Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zombie Plague 4.3 Config File


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Osiedlowy Koks

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:57
  • Lokalizacja:Zielona Góra
Offline

Napisano 03.03.2010 18:21

Witam mam Zombie Plague 4.3 i mam pytanie chcę zrobić by CT miał nie skończoną amunicję by nawet nie musiał przeładowywać :)


/ / -----------------------------
/ / Zombie Plague 4.3 Config File
/ / -----------------------------
/ / Wszelkie zmiany dokonane tutaj będą
/ / Automatycznie ładowane przy starcie mapę

/ / General
/ / -------
zp_delay 10 / / Czas przed tryb gry rozpoczyna się w kilka sekund
zp_lighting "z" / / Mapa oświetlenie [ ""-najciemniejszych / / "z"-najzdolniejszych / / "-default / /" 0 "-disabled]
zp_thunderclap 90 / Thunderclap stopy w sekundach [0-wyłączone]
zp_triggered_lights 1 / / Pozwala Pokaż uruchamia światła (np. światło przełączniki)
zp_remove_doors 0 / Usuń drzwi z mapy [0 none / / 1-obrotowy tylko / / 2-drzwi]
zp_blockuse_pushables 1 / Block + użytku pushables zapobiegania błędów prędkości
zp_block_suicide 1 / przeszkodzić gracze od zabijania siebie
zp_random_spawn 1 / / Włącz losowo tarła (użyje CSDM zaostrzenia jeśli występuje)
zp_respawn_on_worldspawn_kill 1 / respawn graczy po worldspawn zabić
zp_remove_dropped 0 / / czas przed wyjęciem broni spadła w ciągu kilku sekund [0-wyłączone]
zp_remove_money 1 / Usuń gracza ceny
zp_buy_custom 1 / / Włącz menu niestandardowe kupić
zp_random_weapons 0 / / czy gracze powinni dostać broń przypadkowo zamiast kupować je
zp_admin_models_human 1 / / Włącz admin modeli odtwarzacz dla ludzi
zp_admin_knife_models_human 0 / / Włącz admin modeli noży dla ludzi
zp_admin_models_zombie 1 / / Włącz admin modele odtwarzacza zombie
zp_admin_knife_models_zombie 0 / / Włącz admin modeli nóż do zombie
zp_zombie_classes 1 / / Włącz klas zombie
zp_stats_save 1 / tymczasowo zapisany gracza opakowań amunicji i klasy zombie, kiedy odłączyć
zp_starting_ammo_packs 5 / / początkowa kwota opakowań amunicji dla nowych graczy
zp_prevent_consecutive_modes 1 / zapobieganie podobnym trybie gry były odtwarzane dwóch turach: w wierszu
zp_keep_health_on_disconnect 1 / / czy zdrowia Nemesis / Survivor zdecydowali się wokół dzieje należy zgodnej z opuszczeniem gracza

/ / Deathmatch
/ / ----------
zp_deathmatch 0 / trybie Deathmatch, starcie jako: [0-wyłączone / / 1-człowieka / / 2-zombie / 3 losowo / / 4-balance]
zp_spawn_delay 5 / / Opóźnienie przed respawning w trybie deathmatch w sekundach
zp_spawn_protection 5 / Spawn czasu ochrony deathmatch w sekundach [0-wyłączone]
zp_respawn_on_suicide 0 / respawn graczy, jeśli popełnił samobójstwo
zp_respawn_after_last_human 1 / respawn graczy choćby ostatnio człowieka pozostaje
zp_infection_allow_respawn 1 / / Pozwala na respawning rund zakażenia
zp_nem_allow_respawn 0 / / Pozwala na respawning rund nemesis
zp_surv_allow_respawn 0 / / Pozwala na respawning rund renty
zp_swarm_allow_respawn 0 / / Pozwala na respawning rund rój
zp_plague_allow_respawn 0 / / Pozwala respawning na plagę rund
zp_respawn_zombies 1 / / czy na respawn zabitych zombie
zp_respawn_humans 1 / / czy na respawn zabitych ludzi
zp_respawn_nemesis 1 / / czy na respawn zabitych nemesis
zp_respawn_survivors 1 / / czy na respawn zabitych rodzinne

/ / Dodatkowe przedmioty
/ / -----------
zp_extra_items 1 / / Włącz dodatkowych elementów
zp_extra_weapons 1 / / Włącz broni
zp_extra_nvision 1 / / Włącz noktowizor
zp_extra_antidote 1 / / Włącz antidotum
zp_extra_antidote_limit 999 / / Antidote limit zakupu na rundę
zp_extra_madness 1 / / Włącz szaleństwo zombie
zp_extra_madness_limit 999 / / Zombie Madness limit zakupu na rundę
zp_extra_madness_duration 5.0 / / okres szaleństwa Zombie
zp_extra_infbomb 1 / / Włącz bomba zakażenia
zp_extra_infbomb_limit 999 / / Infection ograniczyć zakup bomby na rundę

/ / Flashlight & Noktowizory
/ / ------------------------
zp_nvg_give 1 / Give Noktowizory [0-wyłączone / / 1-aktywny / / 2-aktywna, ale nie automatyczne włączanie]
zp_nvg_custom 1 / / Włącz Noktowizory niestandardowe
zp_nvg_size 80 / / rozmiar Noktowizory (promień)
zp_nvg_color_R 0 / / custom Zombie kolor Noktowizory (czerwony)
zp_nvg_color_G 150 / / Zombie niestandardowy kolor Noktowizory (zielony)
zp_nvg_color_B 0 / / custom Zombie kolor Noktowizory (niebieski)
zp_nvg_hum_color_R 0 / Human / custom Spectator Nightvision kolorów (czerwony)
zp_nvg_hum_color_G 150 / / Human / custom Spectator Nightvision kolor (zielony)
zp_nvg_hum_color_B 0 / Human / custom Spectator kolor Noktowizory (niebieski)
zp_nvg_nem_color_R 150 / / custom Nemesis kolor Noktowizory (czerwony)
zp_nvg_nem_color_G 0 / / custom Nemesis kolor Noktowizory (zielony)
zp_nvg_nem_color_B 0 / / custom Nemesis kolor Noktowizory (niebieski)
zp_flash_custom 0 / / Włącz latarkę niestandardowe
zp_flash_size 10 / / latarka niestandardowy rozmiar (promień)
zp_flash_drain 1 / / latarka Custom kurs drenażu [0-nieograniczona akumulatory]
zp_flash_charge 5 / latarka Custom stawka opłaty [0-nie obciążają akumulatory]
zp_flash_distance 1000 / / latarka Custom max odległość
zp_flash_color_R 100 / / Kolor latarki Custom (red)
zp_flash_color_G 100 / / Kolor latarki Custom (zielony)
zp_flash_color_B 100 / / Kolor latarki Custom (niebieski)
zp_flash_show_all 1 / / Niech gracze będą mogli zobaczyć siebie w latarkach

/ / Odrzut
/ / ---------
zp_knockback 0 / / Włącz Odrzut broni (uwaga: szok wolna ból zwiększa efekt Odrzut)
zp_knockback_damage 1 / / Użyj szkody na Odrzut obliczenia
zp_knockback_power 1 / moc broni Użyj na Odrzut obliczenia
zp_knockback_zvel 0 / / Czy Odrzut wpływu pionowej prędkości
zp_knockback_ducking 0,25 / Odrzut mnożnikiem przykucnął zombie [0-Odrzut niepełnosprawnych przy Ducking]
zp_knockback_distance 500 / max odległość do Odrzut z mocą
zp_knockback_nemesis 0,25 / Odrzut Nemesis mnożnik [0-disable Odrzut dla nemesis]

/ / Longjump
/ / --------
zp_leap_zombies 0 / Give skok do Zombies [0-wyłączone / / 1-aktywny / 2 tylko pierwszy zombie / 3 tylko w zeszłym zombie]
zp_leap_zombies_force 500 / / Force multiplier
zp_leap_zombies_height 300 / / życie w górę
zp_leap_zombies_cooldown 5.0 / / Czas między używa skok
zp_leap_nemesis 1 / Daj krok do Nemesis
zp_leap_nemesis_force 500 / / Force multiplier
zp_leap_nemesis_height 300 / / życie w górę
zp_leap_nemesis_cooldown 5.0 / / Czas między używa skok
zp_leap_survivor 0 / Daj krok do Survivor
zp_leap_survivor_force 500 / / Force multiplier
zp_leap_survivor_height 300 / / życie w górę
zp_leap_survivor_cooldown 5.0 / / Czas między używa skok

/ Ludzie
/ / ------
zp_human_health 100 / Zdrowie
zp_human_last_extrahp 0 / Ostatnie ludzi na dodatkowe wynagrodzenie dla zdrowia
zp_human_speed 240 / / Prędkość
zp_human_gravity 1.0 / / Grawitacja (0.5 = połowa)
zp_human_armor_protect 1 / Armor należy ograniczyć w porządku się zarazić
zp_human_unlimited_ammo 1 / amunicji Unlimited [0-wyłączone / / 1-amunicja BP / / 2-ammo clip]
zp_human_damage_reward 500 / / Ile ludzi uszkodzenia muszą radzić sobie na zombie, aby uzyskać opakowanie amunicji
zp_human_frags_for_kill 1 / / Ile frags ludzi dostać za zabicie zombie

/ / Custom Grenades
/ / ---------------
zp_fire_grenades 1 / / Włącz granaty napalm (zasłania HE)
zp_fire_duration 10 / czas nagrywania w sekundach
zp_fire_damage 5 / uszkodzenia Burning (co 0,2 sek)
zp_fire_slowdown 0,5 / spowolnienie Burning mnożnik (0,5 = zmniejszenie prędkości o połowę) [0-wyłączone]
zp_frost_grenades 1 / / Włącz mróz granaty (zasłania FB)
zp_frost_duration 3 / czas w sekundach Freeze
zp_flare_grenades 1 / / Włącz błysku granaty (zasłania SG)
zp_flare_duration 60 / Flare trwania pioruna w sekundach
zp_flare_size 25 / Flare Rozmiar pioruna (promień)
zp_flare_color 0 / Flare kolor [0-biały / czerwony 1 / 2-zielony / / 3-niebieski / / 4 pełnego losowe / / 5-losowo pomiędzy r, g, b]

/ / Zombies
/ / -------
zp_zombie_first_hp 2.0 / / Najpierw zombie HP mnożnik (2,0 = double zdrowia)
zp_zombie_armor 0,75 / Armor mnożnik (0,75 = 75% zombie podjąć szkodom)
zp_zombie_hitzones 0 / / dozwolone bitsum hitzones (patrz w fun.inc dla bitów części ciała) [0-wyłączone]
zp_zombie_infect_health 100 / / Ile zdrowia zombie odzyskuje z każdej infekcji
zp_zombie_fov 110 / / Pole widzenia [0-dont zmieniać]
zp_zombie_silent 1 / / Włącz ciche kroki
zp_zombie_painfree 2 / Zombies to szok bezbolesne [0-wyłączone / / 1-aktywny / 2 tylko ostatnio zombie]
zp_zombie_bleeding 1 / Zombies zostawić śladów / plamy krwi na podłodze
zp_zombie_infect_reward 1 / Ammo opakowaniach uwagę na zombie do infekowania / zabijania ludzi
zp_zombie_frags_for_infect 1 / / Ile frags zombie dostać do infekowania człowieka

/ / Special Effects
/ / ---------------
zp_infection_screenfade 1 / Screen fade dla zarażonych gracza
zp_infection_screenshake 1 / Screen wstrząsać przez zakażone gracza
zp_infection_sparkle 1 / blask światła na zakażenie
zp_infection_tracers 1 / Znaczniki na zakażenie
zp_infection_particles 1 / / cząsteczki wirusa
zp_hud_icons 1 / / Display małe ikony HUD na zakażenie, pieczenie i wydarzenia zamrażać

/ / Nemesis
/ / -------
zp_nem_enabled 1 / / Włącz tryb nemesis
zp_nem_chance 20 / / Szansa (1 X)
zp_nem_min_players 0 / Odtwarzacze Minimalne wymagane
zp_nem_health 0 / Zdrowie [0 - liczba ludzi * zdrowotnej]
zp_nem_base_health 0 / zdrowotnej [0 - użyj najpierw zombie zdrowia]
zp_nem_speed 250 / / Prędkość
zp_nem_gravity 0.5 / / Grawitacja (0.5 = połowa)
zp_nem_damage 250 / / Damage na hit
zp_nem_glow 1 / Glow effect
zp_nem_aura 1 / / Efekt halo
zp_nem_painfree 0 / Pain shock free
zp_nem_ignore_frags 1 / / czy zarobić frags
zp_nem_ignore_rewards 1 / / czy zarobić opakowań amunicji

/ / Survivor
/ / -------
zp_surv_enabled 1 / / Włącz tryb Survivor
zp_surv_chance 20 / / Szansa (1 X)
zp_surv_min_players 0 / Odtwarzacze Minimalne wymagane
zp_surv_health 0 / Zdrowie [0 - ilość zombie * zdrowotnej]
zp_surv_base_health 0 / zdrowotnej [0 - wykorzystanie ludzkiego zdrowia]
zp_surv_speed 230 / / Prędkość
zp_surv_gravity 1.25 / / Grawitacja (0.5 = połowa)
zp_surv_glow 1 / Glow effect
zp_surv_aura 1 / / Efekt halo
zp_surv_painfree 1 / Pain shock free
zp_surv_ignore_frags 1 / / czy zarobić frags
zp_surv_ignore_rewards 1 / / czy zarobić opakowań amunicji
zp_surv_weapon "weapon_m249" / weapon / Renta (podaje domyślne)
zp_surv_unlimited_ammo 2 / amunicji bez ograniczeń dla Survivor [0-wyłączone / / 1-amunicja BP / / 2-ammo clip]

/ / Swarm Mode
/ / ----------
zp_swarm_enabled 1 / / Włącz tryb rój
zp_swarm_chance 20 / / Szansa (1 X)
zp_swarm_min_players 0 / Odtwarzacze Minimalne wymagane

/ / Multiple Infection
/ / ------------------
zp_multi_enabled 1 / / Włącz tryb wielu infekcji
zp_multi_chance 20 / / Szansa (1 X)
zp_multi_min_players 0 / Odtwarzacze Minimalne wymagane
zp_multi_ratio 0,15 / stosunek Infect (count zombie = współczynnik * liczba ludzi)

/ / Plague Mode
/ / -----------
zp_plague_enabled 1 / / Włącz tryb plaga
zp_plague_chance 30 / / Szansa (1 X)
zp_plague_min_players 0 / Odtwarzacze Minimalne wymagane
zp_plague_ratio 0,5 / stosunek Infect (count zombie = współczynnik * liczba ludzi)
zp_plague_nem_number 1 / / liczba Nemesis
zp_plague_nem_hp_multi 0.5 / / Nemesis HP mnożnik (0,5 = 50% zdrowia)
zp_plague_surv_number 1 / / liczba Survivor
zp_plague_surv_hp_multi 0.5 / / Survivor HP mnożnik (0,5 = 50% zdrowia)

/ / Logowanie
/ / -------
zp_logcommands 1 / Zaloguj admin polecenia "zombieplague.log"

/ / Dodatkowe ustawienia
/ / -------------------
mp_flashlight 1 / / Włącza latarkę
mp_footsteps 1 / / Włącza ślady
mp_playerid 1 / uniemożliwia widzenie wrogów w ciemności, wykorzystać
sv_maxspeed 9999 / / Zapobiega CS z ograniczenia swojego człowieka / prędkości zombie na 320


  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.03.2010 18:26

Zmień:
zp_human_unlimited_ammo 1
na:
zp_human_unlimited_ammo 2

  • +
  • -
  • 1

#3 Osiedlowy Koks

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:57
  • Lokalizacja:Zielona Góra
Offline

Napisano 03.03.2010 18:36

aha jeszcze jedno pytanie żeby zombiaki wysoko skakały i GS czyli dymny dawał więcej światła :)
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#4 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 997
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 03.03.2010 20:35

Na więcej światła:
zp_flare_size <zasieg>(tutaj masz 25)

A co do mniejszej grawitacji zombiaków to zależy od klasy.
  • +
  • -
  • 0

#5 Big Smoke

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 56
Pomocny

  • Postów:286
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 04.03.2010 07:53

Masz plik sma zp_classes40 czy jakos tak i tam masz zombie i se zmieniasz
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych