Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zabójca


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 27.02.2010 14:23

Witam
Jak zmniejszyć ładowaną niewidzalność u zabojcy.
Ale tylko u niego. :D

Pytanie nr2
Przy kompilacji tego wyskakuje error
if (player_item[id] == 96)
		xp_award+=get_cvar_num("diablo_xpbonus")/2
Jak powinno to poprawnie wyglądać?
Pytanie nr3
Jak wymusić dodatkowe obrażenia w tej funkcji:
			if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_item[id] == 97)
			{	
				if(weapon == bron)
				{	     
					Dodatkowe obrazenia
				}
			}
W celu uniknięcia masowego plagiatu umieściłem dodatkowy błąd :spadowa:

Użytkownik KoRnY edytował ten post 27.02.2010 15:32

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#2 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 27.02.2010 15:23

Zakłada że liczysz na pomoc w której również będą błędy aby zapobiec kopiowaniu <_<
  • +
  • -
  • 0

#3 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 02.03.2010 14:22

poprawiłem teraz mogę liczyć na pomoc?

Zabójce jakoś zrobiłem.
Pomoże ktoś z resztą?

@ odświeżam
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 02.03.2010 22:55

odświeżaj sobie ile chcesz... dałeś tak mało kodu że niewiele można powiedzieć

Przy kompilacji tego wyskakuje error

if (player_item[id] == 96)
xp_award+=get_cvar_num("diablo_xpbonus")/2

jaki error ? sam kod powiedzmy że wygląda dobrze, ale nic o nim nie wiadomo

Przez to że "boisz się plagiatu" to nie ma ci jak kto pomóc.
  • +
  • -
  • 0

#5 SzukamProDM

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:264
  • Lokalizacja:Sie Biora Dzieci?
Offline

Napisano 03.03.2010 16:13

plagiat?;D Gralem na tym diablo wykorzystal podstawowe kody... ;D
  • +
  • -
  • 0

#6 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 03.03.2010 18:37

zacznę od końca:
			if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_item[id] == 97) 			{	 				if(weapon == bron) 				{	      					Dodatkowe obrazenia 				} 			}

wzorowałem się tym na kodzie od klas zamiast item była klasa.
Co powinno być w miejscu dodatkowe obrażenia?

Co do itemu errory:
Dołączona grafika


SzukamProDM:
W taki sposób nie pomagasz. Jesteś taki kox to pomóż. <_<
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#7 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 03.03.2010 18:39

Jak już:
player_item_id[id]

  • +
  • -
  • 0

#8 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 03.03.2010 19:25

if (player_item_id[killer_id] == 96) 		xp_award+=get_cvar_num("diablo_xpbonus")/2


zrobiłem tak. ciekawe czy będzie działać. Już idę spr i powiem czy działa (skompilowało się)
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#9 Screeaam...

    ; ooo

  • Zbanowany

Reputacja: 154
Profesjonalista

  • Postów:1012
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 03.03.2010 20:28

Co do 1 pytania, żeby zmniejszyć pasek ładowania na nożu to chyba to pomoże:

else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=2.0
Tu gdzie 2.0 masz zmienić na swój czas.

@Edit:

Sorki, nie zauważyłem, że Zabójce już zrobiłeś. :<

Czy pyt. 2 jest do itemu które daje dodatkowy exp?

Użytkownik Screeaam... edytował ten post 03.03.2010 20:29


#10 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 04.03.2010 17:12

nie chodziło mi o czas ładowania.
Po drugie pomyśl
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych