Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z GHW_No_Rush


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 usmerfa

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 09.03.2010 18:34

Pisałem już wcześniej GHW_No_Rush - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

Mam ustawiony cvar na rasz tak żeby nie zabijał tylko odrzucał graczy, ale on odrzuca ich tak mocno ze po upadku na ziemie i tak gina. proszę o pomoc w skonfigurowaniu sma. zeby tak sie nie dziala tylko zeby rasz minimalnie odpychal graczy.

09 marzec 2010 - 18:34:
Mogę liczyć na kogoś pomoc czy nie ????
  • +
  • -
  • 0

#2 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 276
Wszechwidzący

  • Postów:1414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 09.03.2010 18:47

Może ma zapłon spóźniony i odbija po 2s jak wyjdziesz za rasz?

* NR_checktime - Jak często plugin ma sprawdzać czy gracz przekroczył granicę.
o (Standardowo: Co 2.0 Sekundy)

  • +
  • -
  • 1

#3 usmerfa

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:8
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 11.03.2010 18:10

Niestety nic nie pomogło nawet jak zrobiłem co 0.5s i 0.1s. Nadal odbija tak mocno że po upadku śmierć.
Pavulon a co z tym
public prethink(id)
Może inni wiedzą jak z edytować te wersy w sma.

09 marzec 2010 - 22:27:
Tacy znawcy tu sa a nie wiecie co zrobic... :)
HELP !

11 marzec 2010 - 18:10:
Pomoze ktos w koncu???
  • +
  • -
  • -1

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 11.03.2010 23:27

spróbuj zamienić
vector1[2] *= num
na
vector1[2] = 0
i skompilować ponownie
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych