Tutaj mam tak:
public check_class()
{
for (new id=0; id < 33; id++)
{
if((player_class[id] == Ninja) && (is_user_connected(id)))
{
if (is_user_alive(id)) set_user_armor(id,100)
}
set_gravitychange(id)
set_renderchange(id)
}
}A tutaj tak:public set_gravitychange(id)
{
if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
{
if(player_class[id] == Ninja)
{
if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
else set_user_gravity(id, 0.25)
}
else
{
set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
}
}
}Tak przy okazji, co mam zmniejszyć żeby ninja był bardziej niewidzialny?
Mam zmienić coś w tym?
public set_renderchange(id)
{
if(is_user_connected(id) && is_user_alive(id))
{
if(!task_exists(id+TASK_FLASH_LIGHT))
{
new render=255
if (player_class[id] == Ninja)
{
new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
render = 13
if(player_b_inv[id]>0)
{
while(inv_bonus>0)
{
inv_bonus-=20
render--
}
}
if(player_b_usingwind[id]==1)
{
render/=2
}
if(render<0) render=0
Użytkownik wreki edytował ten post 17.03.2010 21:06


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty


dbmod_5.9l.amxx







