Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szukam pluginu - brak obrazen


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 WeaR

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:159
  • Lokalizacja:Swidnica
Offline

Napisano 21.02.2010 15:12

Szukam pluginu przez ktorego będę mógł wybrać gracza ktory nie będzie zadawał obrazeń, będzie strzelał ale on nie będzie zabierał HP, dobre dla haxow NEO.
  • +
  • -
  • 0

#2 bisser

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Zachód
Offline

Napisano 21.02.2010 16:04

Shot Admin - Nieoficjalny polski support AMX Mod X w tym pluginie masz opcję nodamage która właśnie powoduje brak obrażeń u atakowanego gracza.
  • +
  • -
  • 0

#3 WeaR

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 18
Początkujący

  • Postów:159
  • Lokalizacja:Swidnica
Offline

Napisano 21.02.2010 16:13

No tak, ale ja bym chciał bez tych aimów, lepiej żeby tego nie było bo admini będą nieraz używać :o
  • +
  • -
  • 0

#4 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 276
Wszechwidzący

  • Postów:1414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 21.02.2010 16:21

Jak się nie mylę to masz tam do wyboru co dajesz graczowi np.: aima, no damage, zła celność...
  • +
  • -
  • 0

#5 bisser

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:177
  • Lokalizacja:Zachód
Offline

Napisano 21.02.2010 21:51

Napisz w dziale scripting aby przerobić plugin i wyłączyć 3 pierwsze opcje.

Próbowałem najprostszym sposobem ale plug się wiesza.
Dałem tak:
new label[][] = { "None", // Yellow text if it's good, red if bad
		 // "\yShooter",
		 // "\yBullect reflector",
		 // "\rVictim",
		  "\rBad Aim",
		  "\rNo Damage",
		  "\rSuicider",
		  "\rUber Suicider"
Ale kicha z tego wyszła.
  • +
  • -
  • 0

#6 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 21.02.2010 23:43

Spróbuj:
Pamiętaj zmienić MAX_PLAYERS 32 na liczbe max graczy u ciebie
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "No Damage for sb"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Vertricus"

#define MAX_PLAYERS 32

new bool:g_bNoDmg[MAX_PLAYERS+1]

public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player" ,"fw_HamTakeDamage");
register_clcmd( "amx_nodmg","CmdCreateMenu", ADMIN_BAN);
}
public client_disconnect(id)
g_bNoDmg[id] = false;

public fw_HamTakeDamage(iVictim ,Inflictor ,iAttacker ,Float:fDamage ,dBits )
{
if ( !( 1 <= iAttacker <= MAX_PLAYERS ) )
return HAM_IGNORED;

if (g_bNoDmg[iAttacker])
return HAM_SUPERCEDE;

return HAM_IGNORED
}
public CmdCreateMenu(id,level,cid)
{
if(!cmd_access(id,level,cid,1))
return PLUGIN_HANDLED

new NoDmgMenu = menu_create("\rWybierz gracza:", "MenuHandler");

new iPlayers[32], iNum, TempID, szName[32], szTempid[10];

get_players(iPlayers, iNum);

for( new i; i<iNum; i++ )
{
TempID = iPlayers[i];
get_user_name(TempID, szName, 31);
num_to_str(TempID, szTempid, 9);
menu_additem(NoDmgMenu, szName, szTempid, 0);
}

menu_display(id, NoDmgMenu, 0);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
public MenuHandler(id, menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT )
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}

new data[6], iName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback);

new tempid = str_to_num(data);

if(is_user_connected(tempid))
g_bNoDmg[tempid] = true


return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych