

21 marzec 2010 - 01:14:
for(new i =0;i<33;i++){
daj_bron[i] = 1;
}
public daj_bronie(id)
{
        if((daj_bron[id] == 1) && (is_user_connected(id)))
        {
	      if (is_user_alive(id)) give_item(id, "weapon_deagle")
        }
}

Takie coś?

Czy:

public daj_bronie(id)
for(new i =0;i<33;i++){
daj_bron[i] = 1;
}
{
        if((daj_bron[id] == 1) && (is_user_connected(id)))
        {
	      if (is_user_alive(id)) give_item(id, "weapon_deagle")
        }
}

Tak wogóle to nei wiem czy w dobrym miejscu to wklejam, wklejam nad
public check_class()

23 marzec 2010 - 21:17:
Odświeżam, więc jak to ma wyglądać?

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 21.03.2010 01:28


#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.03.2010 21:22

new LEVELS[99] = {
101,225,325,440,610,965,1150,1500,1950,2550,3300,4000,4800,5800,7000,8500,9500,10500,11750,13000,
14300,15730,17300,19030,20900,23000,24000,25200,26400,27700,29000,30500,32000,33600,35300,37000,39000,41000,43000,45100,
47400,49800,52300,55000,57800,60700,63700,66900,70200,73700,77400,80000,82400,84900,87500,90000,92700,95500,98300,101000,
104000,107000,110000,113000,116000,120000,123000,126700,130000,134000,138000,142000,146000,150000,154000,158000,163000,168000,173000,178000,
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,500000,750000
};

i chyba wszystko jasne
  • +
  • -
  • 0

#6 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 23.03.2010 21:46

Co mają lvl do funkcji od dawania broni? xD

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 23.03.2010 21:51

to jest tylko przykład :) jak poprawnie wygląda ustawianie wartości pól tablicy a o to przecież chodzi (na 0 ustawiasz )
jak dajesz item to ustawiasz daj_bron[id] = 1 a jak drop itemu to daj_bron[id] = 0;
  • +
  • -
  • 1

#8 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 27.03.2010 20:06

No dobra, czyli jak to ma wyglądać? xD

24 marzec 2010 - 17:10:
DarkGL proszę pokaż jak to ma wyglądać. ;<

25 marzec 2010 - 18:24:
A więc? Pomoże ktoś?

27 marzec 2010 - 20:06:
Zrobiłem coś takiego:

/* ==================================================================================================== */
public snajper(id)
{
	for (new id=0; id < 33; id++)
	{
  		if((player_b_snajper[id] > 0) && (is_user_connected(id)))
		{
			
			
			if (is_user_alive(id)) fm_give_item(id,"weapon_awp)	
		}
		set_gravitychange(id)
		set_renderchange(id)
	}
}
/* ==================================================================================================== */

Ale się nie kompiluje, co jest źle?

#9 burnhouse

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:100
  • Lokalizacja:Dębica, Polska
Offline

Napisano 27.03.2010 20:56

if (is_user_alive(id)) fm_give_item(id,"weapon_awp)


(id,"weapon_awp")
  • +
  • -
  • 0

#10 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 27.03.2010 23:25

public snajper(id)
{
	for (new id=0; id < 33; id++)
Najpierw przekazujesz zmienną o nazwie "id" wraz z funkcją, a potem chcesz zrobic nowa zmienną o takiej samej nazwie? Sorry ale prosisz sie o błąd.
  • +
  • -
  • 0

#11 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 28.03.2010 12:27

public snajper(id)
{
	for (new id=0; id < 33; id++)
Najpierw przekazujesz zmienną o nazwie "id" wraz z funkcją, a potem chcesz zrobic nowa zmienną o takiej samej nazwie? Sorry ale prosisz sie o błąd.



Czyli, że jak? ;d

#12 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 28.03.2010 12:37

Jeśli dajesz konkretnemu graczowi w evencie co daje jego id, to usuń petle for.
Jeśli dajesz wszystkim graczą w evencie globalnym (np. początek rundy) to usuń id z parametru funkcji.
  • +
  • -
  • 1

#13 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 28.03.2010 17:43

/* ==================================================================================================== */
public snajper(id)
{
  		if((player_b_snajper[id] > 0) && (is_user_connected(id)))
		{
			
			
			if (is_user_alive(id)) fm_give_item(id,"weapon_awp")	
		}
		set_gravitychange(id)
		set_renderchange(id)
	}
}
/* ==================================================================================================== */

Tak? Wtedy bd dawać broń temu, co bd mieć item player_b_snajper?

#14 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 28.03.2010 19:34

Klamra "wisi" luzem w 3 lini od konca :F
  • +
  • -
  • 1

#15 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 28.03.2010 22:13

/* ==================================================================================================== */
public snajper(id)
{
if((player_b_snajper[id] > 0) && (is_user_connected(id)))
{


if (is_user_alive(id)) fm_give_item(id,"weapon_awp")
}
set_gravitychange(id)
set_renderchange(id)
}
/* ==================================================================================================== */


Czyli tak bd dobrze i bd dawać AWP graczowi?

#16 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 29.03.2010 12:06

Sprawdz.
  • +
  • -
  • 0

#17 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 30.03.2010 22:05

Nie działa. Czemu? :<

#18 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 30.03.2010 22:43

snajper(id)

Gdzie wywołujesz tą funkcję? W jakim evencie?
  • +
  • -
  • 0

#19 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 30.03.2010 23:04

Pod:

/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage)
{
	if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
	{
		if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
		{
			
			new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)
			
			Effect_Bleed(id,248)
			change_health(id,-dam,attacker,"world")
		}
	}
        if (c_darksteel[attacker] > 0)
	{
		if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
		{
			
			new dam = floatround (5+player_strength[id]*2*c_darksteel[id]/10.0)
			
			Effect_Bleed(id,248)
			change_health(id,-dam,attacker,"world")
		}
	}
}

/* ==================================================================================================== */


#20 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 30.03.2010 23:11

add_bonus_darksteel jest wywolywany w evencie obrazen i w momencie zadania obrazen kod jest wykonywany.

W jakim evencie wywolujesz funkcje snajper ze liczysz ze sie wykona?

Ps. "Lokalizacja DG" co to znaczy? :F
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych