case 69:
{
player_item_name[id] = "Master Stalker"
player_item_id[id] = 69
player_b_inv[id] = 7
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Jestes prawie niewidoczny",player_item_name[id])
}
case 70:
{
player_item_name[id] = "Pro Invisibility Rope"
player_item_id[id] = 70
player_b_inv[id] = random_num(200,250)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +%i premii niewidocznosci",player_item_name[id],player_b_inv[id])
}
case 71:
{
player_item_name[id] = "Zbroja Maniaka"
player_item_id[id] = 71
player_ultra_armor[id]=random_num(10,16)
show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id])
}
case 72:
{
player_item_name[id] = "Zbroja Zabojcy"
player_item_id[id] = 72
player_b_meekstone[id] = 1
player_b_silent[id] = 1
player_b_jumpx[id] = 2
player_b_inv[id] = random_num(180,225)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, aby podlozyc sztuczna bombe, masz ciche chodzenie, możesz robić potrójny skok w powietrzu i +%i premii niewidocznosci ",player_item_name[id],player_b_inv[id])
}
case 73:
{
player_item_name[id] = "Pokuta"
player_item_id[id] = 73
player_b_respawn[id] = random_num(1,2)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do ponownego odrodzenia sie po smierci",player_item_name[id],player_b_respawn[id])
}
case 74:
{
player_item_name[id] = "Strzelec Wyborowy"
player_item_id[id] = rannum
player_b_sniper[id] = random_num(1,2)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia scoutem",player_item_name[id],player_b_sniper[id])
}
case 75:
{
player_item_name[id] = "Nieunikniona Smierc"
player_item_id[id] = rannum
player_b_damage[id] = random_num(20,50)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id])
}
case 76:
{
player_item_name[id] = "Salver Invants"
player_item_id[id] = rannum
player_b_reduceH[id] = 95
player_b_inv[id] = random_num(2,5)
item_durability[id] = 100
if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,100)
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 100 zycia i +%i premii niewidocznosci ",player_item_name[id])
}
Po skompilowaniu i wgraniu na serwer, mogę doć komuś itemki za pomocą "giveitem <nick> <nr>" ale nie da się ich zdobyć zabijając kogoś i nie da się też zdobyć ich przez "/rune". Powie mi ktoś jak zrobić to, żeby dało się je zdobyć tak jak inne itemki?
.sma w załączniku


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty
dbmod_5.9l.amxx










