Nie chodzi mi zeby bylo to przy all itemach tylko przy wybranym itemie i wybranej klasie.
Staralem sie to zrobic tak i nie trybi:
W prethinku:
if(player_class[id]==Lowca && (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD)) player_b_firetotem[id]=1
A druga sprawa dlaczego nie smigaja te moce:
Mag: • Gdy strzeli z pistoletu spowalnia wroga i zabiera mu przez 10 sek po 5 hp co 2 sek'
Zabojca: jak postrzeli wroga z pistoletu, to przeciwnika wyrzuci do góry.
No i zdolnosc lowcy.
Wszystko z tego codu:
new clip,ammo
new weapon = get_user_weapon(attacker_id,clip,ammo)
if((attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Mag)
{
if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
{
agi=(BASE_SPEED / 2)
set_speedchange(id)
if(DemageTake[id]==0)
{
DemageTake[id]=1
set_task(11.0, "funcReleaseVic", id)
set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id)
set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON)
}
}
}
if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Zabojca)
{
if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
{
set_task(1.5, "funcDemageVic3", id)
}
}
if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Hunter)
{
if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
{
new ori[3]
trace_bool[attacker]=id
get_user_origin(id,ori)
new parms[5];
for(new i=0;i<3;i++)
{
parms[i] = ori[i]
}
parms[3]=attacker
parms[4]=id
set_task(0.5,"charge_hunter",attacker,parms,5)
}
}
}
}
}Diablomod 5.9l
Użytkownik Nosek edytował ten post 10.02.2010 17:46


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









