Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

m_afk_guard


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 kiziol

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 13.03.2010 12:20

Witam proszę o przerobienie ponizszego plugina by nie wywalal adminow z flaga A, #define FLAGA ADMIN_IMMUNITY, na forum znalazlem przerobke ale jest zle wklejona brakuje polowy kodu
Pozdrawiam i z gory dziekuje :)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "m_afk_guard"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Miczu"

new Float: p_time[33]
new Float: angle[33]

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	register_cvar("m_afk_kontrol_mode","2")		//0 - off
							//1 - afk time -> kick
							//2 - afk time -> spec ->afk time 2 ->kick		
	register_cvar("m_afk_kontrol_time","45")
	register_cvar("m_afk_kontrol_time2","255")
	
	register_think("Afk_Guard","g_think")
	make_guard()
}

public make_guard()
{
	new ent = create_entity("info_target")
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname,"Afk_Guard")
	entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 1.0)
}

public client_PreThink(id)
{
	if(get_user_button(id)!=get_user_oldbutton(id)) p_time[id]=get_gametime()
}

public g_think(ent)
{
	
	if(get_cvar_num("m_afk_kontrol_mode"))
	{
		new players[32],num
		new time1 = get_cvar_num("m_afk_kontrol_time")
		new time2 = get_cvar_num("m_afk_kontrol_time2")
		new mode = get_cvar_num("m_afk_kontrol_mode")
		
		get_players(players,num)
		
		for(new i=0;i<num;i++)
		{
			if(!is_user_connected(players[i]) || is_user_bot(players[i])) continue
			
			new Float:a[3]
			entity_get_vector(players[i],EV_VEC_angles,a)
			
			if(a[0]!=angle[players[i]]) p_time[players[i]] = get_gametime()
			
			angle[players[i]] = a[0] 
			
			if((p_time[players[i]]+time1)<get_gametime())
			{
			
				if(mode==1) remove_him(players[i])
				else
				{
					if(cs_get_user_team(players[i])!= CS_TEAM_SPECTATOR)
					{
						if(is_user_alive(players[i])) user_silentkill(players[i])
						cs_set_user_team(players[i],CS_TEAM_SPECTATOR)
					}
					else if((p_time[players[i]]+time1+time2)<get_gametime())
					{
						remove_him(players[i])
						
					}
					
				}
			}
		}
		entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,get_gametime() + 1.0)
	}
	else entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 10.0)
}

public remove_him(id)
{
	server_cmd("kick #%d", get_user_userid(id))
}

public client_putinserver(id)
{
	p_time[id] = get_gametime()
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych