Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zabojca Noż


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tabaluga11

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:KRK
Offline

Napisano 23.02.2010 17:31

Witam możecie mi powiedzieć jak zrobić ze jak zabojca wyciagnie noz to będzie niewidzialny jak schowa to juz nie Czyli wyciaga noz niewidzialny itp nie chce zeby to bylo tak ze wyciąga noz i naciska e zeby załodować umiejętność
  • +
  • -
  • 0

#2 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 23.02.2010 22:48

w wersji 5.9l po wyciągnięciu noża umiejętność sama się ładuje...
Wystarczy przyśpieszyć czas ładowania się tej umiejętności do 0.01s :]
Tu masz kod (zmień w sma):
		else if(casting[id]==0)
		{
			new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/25.0)

			if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
			else if(player_class[id] == Mag)
			{
				time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0)
				if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0))
			}
			else if(player_class[id] == Zabojca) time_delay*=0.01    // tu zmieniłem
			else if(player_class[id] == Paladyn) time_delay*=1.4

Wystarczy że nadpiszesz to co już było i masz :]
Musisz jeszcze skompilować.
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#3 Tabaluga11

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:KRK
Offline

Napisano 24.02.2010 14:43

Ja chce tak ze jak wyciagne noz to juz jestem niewidzialny cały czas a nie chce zeby sie ladowal ten pasek jak schowam noz to juz nie mam jak wyciagne to mam !! Zrobi ktos ??
  • +
  • -
  • 0

#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.02.2010 17:32

gdy pasek będzie się lądował w przeciągu 0.01 sekundy ty go nawet nie zobaczysz (chyba ) :P
  • +
  • -
  • 0

#5 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 24.02.2010 18:21

tak nie zauważysz ładowania. Ale po co sprawdzić? Lepiej pisać.
Pewnie to nie pojawiło się nawet w twoim sma <_<
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#6 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.02.2010 18:23

a nie lepiej czas ustawić na 0 :D ? tzn na 0.00
@edit zły kod ładowanie wywalamy trzeba po prostu dodać warunek do eventu change weapon + get_user_weapon +
warunek if do klasy i ustawienie przezroczystości :D

Użytkownik DarkGL edytował ten post 24.02.2010 18:26

  • +
  • -
  • 0

#7 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 25.02.2010 14:52

można tak , ale po co jak można to zrobić łatwiej?
raczej profesjonalnego dm moda on nie robi xD
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#8 Tabaluga11

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:KRK
Offline

Napisano 25.02.2010 20:50

to zrobisz to ??
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych