Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Cele mapy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 kubex

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 11.03.2010 18:51

Witam, mam plugin cele mapy (plugin wyswietla napis w hudzie na starcie rundy, po freezetime) i mały problem z nim - chodzi o to, że jeżeli w radiu wybierzemy "Go, Go, Go!" to napis się pojawia.

kod:
#include <amxmodx> 
#include <amxmisc> 
#include <cstrike> 
new SyncMsg

public plugin_init()
{ 
        register_plugin("New Plugin", "1.1" , "MaKeL" ) 
        register_event("SendAudio","newRound","b","2=%!MRAD_GO","2=%!MRAD_MOVEOUT","2=%!MRAD_LETSGO","2=%!MRAD_LOCKNLOAD")
        SyncMsg = CreateHudSyncObj() 
} 

public newRound(id)
{
        if(!is_user_connected(id)) return

        new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) 

        new mapname[3]
        get_mapname(mapname, 2)

        if (equal(mapname, "de"))
        {
                switch(userTeam)
                { 
                        case CS_TEAM_CT: { 
                                set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0) 
                                ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Ochronic Bombsite!") 
                        } 
                        case CS_TEAM_T: { 
                                set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0) 
                                ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Podlozyc Bombe!") 
                        } 
                }
        } else  if (equal(mapname, "cs"))
        {
                switch(userTeam)
                { 
                        case CS_TEAM_CT: { 
                                set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0) 
                                ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Uwolnic Zakladnikow!") 
                        } 
                        case CS_TEAM_T: { 
                                set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0) 
                                ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Pilnowac Zakladnikow!") 
                        } 
                }
        }
}

11 marzec 2010 - 18:51:
Czy da sie ten event
        register_event("SendAudio","newRound","b","2=%!MRAD_GO","2=%!MRAD_MOVEOUT","2=%!MRAD_LETSGO","2=%!MRAD_LOCKNLOAD")
tak zrobić by nie brało pod uwage tego, gdy gracz wybiera z radia "go, go, go" ?

#2 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 12.03.2010 00:12

#include <amxmodx> 

#include <amxmisc> 

#include <cstrike> 

#include <hamsandwich>

new SyncMsg



public plugin_init()

{ 

	register_plugin("New Plugin", "1.1" , "MaKeL" ) 

	//register_event("SendAudio","newRound","b","2=%!MRAD_GO","2=%!MRAD_MOVEOUT","2=%!MRAD_LETSGO","2=%!MRAD_LOCKNLOAD")

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn", 1)

	SyncMsg = CreateHudSyncObj() 

} 



//public newRound(id)

public client_spawn(id)

{

	//if(!is_user_connected(id)) 

	if(!is_user_alive(id)) 

		return

	

	new CsTeams:userTeam = cs_get_user_team(id) 

	

	new mapname[3]

	get_mapname(mapname, 2)

	

	set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0) 

	

	if (equal(mapname, "de"))

	{

		switch(userTeam)

		{ 

			case CS_TEAM_CT: { 

				//set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0) 

				ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Ochronic Bombsite!") 

			} 

			case CS_TEAM_T: { 

				//set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0) 

				ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Podlozyc Bombe!") 

			} 

		}

	} 

	else  if (equal(mapname, "cs"))

	{

		switch(userTeam)	

		{ 

			case CS_TEAM_CT: { 

				//set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0) 

				ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Uwolnic Zakladnikow!") 

			} 

			case CS_TEAM_T: { 

				//set_hudmessage(0, 200, 0, 0.01, 0.92, 0, 6.0, 6.0) 

				ShowSyncHudMsg(id, SyncMsg, "Pilnowac Zakladnikow!") 

			} 

		}

	}

}


#3 kubex

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:43
  • Lokalizacja:wawa
Offline

Napisano 12.03.2010 19:21

Niestety teraz napis pojawia sie na poczatku kazdej rundy przed freezetime.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych