Rozwiązanie jest proste
Znajdź fragment.
Z tego co zrozumiałem to na serwerze masz max lvl 201 czyli 100int.
Zmień w zaznaczonym fragmencie na 50.
else if(casting[id]==0)
{
new Float: time_delay = 5.0-(player_intelligence[id]/25.0) < Nie jestem pewien ale tu chyba też na 50
if(player_class[id] == Ninja) time_delay*=2.0
else if(player_class[id] == Mag)
{
time_delay=time_delay = 4.0-(player_intelligence[id]/25.0) <zmień na 50
if(player_b_fireball[id]>0) time_delay=random_float(0.5,4.0-(player_intelligence[id]/25.0)) <zmień na 50
}
}
@edit
Właśnie sobie przypomniałem że ten sam problem powtarza się u łowcy z kuszą.
Ale wystarczy zmienić w zaznaczonych fragmentach:
if(player_class[id]==Hunter)
{
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(id,clip,ammo)
if(bow[id] == 1)
{
if((bowdelay[id] + 4.25 - float(player_intelligence[id]/25))< get_gametime() && button2 & IN_ATTACK) <zmień na 50
{
bowdelay[id] = get_gametime()
command_arrow(id)
}
entity_set_int(id, EV_INT_button, (button2 & ~IN_ATTACK) & ~IN_ATTACK2)
}
I jak pomogło?
Użytkownik KoRnY edytował ten post 10.02.2010 16:25