Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kamera <-- Problem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 ReSe

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 14.03.2010 15:36

Zmodernizowałem pewien niedziałający plugin, aby dobrze działał i nie trzeba było pisać różnych komend. Plugin mam gotowy ale przez przypadek nadpisałem go i muszę zacząć od backupa.

Chciałem aby zmienna przydzielała mi odpowiednią kamerę. Wpisujesz /kamera i ustawia kamerę zza pleców. Wpisujesz kolejny raz i masz z pierwszej osoby.

Zarzucam kodem. Szukałem poradników o zmiennych jednak nigdzie nie mogę tym razem nic wyszukać.

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

new bool:kamera[33]

public plugin_init()
{
register_plugin("Trzecia osoba","1.0","ReSe")
register_clcmd("say /kamera","kameramode")
}
public client_connect(id){
{
kamera(id) == 1
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/rpgrocket.mdl")
}
public kameramode(id)
{
if(kamera(id) == 1)
{
set_view(id,CAMERA_3RDPERSON)
kamera(id) == 2
}
if(kamera(id) == 2)
{
set_view(id,CAMERA_NONE)
kamera(id) == 1
}
}


#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.03.2010 15:54

new bool:kamera[33]
taki "rodzaj" zmiennych może przyjmować wartości tylko true lub false
poprawnie powinno być tak
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

new bool:kamera[33]

public plugin_init()
{
	register_plugin("Trzecia osoba","1.0","ReSe")
	register_clcmd("say /kamera","kameramode")
}
public client_connect(id)
{    
	kamera[id] = true;
	
}

public kameramode(id)
{
	if(kamera[id] == true)
	{
		set_view(id,CAMERA_3RDPERSON)
		kamera[id] = false
	}
	else if(kamera[id] == false)
	{
		set_view(id,CAMERA_NONE)
		kamera[id] = true
	}
}

  • +
  • -
  • 1

#3 ReSe

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 14.03.2010 16:04

Dzięki wielkie. Oczywiście reputacja + ;)

Chciałem jeszcze przy okazji dowiedzieć jaki rodzaj zmiennej jest do wartości numerycznych 1,10 itp.

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 14.03.2010 16:42

new nazwa

  • +
  • -
  • 0

#5 burnhouse

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:100
  • Lokalizacja:Dębica, Polska
Offline

Napisano 14.03.2010 17:04

Spytam tutaj. Jak dodać informacje że się zmieniło kamerę (nie wiem w którym miejscu to dodać)
  • +
  • -
  • 0

#6 ReSe

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Gdansk
Offline

Napisano 14.03.2010 22:48

O tak ;]

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>

new bool:kamera[33]

public plugin_init()
{
register_plugin("Trzecia osoba","1.0","ReSe")
register_clcmd("say /kamera","kameramode")
}
public client_connect(id)
{
kamera[id] = true;

}

public kameramode(id)
{
if(kamera[id] == true)
{
client_print(id,print_chat,"Kamera z trzeciej osoby")
set_view(id,CAMERA_3RDPERSON)
kamera[id] = false
}
else if(kamera[id] == false)
{
client_print(id,print_chat,"Kamera z pierwszej osoby")
set_view(id,CAMERA_NONE)
kamera[id] = true
}
}





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych