Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o napisanie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Straw

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:19
Offline

Napisano 05.08.2008 18:33

Witam, chciałbym, żeby ktoś napisał mi plugin podobny do sound_mp3, lecz muzyka w tym pluginie miała by nie być losowana, lecz co rundę inny dźwięk, czyli np dla rundy 1 dźwięk 1.mp3, dla rundy nr 2 dźwięk 2.mp itd.
  • +
  • -
  • 0

#2 grankee

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:1500
  • Lokalizacja:Radom
Offline

Napisano 06.08.2008 02:20

Daj tu kod źródłowy tego pluginu i powiedz co i jak dokładnie zmienić lub opisz całe działanie tego pluginu.
  • +
  • -
  • 0

#3 Straw

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:19
Offline

Napisano 06.08.2008 09:32

Ten plugin w oryginale odtwarza losowo jeden z 20 jingli muzycznych na koniec rundy. Ja chciałbym, żeby odtwarzał je po kolei od pierwszego, aż do ostatniego i później w kółko. Można pominąć wygrywające teamy, czyli nie muszą lecieć inne dźwięki gdy wygra tt, bądź ct.

Kod oryginalnego pluginu:
#include <amxmodx> 

new const sounds_ct[][] = {
"sound/misc/OE/oe_01.mp3",
"sound/misc/OE/oe_02.mp3",
"sound/misc/OE/oe_03.mp3",
"sound/misc/OE/oe_04.mp3",
"sound/misc/OE/oe_05.mp3",
"sound/misc/OE/oe_06.mp3",
"sound/misc/OE/oe_07.mp3",
"sound/misc/OE/oe_08.mp3",
"sound/misc/OE/oe_09.mp3",
"sound/misc/OE/oe_10.mp3",
"sound/misc/OE/oe_11.mp3",
"sound/misc/OE/oe_12.mp3",
"sound/misc/OE/oe_13.mp3",
"sound/misc/OE/oe_14.mp3",
"sound/misc/OE/oe_15.mp3",
"sound/misc/OE/oe_16.mp3",
"sound/misc/OE/oe_17.mp3",
"sound/misc/OE/oe_18.mp3",
"sound/misc/OE/oe_19.mp3",
"sound/misc/OE/oe_20.mp3"}

new const sounds_terro[][] = {
"sound/misc/OE/oe_01.mp3",
"sound/misc/OE/oe_02.mp3",
"sound/misc/OE/oe_03.mp3",
"sound/misc/OE/oe_04.mp3",
"sound/misc/OE/oe_05.mp3",
"sound/misc/OE/oe_06.mp3",
"sound/misc/OE/oe_07.mp3",
"sound/misc/OE/oe_08.mp3",
"sound/misc/OE/oe_09.mp3",
"sound/misc/OE/oe_10.mp3",
"sound/misc/OE/oe_11.mp3",
"sound/misc/OE/oe_12.mp3",
"sound/misc/OE/oe_13.mp3",
"sound/misc/OE/oe_14.mp3",
"sound/misc/OE/oe_15.mp3",
"sound/misc/OE/oe_16.mp3",
"sound/misc/OE/oe_17.mp3",
"sound/misc/OE/oe_18.mp3",
"sound/misc/OE/oe_19.mp3",
"sound/misc/OE/oe_20.mp3"} 

public plugin_init() 
{ 
  register_plugin("RoundSoundy","1","Sal") 
  register_event("SendAudio", "ct", "a", "2&%!MRAD_ctwin") 
  register_event("SendAudio", "terro", "a", "2&%!MRAD_terwin") 
} 

public plugin_precache() 
{ 
  new i 
  for(i = 0; i < sizeof sounds_ct; i++) 
  precache_generic(sounds_ct[i]) 

  new u 
  for(u = 0; u < sizeof sounds_terro; u++) 
  precache_generic(sounds_terro[u]) 
} 

public ct() 
{ 
  client_cmd(0,"stopsound") 

  client_cmd(0, "mp3 stop") 

  client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_ct[random_num(0, charsmax(sounds_ct))] ) 
} 

public terro() 
{ 
  client_cmd(0,"stopsound") 

  client_cmd(0, "mp3 stop") 

  client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds_terro[random_num(0, charsmax(sounds_terro))] ) 
}

  • +
  • -
  • 0

#4 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 06.08.2008 11:32

Mniej, lub bardziej:
#include <amxmodx> 

new const sounds[][] = { 
"sound/misc/OE/oe_01.mp3", 
"sound/misc/OE/oe_02.mp3", 
"sound/misc/OE/oe_03.mp3", 
"sound/misc/OE/oe_04.mp3", 
"sound/misc/OE/oe_05.mp3", 
"sound/misc/OE/oe_06.mp3", 
"sound/misc/OE/oe_07.mp3", 
"sound/misc/OE/oe_08.mp3", 
"sound/misc/OE/oe_09.mp3", 
"sound/misc/OE/oe_10.mp3", 
"sound/misc/OE/oe_11.mp3", 
"sound/misc/OE/oe_12.mp3", 
"sound/misc/OE/oe_13.mp3", 
"sound/misc/OE/oe_14.mp3", 
"sound/misc/OE/oe_15.mp3", 
"sound/misc/OE/oe_16.mp3", 
"sound/misc/OE/oe_17.mp3", 
"sound/misc/OE/oe_18.mp3", 
"sound/misc/OE/oe_19.mp3", 
"sound/misc/OE/oe_20.mp3"} 

new x=0

public plugin_init() 
{ 
  register_plugin("RoundSoundy","1","Miczu") 
  register_event("SendAudio", "sound", "a", "2&%!MRAD_ctwin", "2&%!MRAD_terwin") 
} 

public plugin_precache() 
{ 
  for(new i = 0; i < sizeof sounds; i++) 
  precache_generic(sounds[i]) 
} 

public sound() 
{ 
  client_cmd(0,"stopsound") 

  client_cmd(0, "mp3 stop") 

  client_cmd(0, "mp3 play %s", sounds[x] )
  if(x==charsmax(sounds)) x=0
  else x++
}

  • +
  • -
  • 0

#5 Straw

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:19
Offline

Napisano 06.08.2008 16:05

Dzięki, zaraz go wypróbuję.

Plus dla Ciebie, działa b dobrze.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych