Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

RoundStart()


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 11.03.2010 22:02

Witam, chce zrobić moce dla klas w roundstart() Jak to zrobić? Wpisuje w roundstart() np:

if (player_class[i] == Klasa) player_b_blind[i] = X

I gdzie potem?

2. Cz yaj dostane item np. 100% na oslepienie, to moc będzie z itemu, czy z mocy klasy?
3. Czy jak wpisze /drop to item zniknie?
4. Czy jak dostane jakiś item i wpisze /drop to wypadną oba?

11 marzec 2010 - 22:02:
Pomoże ktoś?

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 11.03.2010 18:25





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych