Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z pluginem sma


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 zabalski

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.03.2010 16:05

Witam o to mój sma może mi ktoś go z kompilatorowac na amxx.

Bedzie "+"

/* AMX Mod X
* Descriptive 'Fire in the hole!'
*
* (c) Copyright 2006 by VEN
*
* This file is provided as is (no warranties)
*
* DESCRIPTION
* Plugin provides additional colored text for "Fire in the hole!" radio chat message.
* The color and the text is different for each grenade type and can be altered.
* This will help teammates to get the throwed grenade type and act accordingly.
* Search for "EDITABLE" mark in the plugin's source code to configure text and color.
*
* CREDITS
* Damaged Soul - colored chat text method
* p3tsin - team color override method
*/

#include <amxmodx>

#define PLUGIN_NAME "Descriptive 'Fire in the hole!'"
#define PLUGIN_VERSION "0.1"
#define PLUGIN_AUTHOR "VEN"

enum grenade {
GRENADE_HE,
GRENADE_FLASH,
GRENADE_SMOKE
}

// EDITABLE: grenade description
new const g_grenade_description[_:grenade][] = {
" [HE !!]
" [Oslepiajacy !!]
" [Mrozonka !!]
}

enum color {
COLOR_NORMAL,
COLOR_RED,
COLOR_BLUE,
COLOR_GRAY,
COLOR_GREEN
}

// EDITABLE: grenade description text color
new const g_grenade_desccolor[_:grenade] = {
COLOR_RED,
COLOR_GRAY,
COLOR_GREEN
}

new const g_grenade_weaponid[_:grenade] = {
CSW_HEGRENADE,
CSW_FLASHBANG,
CSW_SMOKEGRENADE
}

#define COLORCODE_NORMAL 0x01
#define COLORCODE_TEAM 0x03
#define COLORCODE_LOCATION 0x04

new const g_color_code[_:color] = {
COLORCODE_NORMAL,
COLORCODE_TEAM,
COLORCODE_TEAM,
COLORCODE_TEAM,
COLORCODE_LOCATION
}

new const g_color_teamname[_:color][] = {
"",
"TERRORIST",
"CT",
"SPECTATOR",
""
}

#define RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER 5

enum radiotext_msgarg {
RADIOTEXT_MSGARG_PRINTDEST = 1,
RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID,
RADIOTEXT_MSGARG_TEXTTYPE,
RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME,
RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE,
}

new const g_required_radiotype[] = "#Fire_in_the_hole"
new const g_radiotext_template[] = "%s (RADIO): Fire in the hole!"

new g_msgid_saytext
new g_msgid_teaminfo

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)

register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_text")

g_msgid_saytext = get_user_msgid("SayText")
g_msgid_teaminfo = get_user_msgid("TeamInfo")
}

public message_text(msgid, dest, id) {
if (get_msg_args() != RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER || get_msg_argtype(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE) != ARG_STRING)
return PLUGIN_CONTINUE

static arg[32]
get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE, arg, sizeof arg - 1)
if (!equal(arg, g_required_radiotype))
return PLUGIN_CONTINUE

get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID, arg, sizeof arg - 1)
new caller = str_to_num(arg)
if (!is_user_alive(caller))
return PLUGIN_CONTINUE

new clip, ammo, weapon
weapon = get_user_weapon(caller, clip, ammo)
for (new i; i < sizeof g_grenade_weaponid; ++i) {
if (g_grenade_weaponid[i] == weapon) {
static text[192]
new pos = 0
text[pos++] = g_color_code[COLOR_NORMAL]

get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME, arg, sizeof arg - 1)
pos += formatex(text[pos], sizeof text - pos - 1, g_radiotext_template, arg)
copy(text[++pos], sizeof text - pos - 1, g_grenade_description[i])

new desccolor = g_grenade_desccolor[i]
if ((text[--pos] = g_color_code[desccolor]) == COLORCODE_TEAM) {
static teamname[12]
get_user_team(id, teamname, sizeof teamname - 1)

if (!equal(teamname, g_color_teamname[desccolor])) {
msg_teaminfo(id, g_color_teamname[desccolor])
msg_saytext(id, text)
msg_teaminfo(id, teamname)

return PLUGIN_HANDLED
}
}

msg_saytext(id, text)

return PLUGIN_HANDLED
}
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

msg_teaminfo(id, teamname[]) {
message_begin(MSG_ONE, g_msgid_teaminfo, _, id)
write_byte(id)
write_string(teamname)
message_end()
}

msg_saytext(id, text[]) {
message_begin(MSG_ONE, g_msgid_saytext, _, id)
write_byte(id)
write_string(text)
message_end()
}

  • +
  • -
  • 0

#2 .minD

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 58
Pomocny

  • Postów:451
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 14.03.2010 18:46

jest błąd, bodajże w linijce 39...
  • +
  • -
  • 0

#3 zabalski

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.03.2010 18:56

A która to ???

Nie umiesz poprawić błędu ???
  • +
  • -
  • 0

#4 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 276
Wszechwidzący

  • Postów:1414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 14.03.2010 19:05

Mówisz masz... :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#5 zabalski

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 14.03.2010 19:49

Łukasz, zapodaj jeszcze jak możesz plik sma bez błedów
  • +
  • -
  • 0

#6 Owner123

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 144
Zaawansowany

  • Postów:331
  • Lokalizacja:Barty ;]
Offline

Napisano 14.03.2010 21:06

/* AMX Mod X
* Descriptive 'Fire in the hole!'
*
* © Copyright 2006 by VEN
*
* This file is provided as is (no warranties)
*
* DESCRIPTION
* Plugin provides additional colored text for "Fire in the hole!" radio chat message.
* The color and the text is different for each grenade type and can be altered.
* This will help teammates to get the throwed grenade type and act accordingly.
* Search for "EDITABLE" mark in the plugin's source code to configure text and color.
*
* CREDITS
* Damaged Soul - colored chat text method
* p3tsin - team color override method
*/

#include <amxmodx>

#define PLUGIN_NAME "Descriptive 'Fire in the hole!'"
#define PLUGIN_VERSION "0.1"
#define PLUGIN_AUTHOR "VEN"

enum grenade {
GRENADE_HE,
GRENADE_FLASH,
GRENADE_SMOKE
}

// EDITABLE: grenade description
new const g_grenade_description[_:grenade][] = {
" [HE !!] "
" [Oslepiajacy !!] "
" [Mrozonka !!] "
}

enum color {
COLOR_NORMAL,
COLOR_RED,
COLOR_BLUE,
COLOR_GRAY,
COLOR_GREEN
}

// EDITABLE: grenade description text color
new const g_grenade_desccolor[_:grenade] = {
COLOR_RED,
COLOR_GRAY,
COLOR_GREEN
}

new const g_grenade_weaponid[_:grenade] = {
CSW_HEGRENADE,
CSW_FLASHBANG,
CSW_SMOKEGRENADE
}

#define COLORCODE_NORMAL 0x01
#define COLORCODE_TEAM 0x03
#define COLORCODE_LOCATION 0x04

new const g_color_code[_:color] = {
COLORCODE_NORMAL,
COLORCODE_TEAM,
COLORCODE_TEAM,
COLORCODE_TEAM,
COLORCODE_LOCATION
}

new const g_color_teamname[_:color][] = {
"",
"TERRORIST",
"CT",
"SPECTATOR",
""
}

#define RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER 5

enum radiotext_msgarg {
RADIOTEXT_MSGARG_PRINTDEST = 1,
RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID,
RADIOTEXT_MSGARG_TEXTTYPE,
RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME,
RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE,
}

new const g_required_radiotype[] = "#Fire_in_the_hole"
new const g_radiotext_template[] = "%s (RADIO): Fire in the hole!"

new g_msgid_saytext
new g_msgid_teaminfo

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)

register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_text")

g_msgid_saytext = get_user_msgid("SayText")
g_msgid_teaminfo = get_user_msgid("TeamInfo")
}

public message_text(msgid, dest, id) {
if (get_msg_args() != RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER || get_msg_argtype(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE) != ARG_STRING)
return PLUGIN_CONTINUE

static arg[32]
get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE, arg, sizeof arg - 1)
if (!equal(arg, g_required_radiotype))
return PLUGIN_CONTINUE

get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID, arg, sizeof arg - 1)
new caller = str_to_num(arg)
if (!is_user_alive(caller))
return PLUGIN_CONTINUE

new clip, ammo, weapon
weapon = get_user_weapon(caller, clip, ammo)
for (new i; i < sizeof g_grenade_weaponid; ++i) {
if (g_grenade_weaponid[i] == weapon) {
static text[192]
new pos = 0
text[pos++] = g_color_code[COLOR_NORMAL]

get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME, arg, sizeof arg - 1)
pos += formatex(text[pos], sizeof text - pos - 1, g_radiotext_template, arg)
copy(text[++pos], sizeof text - pos - 1, g_grenade_description[i])

new desccolor = g_grenade_desccolor[i]
if ((text[--pos] = g_color_code[desccolor]) == COLORCODE_TEAM) {
static teamname[12]
get_user_team(id, teamname, sizeof teamname - 1)

if (!equal(teamname, g_color_teamname[desccolor])) {
msg_teaminfo(id, g_color_teamname[desccolor])
msg_saytext(id, text)
msg_teaminfo(id, teamname)

return PLUGIN_HANDLED
}
}

msg_saytext(id, text)

return PLUGIN_HANDLED
}
}

return PLUGIN_CONTINUE
}

msg_teaminfo(id, teamname[]) {
message_begin(MSG_ONE, g_msgid_teaminfo, _, id)
write_byte(id)
write_string(teamname)
message_end()
}

msg_saytext(id, text[]) {
message_begin(MSG_ONE, g_msgid_saytext, _, id)
write_byte(id)
write_string(text)
message_end()
}

Łap ;)
  • +
  • -
  • 1

#7 zabalski

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.03.2010 17:29

Nie udało się skompilować pluginu.
Przeczytaj poniższy bład:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

/groups/amxmodx/tmp3/textKbgb5e.sma(34) : error 001: expected token: "}", but found "-string-"

1 Error.
Could not locate output file /home/groups/amxmodx/public_html/websc3/textKbgb5e.amx (compile failed)


Popraw i bedzie +
  • +
  • -
  • 0

#8 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 21.03.2010 17:32

Kolega o przecinkach zapomniał ;f
Spoiler

  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika
IP: ts3.cserwerek.pl


#9 zabalski

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.03.2010 17:48

Ok, macie +

Temat zamknięty...
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych