Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Plugin usuwający pistolety


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 bakul. <3

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:612
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 04.03.2010 21:44

Szukam pluginu, który przy respawnie usunie całkowicie pistolety.
  • +
  • -
  • 0

#2 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 04.03.2010 22:03

#include < amxmodx >
#include < engine >
#include < fakemeta >

new const bron_na_mapie[ ] = "armoury_entity";
new gSpawned;

public plugin_precache( ) {
gSpawned = register_forward( FM_Spawn, "FindSpawn" );
}

public plugin_init( ) {
if( gSpawned > 0 ) {
unregister_forward( FM_Spawn, gSpawned );
}
}

public FindSpawn( iEntity ) {
static szName[ 32 ];
entity_get_string( iEntity, EV_SZ_classname, szName, 31 );

if( equal( szName, bron_na_mapie ) ) {
remove_entity( iEntity );

return FMRES_SUPERCEDE;
}

return FMRES_IGNORED;
}

Nie testowałem, ale powinno usunąć wszystkie byty na mapie 'armoury_entity' tj. z bronią, ale nie mam pojęcia jak pobrać czy to byt z pistoletem. Może ktoś inny będzie wiedział.

@
W zasadzie tak teraz włączyłem VHE i w bycie 'armoury_entity' nie ma możliwości dania pistoletów, a co za tym idzie nie wiem jaki byt wyszukać, który ustawia pistolety, żeby móc go usunąć/zmienić wartość Key'a.

Użytkownik Ortega edytował ten post 04.03.2010 22:14

  • +
  • -
  • 0

#3 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 04.03.2010 22:15

Pytanie czy ten plugin miał usunąć broń z mapy czy zabrać ją graczom...
  • +
  • -
  • 0

#4 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 04.03.2010 22:15

Jakie pytanie taka odpowiedź :>
  • +
  • -
  • 0

#5 Mochi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:81
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 04.03.2010 22:24

:)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Usun pistolet"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Mochi"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "HamSpawn", 1)
}
public HamSpawn(id)
{
	new weapons[32],i,num
	get_user_weapons(id,weapons,num)
	for(i=0;i<num;i++)
	{
		if(jest_pistoletem(weapons[i])) 
		{
			new name[32]
			get_weaponname(weapons[i],name,31)
			ham_strip_weapon(id,name)
		}
	}
}
stock jest_pistoletem(weapon)
{
	
	if(weapon != CSW_USP  
	&& weapon != CSW_GLOCK18
	&& weapon != CSW_ELITE 
	&& weapon != CSW_FIVESEVEN 
	&& weapon != CSW_P228 
	&& weapon != CSW_DEAGLE)
	return 0
	
	return 1
}
stock ham_strip_weapon(id,weapon[])
{
	if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
	new wId = get_weaponid(weapon)
	if(!wId) return 0
	new wEnt
	while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
	if(!wEnt) return 0
	
	if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)
	
	if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
	ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)
	
	set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
	return 1
}

Użytkownik Mochi edytował ten post 05.03.2010 13:56

  • +
  • -
  • 0

#6 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.03.2010 22:45

Nie wiem jak z resztą pluginu, ale widzę jeden błąd:
get_weaponname(id,weapons[i],31)
Powinno być:
get_weaponname(weapons[i], name ,31)

//edit

Od kiedy nóż jest pistoletem :D?

Użytkownik Peyote edytował ten post 04.03.2010 22:48

  • +
  • -
  • 0

#7 Mochi

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:81
  • Lokalizacja:asd
Offline

Napisano 05.03.2010 13:55

Poprawione.

Użytkownik Mochi edytował ten post 05.03.2010 13:56

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych