Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
ważne

Dproto [0.9.187] - Instalacja i konfiguracja (NonSteam + Steam)Oraz xds_opt

ważne

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
112 odpowiedzi w tym temacie

#21 Muffin

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • GG:
  • Lokalizacja:poHato?
Offline

Napisano 24.03.2010 19:38

Zrobiłem co poleciłeś i
[ 1] AMX Mod X RUN - amxmodx_mm.dll v1.8.1.3 ini Start ANY
[ 2] <addonsdprotodp badf load addonsdprotodpro v - ini - -
[ 3] Fun RUN - fun_amxx.dll v1.8.1.3 pl1 ANY ANY
[ 4] CStrike RUN - cstrike_amxx.dll v1.8.1.3 pl1 ANY ANY
[ 5] CSX RUN - csx_amxx.dll v1.8.1.3 pl1 ANY ANY
5 plugins, 4 running

z serwerem połączyć się nie mogę dalej(od steam). Może przez to, że w 0.3.7
Wymagania:
~ Metamod 1.19
~ Serwer steam protokół 48

A ja mam protokół 47 i nie wiem jaki metamod.
Jak zmienić na 48 ?
  • +
  • -
  • 0

#22 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 25.03.2010 19:11

Aktualizacja DPROTO do wersji 0.4.7, załącznik w pierwszym poście, jedna ważna informacja z changelogu:

  • - Istnieje wiele zmian w dproto.cfg. Nowe dproto i stary config nie będzie działać!

@UP zaktualizuj dproto, starsza wersja nie działa przy nowych binnarkach.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
IP: ts3.cserwerek.pl


#23 Muffin

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:17
  • GG:
  • Lokalizacja:poHato?
Offline

Napisano 26.03.2010 21:25

Ja nie ogarniam tych biniarków, po instalacji amx'a 1.8.1 od razu są te które potrzebne ?
  • +
  • -
  • 0

#24 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 05.04.2010 13:30

Usuń dproto -.-
Jak masz pytanie lub problem to załóż nowy temat w odpowiednim dziale.
  • +
  • -
  • 0

#25 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 05.04.2010 18:39

Znalazłem 2 błędy, jeden krytyczny! Mianowicie:

  • kopiujemy plik dproto.cfg do głównego katalogu (cstrike/)

cstrike to NIE JEST katalog główny, głównym jest ten w którym zawiera się cstrike i TAM należy wrzucić dproto.cfg, a NIE do cstrike


W celu ograniczenia błędów 'Server failed to transmit file "AY&SY"' powodujących masowe rozłączanie graczy zaleca się zainstalowanie drugiego pluginu metamod:
xds_opt


implemented fix for "Server failed to transmit file AY&SY" kind of svc_bad's

Co oznacza, że plugin xds_opt nie jest już potrzebny ;]

To drugie to tylko malutkie sprostowanie, ale pierwsze poprawcie koniecznie!

Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 05.04.2010 18:40

  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#26 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 05.04.2010 19:24

GwynBleidD, dzięki za zainteresowanie.
Na dproto.com w pytaniu "How to install dproto?" mamy:

4. Copy dproto.cfg to server root or gamedir.

Czyli w skrócie kopiujemy do głównego katalogu lub katalogu gry, jedna i druga opcja powinna działać. (przepraszam, testowałem tylko cstrike/).
Więc nie jest to błąd "krytyczny".

No i tak, od wersji 0.4.5 jest zaimplementowana poprawka "Server failed to transmit file AY&SY". W tym momencie nie jestem w stanie powiedzieć czy xds_opt już nie jest do niczego potrzebny, ale zaraz wprowadzę poprawki w pierwszym poście.
  • +
  • -
  • 0

#27 GwynBleidD

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1849
Godlike

  • Postów:3066
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Przemyśl
Offline

Napisano 05.04.2010 23:26

Aha, z root or gamedir nie doczytałem, ale pamiętam że w poprzednich wersjach było samo root (w katalogu moda, czyt cstrike ni cholery nie działało).

Użytkownik GwynBleidD edytował ten post 05.04.2010 23:27

  • +
  • -
  • 0
NIE pomagam na PW. Nie trudź się, na zlecenia nie odpiszę... Od pomagania jest forum.
NIE zaglądam w tematy wysłane na PW. Jeśli są na forum to prędzej czy później je przeczytam. Jeśli mam co w nich odpisać, to odpiszę.
 
1988650.png?theme=dark

#28 EmPeTrzy

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:38
  • GG:
  • Lokalizacja:Międzyzdroje.
Offline

Napisano 14.04.2010 23:05

Witam mam problem, zrobiłem weszystko jak jest napisane i mam "muke"... Dproto włączony ale nie działą poprawnie?

:06:31 Currently loaded plugins:
description stat pend file vers src load unlod
[ 1] AMX Mod X RUN - amxmodx_mm.dll v1.8.1.3 ini Start ANY
[ 2] <podbot_mm.dll> badf load podbot_mm.dll v - ini - -
[ 3] Fun RUN - fun_amxx.dll v1.8.1.3 pl1 ANY ANY
[ 4] Engine RUN - engine_amxx.dll v1.8.1.3 pl1 ANY ANY
[ 5] FakeMeta RUN - fakemeta_amxx.dl v1.8.1.3 pl1 ANY ANY
[ 6] CStrike RUN - cstrike_amxx.dll v1.8.1.3 pl1 ANY ANY
[ 7] CSX RUN - csx_amxx.dll v1.8.1.3 pl1 ANY ANY
[ 8] NetDB RUN - netdb_amxx.dll v1.1 pl1 ANY ANY
[ 9] CSDM2 RUN - csdm_amxx.dll v2.1 pl1 ANY ANY
[10] dproto open - dproto.dll v0.4.8 ini Start Never
10 plugins, 8 running


Użytkownik EmPeTrzy edytował ten post 14.04.2010 23:22

  • +
  • -
  • 0

#29 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 15.04.2010 10:15

po 1. dproto ma być przed AMXX
po 2. daj restart serwera z autoupdate'em
po 3. sprawdź zawartość konsoli serwera podczas uruchamiania w celu wykrycia błędów
po 4. jak masz problem załóż nowy temat
  • +
  • -
  • 0

#30 nup

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 24.04.2010 14:18

A ja mam takie małe pytanko, chodzi o wersję 0.4.8 :]
z ogólnym działaniem nie ma problemu...
ale zauważyłem jakieś dziwne zachowanie jeśli chodzi o tą wersję, głównie chodzi o wyświetlanie SID'ów u nonsteamów :D
czasami się tak dzieje że co po nie którzy mają generowane ID, ale nie każdy i mnie to zastanawia...
zauważyłem też że gość nie miał awataru, a miał steam id.. i teraz pytanie.. czy ma steama czy nie ma.. trochę to denerwujące.
czy ktoś się już spotkał z takimi rzeczami ? bo już sam zgłupiałem przez to ;] w dropoto jest napisane że SID generuje po IP i tyle wiem..
domyślam się że skoro jest to tak zrobione, to raczej nie bez powodu.. więc niech mi ktoś wytłumaczy na jakiej zasadzie to działa i co ma na celu..

p.s jeśli komuś nie pasuje że tutaj pytam o takie rzeczy, to ewentualnie mogę założyć nowy temat z tym "problemem" :D no chyba że jest już taki, chociaż ja go nie widziałem :)

Użytkownik nup edytował ten post 24.04.2010 14:32

  • +
  • -
  • 0

#31 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 24.04.2010 14:53

SteamID jest generowane w przypadku niektórych wersji NS, nie wszystkich.
  • +
  • -
  • 1

#32 nup

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 24.04.2010 14:55

A kwestia wyłączenia tego generowania ? :)
  • +
  • -
  • 0

#33 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 24.04.2010 14:58

A kwestia wyłączenia tego generowania ? :)

w pierwszym poście masz konfigurację...

Ustawiasz to:

cid_HLTV = 7 //HLTV
cid_NoSteam47 = 8 //NS bez możliwości generowania ID
cid_NoSteam48 = 10 //NS bez możliwości generowania ID
cid_Steam = 1 //Steam
cid_SteamPending = 9 //Autoryzowany poprawnie lecz bez poprawnego steamid (np STEAM_0:0:0)
cid_RevEmu = 1 //gracze z revEmu ( >= 9.74)
cid_OldRevEmu = 1 //gracze ze starszą wersją revEmu
cid_SteamEmu = 1 //gracze z hCupa's SteamEmu
cid_Setti = 3 //SETTI


Podstawiając za aktualne wartości wybrane stąd:

1: Rzeczywiste ID (lub generowane) steam (STEAM_xx:xx:xx)
2: Rzeczywiste ID (lub generowane) valve (VALVE_xx:xx:xx)
3: STEAM_ generowane na podstwie IP
4: VALVE_ generowane na podstwie IP
5: Przestarzałe - gracz zostanie wyrzucony
6: (zarezerwowane do przyszłego użycia)
7: HLTV
8: STEAM_ID_LAN
9: STEAM_ID_PENDING
10: VALVE_ID_LAN
11: VALVE_ID_PENDING
12: STEAM_666:88:666


  • +
  • -
  • 1

#34 nup

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:22
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 24.04.2010 15:28

Tak samo jak w cfg dproto mam tą konfigurację :D ale do końca nie kumałem tego :)
thx, plusiki lecą.. już powinno śmigać ;]
  • +
  • -
  • 0

#35 Zamotany

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:24
  • Lokalizacja:Świdnik
Offline

Napisano 08.05.2010 08:33

Zrobiłem wszystko tak jak trzeba i mam błąd.

[ 1] xdsopt fail - xds_opt.dll v0.1 ini Start Never
[ 2] dproto RUN - dproto.dll v0.4.8 ini Start Never
[ 3] AMX Mod X RUN - amxmodx_mm.dll v1.8.1.3 ini Start ANY
[ 4] Fun RUN - fun_amxx.dll v1.8.1.3 pl3 ANY ANY
[ 5] CStrike RUN - cstrike_amxx.dll v1.8.1.3 pl3 ANY ANY
[ 6] CSX RUN - csx_amxx.dll v1.8.1.3 pl3 ANY ANY
  • +
  • -
  • 0

#36 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 1725
Godlike

  • Postów:6881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 08.05.2010 10:38

No chyba jednak nie. xds_opt jest aktualnie do niczego nie potrzebne, a skoro masz dproto 0.4.8 to po prostu wywal xdsopt z plugins.ini
  • +
  • -
  • 0

#37 :)))

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Mniej niż zer0.

  • Postów:6
  • Lokalizacja:Bielsk
Offline

Napisano 11.05.2010 15:26

dobry poradnik
  • +
  • -
  • 0

#38 TaKieCos

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:126
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 19.06.2010 19:47

edytujemy plik plugins.ini metamod'a (zwykle cstrike/addons/metamod/plugins.ini) i dodajemy w nim na początku linijkę:

win32 addons\dproto\dproto.dll

(dla serwera windows)
lub

linux addons/dproto/dproto_i386.so

(dla serwera linux)

Dlaczego dla windowsa są takie ukosniki \\\ a dla linuxa takie /// ???
  • +
  • -
  • 0
Pomogłem?? DAJ Dołączona grafika

#39 Magnetix

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 26
Życzliwy

  • Postów:410
  • GG:
  • Lokalizacja:Piotrków Tryb
Offline

Napisano 24.07.2010 09:40

Ostatnio na jednym z hostingów serwerów gier wyczytałem że jest nowa wersja dproto więc mam pytanie czy ta co jest zamieszczona w temacie u góry jest aktualna?
  • +
  • -
  • 0

#40 Abes Mapper

    Repulsion Gel

  • Przyjaciel

Reputacja: 1996
Godlike

  • Postów:7356
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Sulejówek
Offline

Napisano 24.07.2010 09:47

To się wchodzi na http://dproto.com i patrzy changelog

Ten tutaj to 0.4.8 a najnowszy to 0.4.8p
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: ważne

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych