Użytkownik bakul. <3 edytował ten post 02.03.2010 17:21
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Strzał z pistoletu/karabinu nie zabiera HP
Temat rozp. bakul. <3, 02.03.2010 17:14
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02.03.2010 17:14
Szukam pluginu, gdzie strzał z jakiegokolwiek pistoletu/karabinu nie będzie zadawał obrażeń. Dokładniej chodzi o to, żeby obrażenia zadawały tylko strzały z AWP i z noża. Ewentualnie, jeśli się da, żeby przy respawnie nie dawało pistoletu, po prostu, żeby dawało AWP i nóż.
#2
Napisano 02.03.2010 17:45
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
public plugin_init() {
register_plugin("Only AWP+Knife", "1.0", "Peyote")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage")
}
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker)
if(weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_KNIFE)
return HAM_IGNORED
return HAM_SUPERCEDE
}Obrażenia zadaje tylko AWP i nóż.
#3
Napisano 02.03.2010 17:55
Peyote,
a dało by się, że ten plugin działał by tylko na wyznaczonych mapach takich jak awp_map? Z góry dziękuje.
a dało by się, że ten plugin działał by tylko na wyznaczonych mapach takich jak awp_map? Z góry dziękuje.
#4
Napisano 02.03.2010 18:19
http://amxx.pl/konfi...-mapy-t364.html
niestety komend na włączenie i wyłączenie pluginu nie pamiętam :<
niestety komend na włączenie i wyłączenie pluginu nie pamiętam :<
DarkGL Blog - Programowanie Python , Pawn , C++ i Webdeveloping
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
StreamPay.pl - Legalna platforma do dotacji dla streamerów i twórców
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
StreamPay.pl - Legalna platforma do dotacji dla streamerów i twórców
#5
Napisano 02.03.2010 18:33
Jest tylko dla map awp_
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
public plugin_init() {
register_plugin("Only AWP+Knife", "1.0", "Peyote")
new mapname[5]
get_mapname(mapname, 4)
if(equal(mapname, "awp_"))
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage")
}
public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED
new weapon = get_user_weapon(idattacker)
if(weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_KNIFE)
return HAM_IGNORED
return HAM_SUPERCEDE
}
Użytkownik Peyote edytował ten post 02.03.2010 18:34
#6
Napisano 02.03.2010 20:44
Jest tylko dla map awp_
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("Only AWP+Knife", "1.0", "Peyote") new mapname[5] get_mapname(mapname, 4) if(equal(mapname, "awp_")) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage") } public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED new weapon = get_user_weapon(idattacker) if(weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_KNIFE) return HAM_IGNORED return HAM_SUPERCEDE }
Jesteś boski, człowieku
Użytkownik burnhouse edytował ten post 02.03.2010 20:44
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









