A on aż taki cienki jest?nawet goq chyba by tego nie zepsuł
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
DiabloMod/Admin.
#22
Napisano 24.02.2010 14:09
Załączone pliki
#23
Napisano 24.02.2010 16:41
Załączone pliki
#24
Napisano 24.02.2010 17:09
Kompilować się kompiluje ale popełniłeś błędy takie że ninja bd widzialny :F
A poprawiłeś to czy nie? ;<
#26
Napisano 24.02.2010 18:58
Dobra, ninja jest widzialny... Co robić?
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 24.02.2010 22:01
#27
Napisano 24.02.2010 23:20
#28
Napisano 24.02.2010 23:35
#30
Napisano 25.02.2010 17:58
///////////////////// BOW ///////////////////////// if(player_class[id]==Cziter) { player_b_inv[id] = 120 }
Tylko, że jak dostanie się item np. Stalkersa, to on nie ma zmniejszanej widoczności do 8, ale zostaje ta 120, co robić? ;<
Btw. Jak wpisze /drop, to on nie wyrzuca tego przedmiotu.
#31
Napisano 25.02.2010 19:29
Po prostu zastanów się nad logiką set_renderchange u ciebie jak chcesz się czegoś nauczyć to pomyśl logicznie jak działa kod który ci dałem zajrzyj do kodu z oryginalnego diablo porównaj i wyciągnij wnioski.
#32
Napisano 25.02.2010 19:37
Symbol i assigned a value that is never used: "inv_bonus"
Zrobiłem jeszcze raz tak jak było to napisane wyżej+dodałem "}" bo w dwóch miejscach nie było i wygląda to tak:
if (player_class[id] == Ninja) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 8 } else if (player_class[id] == Cziter ) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 120 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } }
A może tak:
if (player_class[id] == Ninja) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 8 if(player_b_inv[id]>0) } else if (player_class[id] == Cziter ) { new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id] render = 120 if(player_b_inv[id]>0) { while(inv_bonus>0) { inv_bonus-=20 render-- } }
@Edit:
Jednak nie, 26 błędów..
Ja już nie wiem co robie nie tak. ;<
coś z tym inv_bonus jest nie tak, ale nei wiem co.
Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 25.02.2010 20:02
#33
Napisano 26.02.2010 21:58
miczu:
mowisz masz moze troche nie udolnie zrobione ale ...
raczej ty bys to skopal niz ja
ps nie wiem czemu sie uwziales na mnie ale trudno trzeba zyc dalej
ps2 plik exe wrzucacie tam gdzie macie sma pluga i wpisujecie nazwe bez rozszerzenia
Załączone pliki
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#34
Napisano 26.02.2010 22:06
Zwłaszcza przy dużych pluginach, bo przy małych to może jakoś
No i z komentarzami sobie nie radzi.
Podczas testu przy tak na prawdę brakującym nawiasie otrzymałem więcej otwartych niż zamkniętych
#35
Napisano 26.02.2010 22:14
jak jest wiecej otwartych to znaczy ze brakuje zamknietego proste nie??
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#36
Napisano 26.02.2010 22:20
radzi sobie z komentarzami // tylko bo nie chcialo mi sie z tym bawic a co do wyswietlenia gdzie brakuje klamry to tego nie da sie napisac niestety
jak jest wiecej otwartych to znaczy ze brakuje zamknietego proste nie??
Nie proste, bo źle wzięło pod uwagę komentarze i zamiast brakującego jednego miałem nadmiar 2
Możesz sprawdzić przecież czy zgadza się ilość nawiasów w danej funkcji. Zawsze by to była jakaś podpowiedź.
#37
Napisano 26.02.2010 22:25
1. if(warunek){ 2. if(warunek){ 3. 4. 5. }
to nie wiez czy brakuje klamry w linii 3 lub 4 czy w 6
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#38
Napisano 26.02.2010 22:41
Miałem na mysli by zrobic program ktory:
-ma zmienna X, na starcie 0
- przy dojsciu do plublic lub stock printuje liczbe X i numer lini-1 z public/stock && X=0
- przy spotkaniu { X++ przy } X--
- na koncu pliku print X
Tak wiec bedzie mozna dojsc miedzy jakimi publikami nie jest lub nie ma klamry, bo one sa jakby "gwarantowane" jako nowe funkcje.
PS. Pavulon narzeka, a daje ci ujemna minus repute :F
Albo i nawet bez printa przy 0 i tylko zapisac dodatkowo numer lini przy poprzednim stock/public
#39
Napisano 26.02.2010 22:45
jednak ty miczu cos myslisz zobacze moze zrobie chociaz pascal to taki jezyk gdzie nie mozna okna przesunac wiec all funkcji z diablo np nie zobaczysz lepiej by bylo przepisac w Cpp
Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka
GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD)
#40
Napisano 26.02.2010 23:01
Kompilator tylko ignoruje stock/public jako gwarantowane rozpoczecie funkcji gdy brakuje klamry, a twoj program ma wiedziec ze w tym punkcje ma byc juz X=0 i inaczej to blad.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych