Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Strzał z pistoletu/karabinu nie zabiera HP


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 bakul. <3

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:612
  • GG:
  • Imię:Przemek
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.03.2010 17:14

Szukam pluginu, gdzie strzał z jakiegokolwiek pistoletu/karabinu nie będzie zadawał obrażeń. Dokładniej chodzi o to, żeby obrażenia zadawały tylko strzały z AWP i z noża. Ewentualnie, jeśli się da, żeby przy respawnie nie dawało pistoletu, po prostu, żeby dawało AWP i nóż.

Użytkownik bakul. <3 edytował ten post 02.03.2010 17:21

  • +
  • -
  • 0

#2 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 999
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.03.2010 17:45

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() {
	register_plugin("Only AWP+Knife", "1.0", "Peyote")
	
	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage")
}

public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker)
{
	new weapon = get_user_weapon(idattacker)
	if(weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_KNIFE)
		return HAM_IGNORED
	return HAM_SUPERCEDE
}
Obrażenia zadaje tylko AWP i nóż.
  • +
  • -
  • 1

#3 burnhouse

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:100
  • Lokalizacja:Dębica, Polska
Offline

Napisano 02.03.2010 17:55

Peyote,

a dało by się, że ten plugin działał by tylko na wyznaczonych mapach takich jak awp_map? Z góry dziękuje.
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Właściciel

Reputacja: 6063
Godlike

  • Postów:10923
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.03.2010 18:19

http://amxx.pl/konfi...-mapy-t364.html
niestety komend na włączenie i wyłączenie pluginu nie pamiętam :<
  • +
  • -
  • 0

#5 QTM. Peyote

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 999
Master

  • Postów:330
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.03.2010 18:33

Jest tylko dla map awp_
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() {
	register_plugin("Only AWP+Knife", "1.0", "Peyote")
	new mapname[5]
	get_mapname(mapname, 4)
	if(equal(mapname, "awp_"))
		RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage")
}

public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED
	
	new weapon = get_user_weapon(idattacker)
	if(weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_KNIFE)
		return HAM_IGNORED
	return HAM_SUPERCEDE
}

Użytkownik Peyote edytował ten post 02.03.2010 18:34

  • +
  • -
  • 2

#6 burnhouse

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:100
  • Lokalizacja:Dębica, Polska
Offline

Napisano 02.03.2010 20:44

Jest tylko dla map awp_

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>

public plugin_init() {
	register_plugin("Only AWP+Knife", "1.0", "Peyote")
	new mapname[5]
	get_mapname(mapname, 4)
	if(equal(mapname, "awp_"))
		RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","fwTakeDamage")
}

public fwTakeDamage(this, idinflictor, idattacker)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED
	
	new weapon = get_user_weapon(idattacker)
	if(weapon == CSW_AWP || weapon == CSW_KNIFE)
		return HAM_IGNORED
	return HAM_SUPERCEDE
}


Jesteś boski, człowieku :D + leci

Użytkownik burnhouse edytował ten post 02.03.2010 20:44

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych