Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

TE_BEAMCYLINDER


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 07.03.2010 20:49

znalazlem cos takiego i chcialbym sie dowiedziec dokladnie co oznaczaja poszczegolne "parametry" tego message bo domyslam sie ze tworzy on okrag wokol wspolrzednych center :D


message_begin(MSG_PVS,SVC_TEMPENTITY,origin);
 write_byte(TE_BEAMCYLINDER);
 write_coord(center[0]);
 write_coord(center[1]);
 write_coord(center[2]);
 write_coord(axis[0]);
 write_coord(axis[1]);
 write_coord(axis[2]);
 write_short(sprite);
 write_byte(frame_start);
 write_byte(frame_rate);
 write_byte(life);
 write_byte(width);
 write_byte(amplitude);
 write_byte(red);
 write_byte(green);
 write_byte(blue);
 write_byte(brightness);
 write_byte(speed);
 message_end();

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 07.03.2010 23:41

może pomoże ci frostnades.sma:
	// smallest ring
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(21); // TE_BEAMCYLINDER
write_coord(origin[0]); // start X
write_coord(origin[1]); // start Y
write_coord(origin[2]); // start Z
write_coord(origin[0]); // something X
write_coord(origin[1]); // something Y
write_coord(origin[2] + 385); // something Z
write_short(exploSpr); // sprite
write_byte(0); // startframe
write_byte(0); // framerate
write_byte(4); // life
write_byte(60); // width
write_byte(0); // noise
write_byte(FROST_R); // red
write_byte(FROST_G); // green
write_byte(FROST_B); // blue
write_byte(100); // brightness
write_byte(0); // speed
message_end();

// medium ring
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(21); // TE_BEAMCYLINDER
write_coord(origin[0]); // start X
write_coord(origin[1]); // start Y
write_coord(origin[2]); // start Z
write_coord(origin[0]); // something X
write_coord(origin[1]); // something Y
write_coord(origin[2] + 470); // something Z
write_short(exploSpr); // sprite
write_byte(0); // startframe
write_byte(0); // framerate
write_byte(4); // life
write_byte(60); // width
write_byte(0); // noise
write_byte(FROST_R); // red
write_byte(FROST_G); // green
write_byte(FROST_B); // blue
write_byte(100); // brightness
write_byte(0); // speed
message_end();

// largest ring
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(21); // TE_BEAMCYLINDER
write_coord(origin[0]); // start X
write_coord(origin[1]); // start Y
write_coord(origin[2]); // start Z
write_coord(origin[0]); // something X
write_coord(origin[1]); // something Y
write_coord(origin[2] + 555); // something Z
write_short(exploSpr); // sprite
write_byte(0); // startframe
write_byte(0); // framerate
write_byte(4); // life
write_byte(60); // width
write_byte(0); // noise
write_byte(FROST_R); // red
write_byte(FROST_G); // green
write_byte(FROST_B); // blue
write_byte(100); // brightness
write_byte(0); // speed
message_end();

  • +
  • -
  • 1

#3 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 07.03.2010 23:45

http://trac.ak-team....st.inc?rev=4693

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 08.03.2010 08:40

dziekuje :D a macie gdzies dokladny spis messagow i efektow :?: oprocz message.inc :?: bo najwyzej zrobie supplementa z tym :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 08.03.2010 11:16

Jeżeli chodzi o temp_ent'y to tu masz tylko kilka: Temp Entity Events (Half-Life 1) - AlliedModders Wiki
A tak to tylko include/message_const.inc ( include/*.inc ) ;)
  • +
  • -
  • 1

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 09.03.2010 18:56

spoko dzięki :D reszte jakos sobie dojde co za co odpowiada przy innych message :D

mozna close
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7179
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 09.03.2010 19:21

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Solved

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych