Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 false

    Wszechmogący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 14.02.2010 18:51

Robilem nową klasę poradnikiem kyka i nie robiłem wszystkiego na "szybkiego" tylko powoli i bardzo uważnie.
Lecz przy kompilacji błędy ;/

/groups/amxmodx/tmp3/textaQuNPr.sma(271) : error 018: initialization data exceeds declared size
/groups/amxmodx/tmp3/textaQuNPr.sma(272) : error 018: initialization data exceeds declared size
/groups/amxmodx/tmp3/textaQuNPr.sma(289) : error 018: initialization data exceeds declared size
/groups/amxmodx/tmp3/textaQuNPr.sma(1314) : warning 217: loose indentation
/groups/amxmodx/tmp3/textaQuNPr.sma(1349) : warning 217: loose indentation
/groups/amxmodx/tmp3/textaQuNPr.sma(1486) : error 017: undefined symbol "dmg_exp"
/groups/amxmodx/tmp3/textaQuNPr.sma(4717) : error 002: only a single statement (or expression) can follow each "case"
/groups/amxmodx/tmp3/textaQuNPr.sma(4717) : warning 215: expression has no effect
/groups/amxmodx/tmp3/textaQuNPr.sma(4717) : error 001: expected token: ";", but found ":"
/groups/amxmodx/tmp3/textaQuNPr.sma(4717) : error 029: invalid expression, assumed zero
/groups/amxmodx/tmp3/textaQuNPr.sma(4717) : fatal error 107: too many error messages on one line
Pomoże ktoś ?
Jak ktoś podejmie sie poprawy sma. podam. Bedzie reputacja :/

Użytkownik Obcas edytował ten post 14.02.2010 18:52

  • +
  • -
  • 0

#2 honey

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 124
Zaawansowany

  • Postów:606
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:n / a
Offline

Napisano 14.02.2010 19:13

Jeśli możesz pokaż sma

#3 mic3d (nałogowy gracz) xD

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -8
Mniej niż zer0.

  • Postów:23
  • Lokalizacja:WARSZAWA
Offline

Napisano 14.02.2010 19:28

Jeśli możesz pokaż sma

i cavary też
może będę pierwszy :-)
  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 14.02.2010 19:32

Jeśli możesz pokaż sma

i cavary też
może będę pierwszy :-)

Słyszałem plotki, ze wartości cvarów nie mają wpływu na kompilacje ^^
  • +
  • -
  • 0

#5 false

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 14.02.2010 22:02

SMA

Z góry dzięki. :)

PS. Honey czy ktoś inny jeśli by ktoś to poprawiał mógł by zrobić że moja klasa nowa czyli Predator, może mieć kusze i jak nóż się naładuje bedzie niewidzialny? Mam już ustawione że o nma 200 hp. Jeszcze bym tylko nazwę wprowadził do menu i by był git. Jakby ktoś mógł by zrobić z tym nożem i kuszą byłbym wdzięczny :)

Użytkownik Obcas edytował ten post 14.02.2010 22:19

  • +
  • -
  • 0

#6 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 14.02.2010 22:23

Kompilować się kompiluje ale czasu sprawdzić nie miałem
Odnośnie ciebie to radze nauczyć czytać się ze zrozumieniem albo olać to ;]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#7 false

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:652
  • Lokalizacja:z Polski
Offline

Napisano 15.02.2010 13:00

a jak dać np temu predatorowi moc zeby mogl kuszy uzywac tak jak Łowca?

Użytkownik Obcas edytował ten post 15.02.2010 13:04

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych