Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Polskie napisy w grzeskrócenie sma


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Emilian18

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:Emilian
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 06.03.2010 14:09

Mam gorącą prośbę czy mógłby ktoś to sprawdzić czy może tak wyglądać sma lub czy mógłby ktoś to poprawić tak by prawidłowo podmieniało na polskie:) (potrzebuje w tłumaczeniu tylko i wyłącznie tych w sma

/* Copyright by KaLoSZyFeR */

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "CS Polish"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "KaLoSZyFeR"

#define AMOUNT 20 // amount of texts in tables or something (I don't know how it is in english)



public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message")
}

new text[AMOUNT][] =
{
"#Target_Bombed",
"#Bomb_Defused",
"#CTs_Win",
"#Terrorists_Win",
"#Round_Draw",
"#All_Hostages_Rescued",
"#Target_Saved",
"#Hostages_Not_Rescued",
"#Terrorists_Not_Escaped",
"#Defusing_Bomb_With_Defuse_Kit",
"#Defusing_Bomb_Without_Defuse_Kit",
"#Banned_For_Killing_Teammates",
"#C4_Plant_At_Bomb_Spot",
"#C4_Plant_Must_Be_On_Ground",
"#Bomb_Planted",
"#Switch_To_BurstFire",
"#Switch_To_SemiAuto",
"#Switch_To_FullAuto",
"#Game_will_restart_in",
"#Game_vote_usage"
}

new translated_text[AMOUNT][] =
{
"Cel Zniszczony!^n",
"Bomba zostala rozbrojona!^n",
"Anty-Terrorysci Wygrali!^n",
"Terrorysci Wygrali!^n",
"Runda Remisowa!^n",
"Wszyscy Zakladnicy zostali uratowani!^n",
"Cel zostal obroniony!^n",
"Zakladnicy nie zostali uratowani!^n",
"Terrorysci nie zdolali uciec!^n",
"Rozbrajanie bomby Z zestawem do rozbrajania.^n",
"Rozbrajanie bomby BEZ zestawu do rozbrajania.^n",
"Zostales wyrzucony z serwera za zabicie zbyt wielu kolegow z druzyny^n",
"C4 musi byc podlozone na BS'ie!^n",
"Musisz stac na podlozu aby podlozyc C4!^n",
"Bomba podlozona!^n",
"Zmieniono na tryb serii^n",
"Zmieniono na tryb pol-automatyczny^n",
"Zmieniono na tryb automatyczny^n",
"Restart Rozgrywki ^n",
"Uzycie: vote <id> ^n"
}

public message()
{
if(get_msg_argtype(2) != ARG_STRING)
{
return PLUGIN_CONTINUE
}

new arg1[32]
get_msg_arg_string(2, arg1, 31)

for(new i = 0; i < AMOUNT; i++)
{
if(equal(arg1, text[i]))
{
set_msg_arg_string(2, translated_text[i])
return PLUGIN_CONTINUE
}
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.03.2010 14:24

wygląda dobrze
  • +
  • -
  • 0

#3 Emilian18

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:19
  • Imię:Emilian
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 06.03.2010 14:50

wygląda dobrze


No niby działało ale teraz nawet po wyłączeniu pluginu owe napisy się nie wyświetlały w ogóle:D dlatego się zmartwiłem:D jak by hlds złapał błąd i nawet po resie nadal ich nie pokazywał dlatego zamieściłem:) ( w logach itp czysto)

Mam jeszcze jedno pytanie, problem ale chyba otworze nowy wątek
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 06.03.2010 14:56

może przekompiluj :P
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych