Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wymuszenie komendy a flaga


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Change

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 16.02.2010 17:21

Nie znam się kompletnie na scriptingu, ale na swoje potrzeby coś skleiłem z różnych innych pluginów ^^ Potrzebuje odpowiedzi gdzie mam błąd (mała szansa żeby sie nie trafił) i co zmienić. Plugin powinien działać tak, że jeśli gracz nie ma flagi r (admin_level_f) to co 10 sekund wymuszana jest na nim komenda developer 0, jesli ma to nic sie nie dzieje. Kod wyglada tak:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-in"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AUTHOR"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	set_task(10.0, "developer", _, _, _, "b")

	// Add your code here...
}

public developer()
{
	if( get_user_flags & ADMIN_LEVEL_F)
		return PLUGIN_CONTINUE
	
	else
	{
	client_cmd("developer 0")
	}
}

Użytkownik Change edytował ten post 16.02.2010 17:27

  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 16.02.2010 17:23

Co to jest "id" pierwszy raz jest to u ciebie uzyte :F
  • +
  • -
  • 0

#3 Change

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 16.02.2010 17:26

A teraz ? ;)
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 16.02.2010 17:28

get_user_flags - potrzebuje zmiennej przekazujacej numer identyfikacyjny (z przedzialu od 1 do 32) gracza :F
  • +
  • -
  • 0

#5 Change

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 16.02.2010 17:28

Ale proszę Cie po ludzku ;) Ja zielony w te klocki
  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 16.02.2010 17:29

Potrzebuje odpowiedzi gdzie mam błąd


I odpowiadam :)
  • +
  • -
  • 0

#7 Change

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 16.02.2010 17:30

Ahh jak ja to kocham.. ^^

Dobra to zmieniam prośbę. Jak to powinno wyglądać ? :P
  • +
  • -
  • 0

#8 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 16.02.2010 17:33

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-in"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AUTHOR"

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	set_task(10.0, "developer", _, _, _, "b")

	// Add your code here...
}

public developer()
{
	for(new id=1;id<33;id++)
	{
		if(!is_user_connected(id)) continue

		if( get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)
		{
			continue
		}
		else
		{
			client_cmd(id,"developer 0")
		}
	}
}

Nie sprawdzalem czy sie kompiluje jak cos to napisz ;)
  • +
  • -
  • 0

#9 Change

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 129
Zaawansowany

  • Postów:1161
  • Lokalizacja:Konin
Offline

Napisano 16.02.2010 18:53

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Header size: 220 bytes
Code size: 436 bytes
Data size: 192 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=778 cells (3112 bytes)
Total requirements: 17232 bytes
Done.

close ;) - w razie kolejnych pytań już nowy temat, bo to bedzie troche wiekszy plugin ;>
  • +
  • -
  • 0

#10 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7174
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 16.02.2010 18:57

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: :giggle:

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych