Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Resetowanie bytów


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 supra36

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:26
  • GG:
  • Lokalizacja:Dust2 - Ulica Skośna
Offline

Napisano 05.03.2010 16:08

Witam , robie sobie mapkę deathrun , ale nie do Counter Strike , tylko do HL. W HL jest taki problem , że byty nie resetują się na koniec rundy. Tam w ogóle nie ma rund.

Jest możliwość resetowania bytów poprzez amxx ?
  • +
  • -
  • 0

#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 05.03.2010 16:43

#include < amxmodx >
#include < engine >

new const byt[ ] = "entity";

public plugin_init( ) {
register_logevent( "End", 2, "1=Round_End" );
}

public End( ){
remove_entity_name( byt ) {
new iEntity = find_ent_by_class( -1, byt );
while (iEntity > 0)
{
remove_entity( iEntity );
iEntity = find_ent_by_class( -1, byt );
}

return 1;
}
}

Zamiast "entity" daj nazwę bytu, który ma być usuwany.
  • +
  • -
  • 0

#3 supra36

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:26
  • GG:
  • Lokalizacja:Dust2 - Ulica Skośna
Offline

Napisano 05.03.2010 16:50

Dlaczego remove entity ? Przecież ma być on resetowany
  • +
  • -
  • 0

#4 Seba

    Wszechobecny

  • Zbanowany

Reputacja: 198
Profesjonalista

  • Postów:424
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 05.03.2010 16:54

AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!
AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!

#5 supra36

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:26
  • GG:
  • Lokalizacja:Dust2 - Ulica Skośna
Offline

Napisano 05.03.2010 17:11

W zasadzie to ja nie znam PAWN`a . Mógłby mi ktoś napisać taki plugin pod Half Life ?

Użytkownik supra36 edytował ten post 05.03.2010 17:11

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych