Czy z tymi anty itemami pojdzie cos takiego:
wpisuje:
new player_b_antyawp[33] = 1
pod:
new player_b_dagon[33] = 1
Wpisuje:
player_b_antyawp[id] = 0
pod:
player_b_dagon[id] = 0
Wpisuje:
if (player_b_antyawp[id] > 0)
{
num_to_str(player_b_antyawp[id],TempSkill,10)
add(itemEffect,199,"Masz ochrone")
add(itemEffect,199,"na 1/x z awp")
}Pod:
if (player_b_dagon[id] == 1)
{
add(itemEffect,199,"Uzyj, zeby udezyc wroga ognistym promieniem - mozesz ulepszyc ten przedmiot kupujac odpowiednie runy ")
add(itemEffect,199,"Inteligencja zwiekszy zasieg przedmiotu")
}Wpisuje:
if(player_b_antyawp[id]>0)
{
if(player_b_antyawp[id]>5) player_b_antyawp[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_antyawp[id]>2) player_b_antyawp[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_antyawp[id]>1) player_b_antyawp[id]-=random_num(-1,1)
}Pod:
if(player_b_dagon[id]>0) player_b_dagon[id] += random_num(0,1)
if(player_b_sniper[id]>0)
{
if(player_b_sniper[id]>5) player_b_sniper[id]-=random_num(0,2)
else if(player_b_sniper[id]>2) player_b_sniper[id]-=random_num(0,1)
else if(player_b_sniper[id]>1) player_b_sniper[id]-=random_num(-1,1)
}I wpisuje:
public add_bonus_awpmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_awpmaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_AWP && player_class[id]!=Ninja)
{
if (!is_user_alive(id) || (player_b_antyawp[id] == 1))
return PLUGIN_HANDLED
if (random_num(1,player_b_awpmaster[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"awp")
}
return PLUGIN_HANDLED
}Czy to pojdzie? Kompiluje sie normalnie, ale nei mam jak sprawdzic, bo nikogo na serwie nie ma, bedzie to dzialac?
EDIT:
Działa, tylko czy player_b_antyawp będę mogl uzyc na wszystkich itemach 1/x czy tylko na 1/x z awp?
Ale jak zrobić item anty latarka maga? (gracz nie moze byc naswietlony)
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 04.03.2010 00:01


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty








