Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Problem z magiem


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Krejzol

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:357
Offline

Napisano 10.02.2010 15:55

Posiadam wersje diablomod_5.9l, moduły to
fun
engine
fakemeta
cstrike
csx
Problem polega na tym, gdy mag osiągnie 100 inteligencji strzela z fireballi jak z m4 (tak szbko), a drugi problem to niezależnie ile łowca posiada inteligencji to strzela tak samo (jeżeli ma 100 inta to strzela tak chodźby miał 1)

Użytkownik Krejzol edytował ten post 10.02.2010 15:56

  • +
  • -
  • 0

#2 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 11.02.2010 13:34

Rozwiązanie jest proste

Znajdź fragment.
Z tego co zrozumiałem to na serwerze masz max lvl 201 czyli 100int.
Zmień w zaznaczonym fragmencie na 50.

else if(casting[id]==0)
{
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/25.0) < Nie jestem pewien ale tu chyba też na 50

if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Mag)
{
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0) <zmień na 50
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0)) <zmień na 50
}
}



@edit
Właśnie sobie przypomniałem że ten sam problem powtarza się u łowcy z kuszą.
Ale wystarczy zmienić w zaznaczonych fragmentach:


if(player_class[id]==Hunter)
{
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)

if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK) <zmień na 50
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}


I jak pomogło?

Użytkownik KoRnY edytował ten post 10.02.2010 16:25

  • +
  • -
  • 2
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych