Pierwszy raz tej komendy użyłem, nigdy wcześniej jej na oczy nie widziałem i nie wiedziałem, że to działa dokładnie przez jedną rundę, myślałem, że przez chwilę, ale wydaje mi się, że mimo wszystko nie jest to błąd, ponieważ jeśli admin przerzuci gracza z terro do Ct (i będzie to transfer bez zabijania) to do końca rundy w ct będzie bez broni.
Teoretycznie byłoby też rozwiązanie na to, użyć eventu dołączania do terro/ct i dać warunek, że jeśli to CT (zależnie od cvaru) to anuluje tą komendę, problem w tym, że nie mam pojęcia jak anulować tą komendę w środku rundy.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Szukam/Kto Napisze? 2 Pluginy
Temat rozp. Magisterr., 07.08.2008 09:18
29 odpowiedzi w tym temacie
#21
Napisano 08.08.2008 18:17
#22
Napisano 08.08.2008 20:20
->Eventy<-
Przeczytaj powyzsze i opanuj jak chcesz pracowac z amxx'em.
Jesli chcesz pracowac z broniami, uzywasz eventu od broni. Jak chcesz robic cos na poczatku rundy - uzywasz eventu od poczatka rundy. I tak dalej ;-)
Przeczytaj powyzsze i opanuj jak chcesz pracowac z amxx'em.
Jesli chcesz pracowac z broniami, uzywasz eventu od broni. Jak chcesz robic cos na poczatku rundy - uzywasz eventu od poczatka rundy. I tak dalej ;-)
#23
Napisano 09.08.2008 19:28
Czyli dać event zmiany teamu i w przypadku transferu do ct użyć give_item? dobrze rozumuje? nie zamykaj tylko tematu, bo nie wiem, czy już wszystko co z tym problemem związane, a nie ma sensu zakładać nowego tematu.
#24
Napisano 09.08.2008 20:51
Jesli chcesz wykryc zmiane teamu to uzywasz eventu od zmiany teamu
Jest to "TeamInfo" - zaraz dopisze do tutoriala o eventach go, bo juz wiem jak on dziala
Juz nie wiem do czego chcesz stosowac ten event bo sie juz zgubliem
[ Dodano: 09-08-2008, 22:11 ]
Juz zrobilem eventa do zmiany teamu - i z pieknym uzyciem staticu
Jest to "TeamInfo" - zaraz dopisze do tutoriala o eventach go, bo juz wiem jak on dziala
Juz nie wiem do czego chcesz stosowac ten event bo sie juz zgubliem
[ Dodano: 09-08-2008, 22:11 ]
Juz zrobilem eventa do zmiany teamu - i z pieknym uzyciem staticu
#25
Napisano 11.08.2008 10:59
Miczu niby łeb masz do pluginów, takiej prostej rzeczy nie rozumiesz ;>
Już drugi czy trzeci raz tłumaczę, jeśli strip_user_weapons(id) działa przez czas jednej rundy, a w trakcie jej trwania admin przerzuci gracza do CT (gdzie gracz ma mieć bronie) to żeby tą komendę strip_user_weapons(id) jakby anulować, tak, żeby gracz po spawnie miał nóż, pistolet i mógł coś kupić.
Już drugi czy trzeci raz tłumaczę, jeśli strip_user_weapons(id) działa przez czas jednej rundy, a w trakcie jej trwania admin przerzuci gracza do CT (gdzie gracz ma mieć bronie) to żeby tą komendę strip_user_weapons(id) jakby anulować, tak, żeby gracz po spawnie miał nóż, pistolet i mógł coś kupić.
#26
Napisano 11.08.2008 11:08
Po co gadac, lepiej zademonstruje:
[ Dodano: 11-08-2008, 12:11 ]
strip_user_weapons - dziala jednorazowo - w chwili wywolania.
Jesli dasz raz strip potem kupisz sobie AK, to te AK bedziesz mial.
Jak mowilem wystarczy tylko event CurWeapon - bedzie wywolywana tylko gdy bedzie co do zabrania ;]
Raz na mape czy 10 razy - wedlug potrzeb
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fun> public plugin_init() { register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1") } public CurWeapon(id) { if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE new team[3] get_user_team(id,team,2) if(!equal(team,"CT")) strip_user_weapons(id) return PLUGIN_CONTINUE }
[ Dodano: 11-08-2008, 12:11 ]
strip_user_weapons - dziala jednorazowo - w chwili wywolania.
Jesli dasz raz strip potem kupisz sobie AK, to te AK bedziesz mial.
Jak mowilem wystarczy tylko event CurWeapon - bedzie wywolywana tylko gdy bedzie co do zabrania ;]
Raz na mape czy 10 razy - wedlug potrzeb
#27
Napisano 11.08.2008 11:18
Ja myślałem, że strip_user_weapons(id) działa dokładnie przez jedną rundę, ponadto z tego co pisałeś nie da się podnieść broni, a w przypadku wywołaniatej komendy na graczu i transferu do ct musi mieć on taką możliwość, jak to się a do tego co napisałeś?
#28
Napisano 11.08.2008 11:38
grankee, ja zawsze upraszczam problem. Po co blokowac podnoszenie broni, skoro mozna zrobic duzo prosciej i po podniesieniu mu ja skasowac, no chyba, ze blokada podnoszenia to absolutny przymus, to i to da sie zrobic, ale chyba nie ma tu takiej potrzeby
grankee, nie moge znalezc gdzie napisalem ze nie da sie podniesc, napisalem najwyzej ze nie dziala to na zasadzie "drop" ze wyrzuca na ziemie. A podniesc sie da, tylko ze w momencie podniesienia i tak zniknie
[ Dodano: 11-08-2008, 12:40 ]
Mowiac wczesniej ze wywola raz na runde, mialem namysli event ktory zadziala tylko w tedy gdy jest potrzebny - czyli az do 1 na runde (przy spawnie).
grankee, nie moge znalezc gdzie napisalem ze nie da sie podniesc, napisalem najwyzej ze nie dziala to na zasadzie "drop" ze wyrzuca na ziemie. A podniesc sie da, tylko ze w momencie podniesienia i tak zniknie
[ Dodano: 11-08-2008, 12:40 ]
Mowiac wczesniej ze wywola raz na runde, mialem namysli event ktory zadziala tylko w tedy gdy jest potrzebny - czyli az do 1 na runde (przy spawnie).
#29
Napisano 11.08.2008 12:52
Chodzi o to że jak podniesie i zniknie to już CT który broni używać może nie podniesie jej bo już jej nie będzie. Ale ok może nie popisałem się tym pluginem:P Cały czas się uczę, a przygode z eventami praktycznie zacząłem dopiero na tym forum ;]
#30
Napisano 11.08.2008 13:20
O ile to nie mapa fy to chyba to nie przeszkadza, a skoro to i tak mialo byc na h&s to po juz i tak bedzie problemu ich zabic skoro sa bezbronni i po czasie nie moga sie ruszac
Uczyc sie to nic zlego Mam nadzieje, ze szybko ogarniesz eventy i jak z nich korzystac - dzięki temu twoje plugi stana sie o niebo bardziej wydajne i nie zawodne ;]
Uczyc sie to nic zlego Mam nadzieje, ze szybko ogarniesz eventy i jak z nich korzystac - dzięki temu twoje plugi stana sie o niebo bardziej wydajne i nie zawodne ;]
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych