case 69: { player_item_name[id] = "Master Stalker" player_item_id[id] = 69 player_b_inv[id] = 7 show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Jestes prawie niewidoczny",player_item_name[id]) } case 70: { player_item_name[id] = "Pro Invisibility Rope" player_item_id[id] = 70 player_b_inv[id] = random_num(200,250) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +%i premii niewidocznosci",player_item_name[id],player_b_inv[id]) } case 71: { player_item_name[id] = "Zbroja Maniaka" player_item_id[id] = 71 player_ultra_armor[id]=random_num(10,16) show_hudmessage (id, "Znalazles przedmiot : %s :: Twoj pancerz moze odbic do %i pociskow",player_item_name[id],player_ultra_armor[id]) } case 72: { player_item_name[id] = "Zbroja Zabojcy" player_item_id[id] = 72 player_b_meekstone[id] = 1 player_b_silent[id] = 1 player_b_jumpx[id] = 2 player_b_inv[id] = random_num(180,225) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Uzyj, aby podlozyc sztuczna bombe, masz ciche chodzenie, możesz robić potrójny skok w powietrzu i +%i premii niewidocznosci ",player_item_name[id],player_b_inv[id]) } case 73: { player_item_name[id] = "Pokuta" player_item_id[id] = 73 player_b_respawn[id] = random_num(1,2) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do ponownego odrodzenia sie po smierci",player_item_name[id],player_b_respawn[id]) } case 74: { player_item_name[id] = "Strzelec Wyborowy" player_item_id[id] = rannum player_b_sniper[id] = random_num(1,2) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia scoutem",player_item_name[id],player_b_sniper[id]) } case 75: { player_item_name[id] = "Nieunikniona Smierc" player_item_id[id] = rannum player_b_damage[id] = random_num(20,50) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i ",player_item_name[id],player_b_damage[id]) } case 76: { player_item_name[id] = "Salver Invants" player_item_id[id] = rannum player_b_reduceH[id] = 95 player_b_inv[id] = random_num(2,5) item_durability[id] = 100 if (is_user_alive(id)) set_user_health(id,100) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 100 zycia i +%i premii niewidocznosci ",player_item_name[id]) }
Po skompilowaniu i wgraniu na serwer, mogę doć komuś itemki za pomocą "giveitem <nick> <nr>" ale nie da się ich zdobyć zabijając kogoś i nie da się też zdobyć ich przez "/rune". Powie mi ktoś jak zrobić to, żeby dało się je zdobyć tak jak inne itemki?
.sma w załączniku