Użytkownik bakul. <3 edytował ten post 02.03.2010 17:21
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Strzał z pistoletu/karabinu nie zabiera HP
Temat rozp.
bakul. <3
, 02.03.2010 17:14
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02.03.2010 17:14
Szukam pluginu, gdzie strzał z jakiegokolwiek pistoletu/karabinu nie będzie zadawał obrażeń. Dokładniej chodzi o to, żeby obrażenia zadawały tylko strzały z AWP i z noża. Ewentualnie, jeśli się da, żeby przy respawnie nie dawało pistoletu, po prostu, żeby dawało AWP i nóż.
#2
Napisano 02.03.2010 17:45
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("Only AWP+Knife", "1.0", "Peyote") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage") } public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker) { new weapon = get_user_weapon(idattacker) if(weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_KNIFE) return HAM_IGNORED return HAM_SUPERCEDE }Obrażenia zadaje tylko AWP i nóż.
#3
Napisano 02.03.2010 17:55
Peyote,
a dało by się, że ten plugin działał by tylko na wyznaczonych mapach takich jak awp_map? Z góry dziękuje.
a dało by się, że ten plugin działał by tylko na wyznaczonych mapach takich jak awp_map? Z góry dziękuje.
#4
Napisano 02.03.2010 18:19
http://amxx.pl/konfi...-mapy-t364.html
niestety komend na włączenie i wyłączenie pluginu nie pamiętam :<
niestety komend na włączenie i wyłączenie pluginu nie pamiętam :<
#5
Napisano 02.03.2010 18:33
Jest tylko dla map awp_
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("Only AWP+Knife", "1.0", "Peyote") new mapname[5] get_mapname(mapname, 4) if(equal(mapname, "awp_")) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage") } public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED new weapon = get_user_weapon(idattacker) if(weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_KNIFE) return HAM_IGNORED return HAM_SUPERCEDE }
Użytkownik Peyote edytował ten post 02.03.2010 18:34
#6
Napisano 02.03.2010 20:44
Jest tylko dla map awp_
#include <amxmodx> #include <hamsandwich> public plugin_init() { register_plugin("Only AWP+Knife", "1.0", "Peyote") new mapname[5] get_mapname(mapname, 4) if(equal(mapname, "awp_")) RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage") } public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED new weapon = get_user_weapon(idattacker) if(weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_KNIFE) return HAM_IGNORED return HAM_SUPERCEDE }
Jesteś boski, człowieku + leci
Użytkownik burnhouse edytował ten post 02.03.2010 20:44
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych