Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa, Item, Uzycie


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nosek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 10.02.2010 12:35

Czy da sie jakos skombinowac aby klasa wybrany item uzywala pod innym przyciskiem? np. zamiast E uzywala R.

Nie chodzi mi zeby bylo to przy all itemach tylko przy wybranym itemie i wybranej klasie.

Staralem sie to zrobic tak i nie trybi:

W prethinku:

if(player_class[id]==Lowca && (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD)) player_b_firetotem[id]=1


A druga sprawa dlaczego nie smigaja te moce:

Mag: • Gdy strzeli z pistoletu spowalnia wroga i zabiera mu przez 10 sek po 5 hp co 2 sek'

Zabojca: jak postrzeli wroga z pistoletu, to przeciwnika wyrzuci do góry.

No i zdolnosc lowcy.

Wszystko z tego codu:


new clip,ammo
			new weapon = get_user_weapon(attacker_id,clip,ammo)
		
			if((attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Mag)
			{	
				if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
				{			
					agi=(BASE_SPEED / 2)
					set_speedchange(id)		
					if(DemageTake[id]==0)
					{
						DemageTake[id]=1
						set_task(11.0, "funcReleaseVic", id)
						set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id)
						set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON)
					}
				}
			}
				
			if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Zabojca)
			{	
				if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
				{	     
					set_task(1.5, "funcDemageVic3", id)
				}
			}
			
			if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Hunter)
			{	
				if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN)
				{	     
					new ori[3]
					trace_bool[attacker]=id
					get_user_origin(id,ori)
					
					new parms[5];
					
					for(new i=0;i<3;i++)
					{
						parms[i] = ori[i] 
					}
					parms[3]=attacker
					parms[4]=id
					set_task(0.5,"charge_hunter",attacker,parms,5)
				}
			}
		}
	}
}


Diablomod 5.9l

Użytkownik Nosek edytował ten post 10.02.2010 17:46

  • +
  • -
  • 0

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 10.02.2010 18:06

Trochę nie przemyślane ....
Jak ktoś na przycisku R będzie używał mocy itemu to na którym będzie ładował broń :D ?:/

Użytkownik KariiO edytował ten post 10.02.2010 18:07

  • +
  • -
  • 0

#3 Nosek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 10.02.2010 18:11

Oczywiscie dojdzie do tego ON_KNIFE :)
  • +
  • -
  • 0

#4 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 10.02.2010 19:44

jaki item chcesz uzywac na "R"? i na jakiej klasie?
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#5 Nosek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 10.02.2010 20:26

j/w zeby lowca na r stawial item (item wbudowany w klase)

Jakby mu sie dropnal totem leczacy to przy uzyciu E kladlyby sie 2 totemy co mijaloby sie z celem
  • +
  • -
  • 0

#6 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 10.02.2010 20:36

if(player_class[id]==Lowca && (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD)) {

funkcja_odpowiadajaca_za_moc_itemu(parametry)

player_b_firetotem[id]=0

}


  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#7 Nosek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 10.02.2010 21:00

Okej dzięki.

A ktos rozgryzl ten motyw z pistolami?
  • +
  • -
  • 0

#8 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 10.02.2010 21:07

w 5.9 chyba off
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#9 Nosek

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 20
Życzliwy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 10.02.2010 21:16

Tak funkcja jest zaslonieta //

Mozna zamknac.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych