Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szukam/Kto Napisze? 2 Pluginy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
29 odpowiedzi w tym temacie

#21 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 08.08.2008 18:17

Pierwszy raz tej komendy użyłem, nigdy wcześniej jej na oczy nie widziałem i nie wiedziałem, że to działa dokładnie przez jedną rundę, myślałem, że przez chwilę, ale wydaje mi się, że mimo wszystko nie jest to błąd, ponieważ jeśli admin przerzuci gracza z terro do Ct (i będzie to transfer bez zabijania) to do końca rundy w ct będzie bez broni.

Teoretycznie byłoby też rozwiązanie na to, użyć eventu dołączania do terro/ct i dać warunek, że jeśli to CT (zależnie od cvaru) to anuluje tą komendę, problem w tym, że nie mam pojęcia jak anulować tą komendę w środku rundy.
  • +
  • -
  • 0

#22 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 08.08.2008 20:20

->Eventy<-

Przeczytaj powyzsze i opanuj jak chcesz pracowac z amxx'em.


Jesli chcesz pracowac z broniami, uzywasz eventu od broni. Jak chcesz robic cos na poczatku rundy - uzywasz eventu od poczatka rundy. I tak dalej ;-)
  • +
  • -
  • 0

#23 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 09.08.2008 19:28

Czyli dać event zmiany teamu i w przypadku transferu do ct użyć give_item? dobrze rozumuje? nie zamykaj tylko tematu, bo nie wiem, czy już wszystko co z tym problemem związane, a nie ma sensu zakładać nowego tematu.
  • +
  • -
  • 0

#24 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 09.08.2008 20:51

Jesli chcesz wykryc zmiane teamu to uzywasz eventu od zmiany teamu :)

Jest to "TeamInfo" - zaraz dopisze do tutoriala o eventach go, bo juz wiem jak on dziala :)

Juz nie wiem do czego chcesz stosowac ten event bo sie juz zgubliem O:)

[ Dodano: 09-08-2008, 22:11 ]
Juz zrobilem eventa do zmiany teamu - i z pieknym uzyciem staticu :]
  • +
  • -
  • 0

#25 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 11.08.2008 10:59

Miczu niby łeb masz do pluginów, takiej prostej rzeczy nie rozumiesz ;>

Już drugi czy trzeci raz tłumaczę, jeśli strip_user_weapons(id) działa przez czas jednej rundy, a w trakcie jej trwania admin przerzuci gracza do CT (gdzie gracz ma mieć bronie) to żeby tą komendę strip_user_weapons(id) jakby anulować, tak, żeby gracz po spawnie miał nóż, pistolet i mógł coś kupić.
  • +
  • -
  • 0

#26 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 11.08.2008 11:08

Po co gadac, lepiej zademonstruje:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

public plugin_init() { 
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1") 
} 

public CurWeapon(id) 
{ 
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE
	
	new team[3]
	get_user_team(id,team,2)
	if(!equal(team,"CT")) strip_user_weapons(id)
	
	return PLUGIN_CONTINUE
}


[ Dodano: 11-08-2008, 12:11 ]
strip_user_weapons - dziala jednorazowo - w chwili wywolania.

Jesli dasz raz strip potem kupisz sobie AK, to te AK bedziesz mial.

Jak mowilem wystarczy tylko event CurWeapon - bedzie wywolywana tylko gdy bedzie co do zabrania ;]
Raz na mape czy 10 razy - wedlug potrzeb ^^
  • +
  • -
  • 0

#27 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 11.08.2008 11:18

Ja myślałem, że strip_user_weapons(id) działa dokładnie przez jedną rundę, ponadto z tego co pisałeś nie da się podnieść broni, a w przypadku wywołaniatej komendy na graczu i transferu do ct musi mieć on taką możliwość, jak to się a do tego co napisałeś?
  • +
  • -
  • 0

#28 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 11.08.2008 11:38

grankee, ja zawsze upraszczam problem. Po co blokowac podnoszenie broni, skoro mozna zrobic duzo prosciej i po podniesieniu mu ja skasowac, no chyba, ze blokada podnoszenia to absolutny przymus, to i to da sie zrobic, ale chyba nie ma tu takiej potrzeby ^^

grankee, nie moge znalezc gdzie napisalem ze nie da sie podniesc, napisalem najwyzej ze nie dziala to na zasadzie "drop" ze wyrzuca na ziemie. A podniesc sie da, tylko ze w momencie podniesienia i tak zniknie :D

[ Dodano: 11-08-2008, 12:40 ]
Mowiac wczesniej ze wywola raz na runde, mialem namysli event ktory zadziala tylko w tedy gdy jest potrzebny - czyli az do 1 na runde (przy spawnie).
  • +
  • -
  • 0

#29 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 11.08.2008 12:52

Chodzi o to że jak podniesie i zniknie to już CT który broni używać może nie podniesie jej bo już jej nie będzie. Ale ok może nie popisałem się tym pluginem:P Cały czas się uczę, a przygode z eventami praktycznie zacząłem dopiero na tym forum ;]
  • +
  • -
  • 0

#30 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 11.08.2008 13:20

O ile to nie mapa fy to chyba to nie przeszkadza, a skoro to i tak mialo byc na h&s to po juz i tak bedzie problemu ich zabic skoro sa bezbronni i po czasie nie moga sie ruszac ^^

Uczyc sie to nic zlego :) Mam nadzieje, ze szybko ogarniesz eventy i jak z nich korzystac - dzięki temu twoje plugi stana sie o niebo bardziej wydajne i nie zawodne ;]
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych