Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Kradzież


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 12.03.2010 18:33

Witam.
Mam pytanie. Jak zrobić aby dana klasa miała 1/1 że ukradnie ofierze 150$?
co do 1/1 zrobiłem tak:
Stworzyłem player_b_theif2
public add_theif_bonus2(id,attacker_id)
{
if (player_b_theif2[attacker_id] > 0)
{
new roll1 = random_num(1,1)
if (roll1 == 1)
{
if (cs_get_user_money(id) > player_b_theif2[attacker_id])
{
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id)-player_b_theif2[attacker_id])
if (cs_get_user_money(attacker_id) + player_b_theif2[attacker_id] <= 16000)
{
cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(attacker_id)+player_b_theif2[attacker_id])
}
}
else
{
new allthatsleft = cs_get_user_money(id)
cs_set_user_money(id,0)
if (cs_get_user_money(attacker_id) + allthatsleft <= 16000)
{
cs_set_user_money(attacker_id,cs_get_user_money(id) + allthatsleft)
}
}
}
}
}


Teraz jak podpiąć to pod klasę? i jak zrobić aby zabierało po 150$?

Użytkownik KoRnY edytował ten post 12.03.2010 18:33

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#2 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 12.03.2010 18:42

A czasem nie tak:

Przed Switch()

Zerujemy

player_b_theif2[id] = 0

I przy menu wyboru klas:

player_b_theif2[id] = 150

Z funkcji pobiera, ze ma szanse 100%, a tutaj, że ma zabierać 150$.

#3 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 13.03.2010 19:50

nie.
Niestety nie działa tak jak powinno :/
@ edit
W sumie wogóle nie działa :P

Użytkownik KoRnY edytował ten post 13.03.2010 19:51

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#4 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 14.03.2010 13:34

do public Damage dodałeś add_~ ? :|
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych