Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pomoc w anty itemach.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
24 odpowiedzi w tym temacie

#21 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 03.03.2010 23:23

Przy kompilacji jakiś błąd "roll"

Czy z tymi anty itemami pojdzie cos takiego:

wpisuje:

new player_b_antyawp[33] = 1

pod:

new player_b_dagon[33] = 1

Wpisuje:

player_b_antyawp[id] = 0

pod:

player_b_dagon[id] = 0

Wpisuje:

if (player_b_antyawp[id] > 0)
	{
		num_to_str(player_b_antyawp[id],TempSkill,10)
		add(itemEffect,199,"Masz ochrone")
		add(itemEffect,199,"na 1/x z awp")
	}

Pod:

if (player_b_dagon[id] == 1)
	{
		add(itemEffect,199,"Uzyj, zeby udezyc wroga ognistym promieniem - mozesz ulepszyc ten przedmiot kupujac odpowiednie runy ")
		add(itemEffect,199,"Inteligencja zwiekszy zasieg przedmiotu")
	}

Wpisuje:

if(player_b_antyawp[id]>0)
	{
		if(player_b_antyawp[id]>5) player_b_antyawp[id]-=random_num(0,2)
		else if(player_b_antyawp[id]>2) player_b_antyawp[id]-=random_num(0,1)
		else if(player_b_antyawp[id]>1) player_b_antyawp[id]-=random_num(-1,1)
	}

Pod:

if(player_b_dagon[id]>0) player_b_dagon[id] += random_num(0,1)
	if(player_b_sniper[id]>0)
	{
		if(player_b_sniper[id]>5) player_b_sniper[id]-=random_num(0,2)
		else if(player_b_sniper[id]>2) player_b_sniper[id]-=random_num(0,1)
		else if(player_b_sniper[id]>1) player_b_sniper[id]-=random_num(-1,1)
	}

I wpisuje:

public add_bonus_awpmasterdamage(attacker_id,id,weapon)
{
if (player_b_awpmaster[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_AWP && player_class[id]!=Ninja)
{

if (!is_user_alive(id) || (player_b_antyawp[id] == 1))
return PLUGIN_HANDLED

if (random_num(1,player_b_awpmaster[attacker_id]) == 1)
UTIL_Kill(attacker_id,id,"awp")

}

return PLUGIN_HANDLED
}

Czy to pojdzie? Kompiluje sie normalnie, ale nei mam jak sprawdzic, bo nikogo na serwie nie ma, bedzie to dzialac?

EDIT:

Działa, tylko czy player_b_antyawp będę mogl uzyc na wszystkich itemach 1/x czy tylko na 1/x z awp?


Ale jak zrobić item anty latarka maga? (gracz nie moze byc naswietlony)

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 04.03.2010 00:01


#22 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 10.03.2010 16:19

Zeby bylo we wszystkich musisz wszedzie dopisac.

Na latarke

new index1, bodypart1
		get_user_aiming(id,index1,bodypart1) 
		if ((get_user_team(id)!=get_user_team(index1)) && (index1!=0))
		if (player_b_NAZWATWOJEGOITEMU[index1] == 0 && player_class[id]== Mag)
		{
			if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1))) set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)	
			remove_task(TASK_FLASH_LIGHT+index1);
			set_task(7.5, "un_rander",TASK_FLASH_LIGHT+index1)
			//set_task(15.0,"un_rander",TASK_NAME,index1)
		}

Użytkownik Nosek edytował ten post 10.03.2010 16:19

  • +
  • -
  • 1

#23 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 10.03.2010 21:32

if (player_b_NAZWATWOJEGOITEMU[index1] == 0 || player_class[id]== Mag)


  • +
  • -
  • 1

#24 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 10.03.2010 21:58

if (player_b_NAZWATWOJEGOITEMU[index1] == 0 || player_class[id]== Mag)



Poradziłem sobie z tym, teraz męczę się z niewidzialnością. ;/

#25 Divic

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 28
Życzliwy

  • Postów:326
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.04.2011 13:08

Moze ktoś napisać krok po kroku jak zrobić anty latarkę?
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych