Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Item 1/x Z noża


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 kuab91

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 13.02.2010 14:51

Siema próbuje zrobić item 1/x z noża wszystko się ładnie kompiluje ale nie zabija ;/

Tak to napisałem :

new player_b_knife[33] = 1

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

player_b_knife[id] = 0


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

if (player_b_knife[id] > 0) 
	{
		num_to_str(player_b_knife[id],TempSkill,10)
		add(itemEffect,199,"Masz 1/")
		add(itemEffect,199,TempSkill)
		add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika z noza<br>")
	}

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

case 77:
		{
			player_item_name[id] = "Kosynier"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_knife[id] = random_num(1,3)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia nozem",player_item_name[id],player_b_knife[id])	
		}

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

if(player_b_knife[id]>0)
	{
		if(player_b_knife[id]>5) player_b_knife[id]-=random_num(0,2)
		else if(player_b_knife[id]>2) player_b_knife[id]-=random_num(0,1)
		else if(player_b_knife[id]>1) player_b_knife[id]-=random_num(-1,1)
	}


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

public add_bonus_knifedamage(attacker_id,id,weapon)
{
	if (player_b_knife[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE)
	{
		
		if (!is_user_alive(id))
			return PLUGIN_HANDLED
		
		if (random_num(1,player_b_knife[attacker_id]) == 1)
			UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife")
		
	}
	
	return PLUGIN_HANDLED
}


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Co tu trzeba jeszcze zmienić ?
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 13.02.2010 14:52

Zwiekszyles random w losowaniu itemu?
  • +
  • -
  • 0

#3 kuab91

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 13.02.2010 14:58

Tak , ale i tak idem dodaje sobie przez amx_give , tylko on nie zabija :/
  • +
  • -
  • 0

#4 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 13.02.2010 14:59

A pokaż jak masz u ciebie wygląda register_event odpowiadający za CurWeapon w plugin_init.

Dokładniej:

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be")

register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")


Jak masz tak jak na górze to zamień tak jak na dole ;]
  • +
  • -
  • 0

#5 kuab91

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 13.02.2010 15:05

Zmieniłem i dalej nic ;/
  • +
  • -
  • 0

#6 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 13.02.2010 15:07

Kup HE i naciskaj Q
  • +
  • -
  • 0

#7 kuab91

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 13.02.2010 15:09

Tylko że coś takiego z granatem robi się na ninji a ja to testuje na innej klasie

@edit

Może coś źle napisałem , jeszcze się na tym nie znam i robiłem to na podstawie scout amplifera, może czegoś brakuje ?

Użytkownik kuab91 edytował ten post 13.02.2010 15:19

  • +
  • -
  • 0

#8 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1339
Godlike

  • Postów:3556
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 13.02.2010 17:57

else if(player_b_knife[id]>1) player_b_knife[id]-=random_num(-1,1)

zmien na
else if(player_b_knife[id]>1) player_b_knife[id]-=1

  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#9 kuab91

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:20
  • Lokalizacja:Nowy Sącz
Offline

Napisano 14.02.2010 08:56

dalej nie działa ;/

@Edit

Już działa trzeba było dodać :

public add_bonus_knifedamage(attacker_id,id,weapon)

Użytkownik kuab91 edytował ten post 17.02.2010 23:05

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych