Nie chodzi mi zeby bylo to przy all itemach tylko przy wybranym itemie i wybranej klasie.
Staralem sie to zrobic tak i nie trybi:
W prethinku:
if(player_class[id]==Lowca && (pev(id,pev_button) & IN_RELOAD)) player_b_firetotem[id]=1
A druga sprawa dlaczego nie smigaja te moce:
Mag: • Gdy strzeli z pistoletu spowalnia wroga i zabiera mu przez 10 sek po 5 hp co 2 sek'
Zabojca: jak postrzeli wroga z pistoletu, to przeciwnika wyrzuci do góry.
No i zdolnosc lowcy.
Wszystko z tego codu:
new clip,ammo new weapon = get_user_weapon(attacker_id,clip,ammo) if((attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Mag) { if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN) { agi=(BASE_SPEED / 2) set_speedchange(id) if(DemageTake[id]==0) { DemageTake[id]=1 set_task(11.0, "funcReleaseVic", id) set_task(11.0, "funcReleaseVic2", id) set_task(2.0, "funcDemageVic", id+GLUTON) } } } if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Zabojca) { if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN) { set_task(1.5, "funcDemageVic3", id) } } if(is_user_connected(attacker_id)&&(attacker_id!=id)&&player_class[attacker] == Hunter) { if(weapon == CSW_GLOCK18 || weapon == CSW_USP || weapon == CSW_P228 || weapon == CSW_DEAGLE || weapon == CSW_ELITE || weapon == CSW_FIVESEVEN) { new ori[3] trace_bool[attacker]=id get_user_origin(id,ori) new parms[5]; for(new i=0;i<3;i++) { parms[i] = ori[i] } parms[3]=attacker parms[4]=id set_task(0.5,"charge_hunter",attacker,parms,5) } } } } }
Diablomod 5.9l
Użytkownik Nosek edytował ten post 10.02.2010 17:46