Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie dotyczące itemuPotrzebna pomoc


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Xanzi

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Wodzislaw
Offline

Napisano 26.02.2010 07:00

Siema, zacząłem dodawać itemy na serwer i chciałbym zrobić item dynamit chciałbym ,aby po wybuchnięciu zabijał od razu,probowalem wszystkiego lecz nieskutecznie ???:(
@edit za pomoc reput

Użytkownik Xanzi edytował ten post 26.02.2010 07:03

  • +
  • -
  • 0

#2 kuab91

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 27.02.2010 10:09

A nie wystarczy skopiować tego co jest przy meekstone i znienić nazwe na dynamit ?
  • +
  • -
  • 0

#3 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 27.02.2010 10:21

Można to tak zrobić:
Szukasz:
new player_b_explode[33] = 1
Dodajesz pod tym:
new player_b_dynamit[33] = 1
Szukasz:
add_bonus_explode(vid)
Dodajesz pod:
add_bonus_dynamit(vid)
Szukasz:
player_b_explode[id] = 0
Dodajesz pod:
player_b_dynamit[id] = 0
Szukasz:
if (player_b_explode[id] > 0) 
	{
		num_to_str(player_b_explode[id],TempSkill,10)
		add(itemEffect,199,"Gdy umierasz wybuchniesz w promieniu ")
		add(itemEffect,199,TempSkill)
		add(itemEffect,199," zadaje 75 obrazen wokol ciebie - im wiecej masz inteligencji tym wiekszy zasieg wybuchu<br>")
	}
Dodajesz pod:
if (player_b_dynamit[id] > 0) 
	{
		num_to_str(player_b_dynamitid],TempSkill,10)
		add(itemEffect,199,"Gdy umierasz wybuchniesz ")
		add(itemEffect,199,TempSkill)
		add(itemEffect,199," zadajac <tutaj podajesz obrażenia, które wskażę Ci poniżej> obrazen wokol ciebie - im wiecej masz inteligencji tym wiekszy zasieg wybuchu<br>")
	}

Szukasz funkcji:
public add_bonus_explode(id)
{
Dodajesz nad:
public add_bonus_dynamit(id)
{
	if (player_b_dynamit[id] > 0)
	{
		
		new origin[3] 
		get_user_origin(id,origin) 
		explode(origin,id,0)
		
		
		for(new a = 0; a < MAX; a++) 
		{ 
			if (!is_user_connected(a) || !is_user_alive(a) || player_b_fireshield[a] != 0 || get_user_team(a) == get_user_team(id))
				continue	
			
			new origin1[3]
			get_user_origin(a,origin1) 
			
			if(get_distance(origin,origin1) < player_b_dynamit[id] + player_intelligence[id]*2)
			{
				new dam = [color="#ff0000"][b]555[/b][/color]-(player_dextery[a]*2)
				if(dam<1) dam=1
				
				if (get_user_health(a) - dam < 5)
					UTIL_Kill(id,a,"grenade")	
				else
				{
					set_user_health(a,get_user_health(a)-dam)
					Display_Fade(id,2600,2600,0,255,0,0,15)
				}
			}
		}
	}
}
555 - zadane obrażenia po śmierci
Szukasz:
public upgrade_item(id)
{
I dodajsz poniżej:
if(player_b_dynamit[id]>0)player_b_dynamit[id] += random_num(0,50)
Zastosowanie w itemie
Szukasz:
case numer itemu*:
		{
			player_item_name[id] = "Dynamit"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_dynamit[id] = random_num(500,700)
 		show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Wybuchniesz zaraz po smierci w promieniu %i",player_item_name[id],player_b_dynamit[id])	
		}

*numer itemu - podajesz liczbę, która ma odpowiadać itemowi np. ostatni item ma liczbę 90 to my wpisujemy 91

Użytkownik honey edytował ten post 27.02.2010 10:22


#4 Xanzi

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Wodzislaw
Offline

Napisano 27.02.2010 12:13

dzięki wszystko ładnie działa ,Reput leci
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych