Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Po co ta funkcja?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 17.03.2010 23:44

W tamacie użytkownika Screeaam... umieścił, że zrobił coś takiego:

/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage)
{
	if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
	{
		if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
		{
			
			new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)
			
			Effect_Bleed(id,248)
			change_health(id,-dam,attacker,"world")
		}
	}
        if (c_darksteel[attacker] > 0)
	{
		if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
		{
			
			new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*c_darksteel[id]/10.0)
			
			Effect_Bleed(id,248)
			change_health(id,-dam,attacker,"world")
		}
	}
}

/* ==================================================================================================== */


Ale w jakim celu robić to c_darksteel? Nie można przed Switchem wyzerować player_b_darksteel i dopisać pod menu z klasą player_b_darksteel[id] = 4?

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 18.03.2010 09:53

Można <_< ale jak prześledzisz gdzie np. zeruje się ta wartość zauważysz że pomysł twój jest bez sensu :|
  • +
  • -
  • 1

#3 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 18.03.2010 15:49

Czyli najlepiej zrobić tak:
/* ==================================================================================================== */

public add_bonus_darksteel(attacker,id,damage)
{
	if (player_b_darksteel[attacker] > 0)
	{
		if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
		{
			
			new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*player_b_darksteel[id]/10.0)
			
			Effect_Bleed(id,248)
			change_health(id,-dam,attacker,"world")
		}
	}
        if (c_darksteel[attacker] > 0)
	{
		if (UTIL_In_FOV(attacker,id) && !UTIL_In_FOV(id,attacker))
		{
			
			new dam = floatround (15+player_strength[id]*2*c_darksteel[id]/10.0)
			
			Effect_Bleed(id,248)
			change_health(id,-dam,attacker,"world")
		}
	}
}

/* ==================================================================================================== */

I c_darksteel przypisać jako item do klasy?

18 marzec 2010 - 15:49:
A czy przypadkiem, ja dostane jakiś item i wpisze /drop to c_darksteel też wypadnie?

#4 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 18.03.2010 17:00

W jednym temacie tłumaczyłem zasadę działania tego poczytaj (to był twój temat)
  • +
  • -
  • 0

#5 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 20.03.2010 16:32

W jednym temacie tłumaczyłem zasadę działania tego poczytaj (to był twój temat)



Nie mogę tego znaleźć. :/




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych