Witam możecie mi powiedzieć jak zrobić ze jak zabojca wyciagnie noz to będzie niewidzialny jak schowa to juz nie Czyli wyciaga noz niewidzialny itp nie chce zeby to bylo tak ze wyciąga noz i naciska e zeby załodować umiejętność
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Zabojca Noż
Temat rozp. Tabaluga11, 23.02.2010 17:31
7 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 23.02.2010 17:31
#2
Napisano 23.02.2010 22:48
w wersji 5.9l po wyciągnięciu noża umiejętność sama się ładuje...
Wystarczy przyśpieszyć czas ładowania się tej umiejętności do 0.01s
Tu masz kod (zmień w sma):
Wystarczy że nadpiszesz to co już było i masz
Musisz jeszcze skompilować.
Wystarczy przyśpieszyć czas ładowania się tej umiejętności do 0.01s
Tu masz kod (zmień w sma):
else if(casting[id]==0) { new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/25.0) if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0 else if(player_class[id] == Mag) { time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0) if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0)) } else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=0.01 // tu zmieniłem else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.4
Wystarczy że nadpiszesz to co już było i masz
Musisz jeszcze skompilować.
#3
Napisano 24.02.2010 14:43
Ja chce tak ze jak wyciagne noz to juz jestem niewidzialny cały czas a nie chce zeby sie ladowal ten pasek jak schowam noz to juz nie mam jak wyciagne to mam !! Zrobi ktos ??
#4
Napisano 24.02.2010 17:32
gdy pasek będzie się lądował w przeciągu 0.01 sekundy ty go nawet nie zobaczysz (chyba )
#6
Napisano 24.02.2010 18:23
a nie lepiej czas ustawić na 0 ? tzn na 0.00
@edit zły kod ładowanie wywalamy trzeba po prostu dodać warunek do eventu change weapon + get_user_weapon +
warunek if do klasy i ustawienie przezroczystości
@edit zły kod ładowanie wywalamy trzeba po prostu dodać warunek do eventu change weapon + get_user_weapon +
warunek if do klasy i ustawienie przezroczystości
Użytkownik DarkGL edytował ten post 24.02.2010 18:26
#8
Napisano 25.02.2010 20:50
to zrobisz to ??
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych