Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Item Zoom.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 04.03.2010 22:50

Witam. Próbuję dodać z innego pluginu do DiabloModa zoom z M4A1... A więc... Jak to zrobić? Mam taki plugin:

/* AMX Mod script
* 
* (c) 2009, fezh
* This file is provided as is (no warranties).
*
*/

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

// Plugin Stats
#define PLUGIN "M4A1 Sniper"
#define VERSION "0.1.2"
#define AUTHOR "fezh"

// M4 Custom Model
new M4A1_MODEL[ 64 ] = "models/v_m4a1.mdl"

// Zoom Array
new g_hasZoom[ 33 ]

// Misc Stuff
new szClip, szAmmo

public plugin_init()
{
	// Register Plugin
	register_plugin( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
	
	// Check Current Weapon
	register_event( "CurWeapon", "event_cur_weapon", "be", "1=1" )

	// Command Start
	register_forward( FM_CmdStart, "forward_cmdstart" )

	// Plugin Version
	register_cvar( "M4A1_sniper", VERSION, FCVAR_SERVER|FCVAR_EXTDLL|FCVAR_UNLOGGED|FCVAR_SPONLY )
}

public plugin_precache()
{
	precache_model( M4A1_MODEL )
}

public client_putinserver( id )
{
	set_task( 20.0, "plugin_message", id )
}

public forward_cmdstart( id, uc_handle, seed )
{
	if( !is_user_alive( id ) ) 
		return PLUGIN_HANDLED
    
	if( ( get_uc( uc_handle, UC_Buttons ) & IN_ATTACK2 ) && !( pev( id, pev_oldbuttons ) & IN_ATTACK2 ) )
	{
		new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )
		
		if( szWeapID == CSW_M4A1 && !g_hasZoom[ id ] )
		{
			g_hasZoom[ id ] = true
			cs_set_user_zoom( id, CS_SET_FIRST_ZOOM, 1 )
			emit_sound( id, CHAN_ITEM, "weapons/zoom.wav", 0.20, 2.40, 0, 100 )
		}

		else 
		{	if( g_hasZoom[ id ] )
			{
				g_hasZoom[ id ] = false
				cs_set_user_zoom( id, CS_RESET_ZOOM, 0 )
			}
		}
		return PLUGIN_HANDLED
	}

	return PLUGIN_HANDLED
}
	
public event_cur_weapon( id )
{
	new szWeapID = get_user_weapon( id, szClip, szAmmo )

	if ( szWeapID == CSW_M4A1 )
	{
		set_pev( id, pev_viewmodel2, M4A1_MODEL )
	}
}

public plugin_message( id )
{
	client_print( id, print_chat, "[AMXX] This server is running M4A1 Sniper v%s", VERSION )
	client_print( id, print_chat, "[AMXX] You can use the M4A1 as sniper, using +attack2" )
}

I teraz to dodam:

new g_hasZoom[33] = 0

potem

g_hasZoom[id] = 0

I co dalej? xD Ale chce bez dźwięku i modelu broni.

I jak zrobić amx_give na daną flage?

Bo jak wpisuje:

#define FLAGA ADMIN_LEVEL_A == flaga a
To kom;piler wywala błąd. :/

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 04.03.2010 23:41





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych