Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

problem Missing RIFF/WAVE chunksproblem z roundsoundem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Intel

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 08.03.2010 16:15

witam ,dziś wgrałem na serwer roundsound mp3 który sam zrobiłem
I muzyka nie działa ,a w konsoli wyświetla siię błąd 9 razy :
Missing RIFF/WAVE chunk


Co mam zrobić ?
  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 08.03.2010 23:14

Pewnie wgrać dźwięki do odpowiedniego folderu gdyż błąd ten oznacza że nie odnaleziono dźwięku w podanej ścieżce.
  • +
  • -
  • 0

#3 Intel

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 09.03.2010 19:08

ale wiesz wgrałem gdzie trzeba


I nic

A oto mój kod sma :


#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}

public t_win()
{
new rand = random_num(0,4)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 loop misc/muza")
case 1: client_cmd(0,"mp3 loop misc/muza1")
case 2: client_cmd(0,"mp3 loop misc/muza2")
case 3: client_cmd(0,"mp3 loop misc/muza3")
case 4: client_cmd(0,"mp3 loop misc/muza4")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
new rand = random_num(0,4)

client_cmd(0,"stopsound")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 loop misc/muza5")
case 1: client_cmd(0,"mp3 loop misc/muza6")
case 2: client_cmd(0,"mp3 loop misc/muza7")
case 3: client_cmd(0,"mp3 loop misc/muza8")
case 4: client_cmd(0,"mp3 loop misc/muza9")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/muza.mp3")
precache_sound("misc/muza2.mp3")
precache_sound("misc/muza3.mp3")
precache_sound("misc/muza4.mp3")
precache_sound("misc/muza5.mp3")
precache_sound("misc/muza6.mp3")
precache_sound("misc/muza7.mp3")
precache_sound("misc/muza8.mp3")
precache_sound("misc/muza9.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE
}



Coś może jest z kogem sma?

Użytkownik Abes Mapper edytował ten post 09.03.2010 22:19
Używaj BBCODE

  • +
  • -
  • 0

#4 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 09.03.2010 22:21


#include <amxmodx>

public plugin_init()
{
register_plugin("RoundSound","1.0","PaintLancer")
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin")
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin")
}

public t_win()
{
new rand = random_num(0,4)

client_cmd(0,"mp3 stop")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza1")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza2")
case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza3")
case 4: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza4")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public ct_win()
{
new rand = random_num(0,4)

client_cmd(0,"mp3 stop")

switch(rand)
{
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza5")
case 1: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza6")
case 2: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza7")
case 3: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza8")
case 4: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/muza9")
}

return PLUGIN_HANDLED
}

public plugin_precache()
{
precache_sound("sound/misc/muza.mp3")
precache_sound("sound/misc/muza2.mp3")
precache_sound("sound/misc/muza3.mp3")
precache_sound("sound/misc/muza4.mp3")
precache_sound("sound/misc/muza5.mp3")
precache_sound("sound/misc/muza6.mp3")
precache_sound("sound/misc/muza7.mp3")
precache_sound("sound/misc/muza8.mp3")
precache_sound("sound/misc/muza9.mp3")

return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#5 Intel

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.03.2010 18:10

thx.

Ale dlaczeggo w konsoli wyskakuje error?



Error: server failed to transmit file 'sound/sound/misc/muza.mp3'
Error: server failed to transmit file 'sound/sound/misc/muza2.mp3'
Error: server failed to transmit file 'sound/sound/misc/muza3.mp3'
Error: server failed to transmit file 'sound/sound/misc/muza4.mp3'
Error: server failed to transmit file 'sound/sound/misc/muza5.mp3'
Error: server failed to transmit file 'sound/sound/misc/muza6.mp3'
Error: server failed to transmit file 'sound/sound/misc/muza7.mp3'
Error: server failed to transmit file 'sound/sound/misc/muza8.mp3'
Error: server failed to transmit file 'sound/sound/misc/muza9.mp3'
  • +
  • -
  • 0

#6 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 276
Wszechwidzący

  • Postów:1414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 10.03.2010 19:43

Sound/sound masz, a takiego folderu na pewno nie masz... ;) Może zamiast przerabiać plugin wrzuć muzę do: sound/sound/misc/muza.mp3

Użytkownik Lukasz5 edytował ten post 10.03.2010 19:47

  • +
  • -
  • 0

#7 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 10.03.2010 21:25

Masz dwa wyjścia
1. Przy precache_sound gdzie masz ścieżkę do nuty, skasuj pierwsze sound/
2. Zmień precache_sound na precache_generic
  • +
  • -
  • 1

#8 Intel

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:4
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.03.2010 21:14

ten 2 sposob dziala

Dzięki

Dam ci +
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych