Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Polaczenie 2 pluginow HNSpolaczenie Fragow z Dawaniem Expa


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Szary322

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:34
  • GG:
  • Lokalizacja:Białystok
Offline

Napisano 13.02.2010 17:46

Witam moglby mi ktos pomoc przerobic ten plugin tak aby mozna bylo zamieniac fragi na exp : ze 1frag to 5 xP

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>

new bool:isRollingFrags = false
new FragsSold = 0
new FragsBought = 0
new frags, money, fragcost, fragmoney

new g_switch, g_fragcost, g_fragearn, g_sellfrags_max, g_buyfrags_max

public plugin_init() {
	register_plugin("Frag Mod", "0.3", "MaTTe")
	register_clcmd("say /rollthefrags", "rollthefrags")
	register_clcmd("say /sellfrag", "sellfrag")
	register_clcmd("say /buyfrag", "buyfrag")
	register_dictionary("fragmod")
	register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End")
	
	g_switch = register_cvar("fm_enable", "1")
	g_sellfrags_max = register_cvar("fm_sellfrags_max", "5")
	g_buyfrags_max = register_cvar("fm_buyfrags_max", "5")
	g_fragearn = register_cvar("fm_sellfragcost", "4000")
	g_fragcost = register_cvar("fm_buyfragcost", "6000")
}

public rollthefrags(id) {
	if(!get_pcvar_num(g_switch))
		return PLUGIN_HANDLED

	if(isRollingFrags==true) {
		client_print(id, print_chat, "%L", "ALREADY_ROLLING")
		return PLUGIN_HANDLED
	}
	
	frags = get_user_frags(id)
	new rand = random_num(1, 6)
	
	switch(rand) {
		case 1:
		{
			set_user_frags(id, frags+1)
			client_print(id, print_chat, "%L", "CONGRAT_+1FRAG")
		}
		case 2:
		{
			set_user_frags(id, frags+2)
			client_print(id, print_chat, "%L", "CONGRAT_+2FRAGS")
		}
		case 3:
		{
			set_user_frags(id, frags-1)
			client_print(id, print_chat, "%L", "HAHA_LOST1FRAG")
		}
		case 4:
		{
			set_user_frags(id, frags-2)
			client_print(id, print_chat, "%L", "HAHA_LOST2FRAGS")
		}
		case 5:
		{
			set_user_frags(id, frags+frags)
			client_print(id, print_chat, "%L", "CONGRAT_DOUBLEFRAGS")
		}
		case 6:
		{
			set_user_frags(id, frags-frags)
			client_print(id, print_chat, "%L", "HAHA_FRAGSGONE")
		}
	}
	isRollingFrags = true
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public sellfrag(id) {
	new sellmax = get_pcvar_num(g_sellfrags_max)

	if(!get_pcvar_num(g_switch))
		return PLUGIN_HANDLED

	if(FragsSold==sellmax) {
		client_print(id, print_chat, "%L", "CANT_SELL_MORE", sellmax)
		return PLUGIN_HANDLED
	}

	frags = get_user_frags(id)
	fragmoney = get_pcvar_num(g_fragearn)
	money = cs_get_user_money(id)
	
	set_user_frags(id, frags-1)
	cs_set_user_money(id, money+fragmoney)
	FragsSold++
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public buyfrag(id) {
	new buymax = get_pcvar_num(g_buyfrags_max)

	if(!get_pcvar_num(g_switch))
		return PLUGIN_HANDLED

	if(FragsBought==buymax) {
		client_print(id, print_chat, "%L", "CANT_BUY_MORE", buymax)
		return PLUGIN_HANDLED
	}

	frags = get_user_frags(id)
	fragcost = get_pcvar_num(g_fragcost)
	money = cs_get_user_money(id)
	
	set_user_frags(id, frags+1)
	cs_set_user_money(id, money-fragcost)
	FragsBought++
	return PLUGIN_CONTINUE
}	

public round_end() {
	isRollingFrags = false
	FragsSold = 0
	FragsBought = 0
}

Komenda Na dawanie xP na HNS to : hnsxp_give_xP "nick" "ilosc xP"

ale nie jestem dokonca pewny czy jest taka mozliwosc napisania takiego pluginu :/
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych