Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

pawn xml ?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 se7en

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:112
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 18.03.2010 00:41

Czy takie polaczenie jest mozliwe ? :]

przykladowo chcialbym zrobic takie cus jak ma vert w sygnaturce ale w grze.

np ktos wpisze ladnie "/audycja"
i jest wyswietlany tekst "Blebleble %s" , audycja

a oczywiscie cos jak
audycja = XML_...

da rade cus takiego zrobic czy niezbyt ? :D
  • +
  • -
  • 0

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 18.03.2010 09:57

Moja sygna generuje się z danych z lastfm i korzystam w tym wypadku z API (opartego o php)
Nie wiem dokładnie co masz na myśli ale cs nie ogarnie pliku php chyba że będziesz go brał z ramki :|
  • +
  • -
  • 0

#3 se7en

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:112
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 18.03.2010 10:37

eee vert!
to ja se7en!

...

juz wiem ze nie da sie z xml brac ladnie itp
ale co tutaj jest nie tak ?

public funkcja(id)
{
	new plik[128]
	
	format(plik,127,"http://se7en.xaa.pl/index.php")
	
	new linia=0, tekst[128],znaki=20
	
	linia = read_file(plik,linia,tekst,127,znaki) 
	client_print(id,print_console,"%s",tekst)	
}

hm ? :)

p.s.
jak sie wejdzie tutaj:
http://se7en.xaa.pl/index.php

widac ladnie jedna linijke :D
i chce zeby to ona pojawila sie w pluginie !

Da rade tak zrobic ? :)

p..s2. to nie reklama :/

dodam ze:

jak zrobie na se7en.xaa.pl/index.txt a w pliku tekstowym mam jedna linijke, to tez nie dziala :/

Użytkownik se7en edytował ten post 18.03.2010 10:46

  • +
  • -
  • 0

#4 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 587
Wszechwiedzący

  • Postów:2013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 18.03.2010 15:07

Spróbuj za pomocą socketów ( AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros! )
  • +
  • -
  • 0

#5 ...

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 18.03.2010 16:43

Nieoficjalny polski support AMX Mod X -> Dokumentacja :: AMXX

18 marzec 2010 - 16:43:
ew.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Author"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_clcmd("say /cos", "aaa");
}
public aaa(id) show_motd(id, "<iframe width=100% height=100% src=^"http://se7en.xaa.pl/index.php^"></iframe>")


#6 se7en

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:112
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 18.03.2010 18:15

jak juz napisalem u siebie chodzi mi o to by to sie wyswietlalo w chacie a nie w motd :D

@Knopers, moglbys dac jakis przyklad jak tego uzywac ? (dostosoowujac do mojego problemu)
  • +
  • -
  • 0

#7 ...

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 166
Profesjonalista

  • Postów:612
  • Lokalizacja:Jasło
Offline

Napisano 19.03.2010 15:57

#include <sockets>



new g_sckweb //socket "id"



#define SCRIPT_NAME "/myplugin/parser.php"

#define REMOTE_HOST "myserver.com" //port d.80



public plugin_init()

{

    register_plugin("Socket sample", "??" ,"Darksnow")

    set_task(5.0,"connect_web") 

}



public connect_web()

{

    new error = 0

    new constring[512]



    g_sckweb = socket_open(REMOTE_HOST, 80, SOCKET_TCP, error)

    if (g_sckweb > 0)

    {

        format(constring,511,"GET %s HTTP/1.1^nHost: %s^n^n",SCRIPT_NAME,REMOTE_HOST)

        write_web(constring)

        read_web()

    }

    else

    {

    switch (error)

    {

        case 1: { server_print("Error creating socket"); }

        case 2: { server_print("Error resolving remote hostname"); }

        case 3: { server_print("Error connecting socket"); }

    }

    return PLUGIN_CONTINUE

}



public read_web()

{

    const SIZE = 63

    new line_variable[SIZE + 1], line_value[SIZE + 1]



    if (socket_change(g_sckweb, 100))

    {

    new buf[512], lines[30][100], count = 0

    socket_recv(g_sckweb, buf, 511)

    count = ExplodeString(lines, 50, 119, buf, 13)

    for(new i=0;i<count;i++)

    {

        parse(lines[i], line_variable, SIZE, line_value, SIZE)

        if (equal(line_variable, "some_value"))

        {

            server_print("Value is %s", line_value)

        }

    }   



    if (g_sckweb != 0)

        set_task(0.5, "read_web")

    else

        disconnect_web()

}



public write_web(text[512])

{

    socket_send(g_sckweb, text, 511)

}



public disconnect_web()

{

    server_print("Socket disconnected")

}



stock ExplodeString( p_szOutput[][], p_nMax, p_nSize, p_szInput[], p_szDelimiter ) { // Function by xeroblood

    new nIdx = 0, l = strlen(p_szInput)

    new nLen = (1 + copyc( p_szOutput[nIdx], p_nSize, p_szInput, p_szDelimiter ))

    while( (nLen < l) && (++nIdx < p_nMax) )

        nLen += (1 + copyc( p_szOutput[nIdx], p_nSize, p_szInput[nLen], p_szDelimiter ))

    return nIdx

}
lekko przerobic i juz

#8 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 19.03.2010 22:21

kyku dodaj:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

Bo beda pisać ze sie nie kompiluje i sa errory :F
  • +
  • -
  • 0

#9 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 19.03.2010 22:39

To może lepiej link do tutka?
Sockets and webservers - AlliedModders
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych