Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

DiabloMod/Admin.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
47 odpowiedzi w tym temacie

#21 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 24.02.2010 12:09

nawet goq chyba by tego nie zepsuł

A on aż taki cienki jest? :lol:
  • +
  • -
  • -1
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#22 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 24.02.2010 14:09

Dodaje załącznik z *.sma.

Załączone pliki



#23 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 24.02.2010 16:41

Kompilować się kompiluje ale popełniłeś błędy takie że ninja bd widzialny :F

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#24 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 24.02.2010 17:09

Kompilować się kompiluje ale popełniłeś błędy takie że ninja bd widzialny :F


A poprawiłeś to czy nie? ;<

#25 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 24.02.2010 18:17

nie mam ochoty sprawdzać ale wielkość jego załącznika różni się od twojego i raczej nie dał by ci twojego sma z powrotem bez zmian w nim <_<
Pomyśl to nie boli :unsure:

Użytkownik KoRnY edytował ten post 24.02.2010 18:17

  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#26 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 24.02.2010 18:58

Ale czy naprawił to, że Ninja bd niewidzialny.

Dobra, ninja jest widzialny... :/ Co robić?

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 24.02.2010 22:01


#27 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 24.02.2010 23:20

Kopiować kod sensowniej ;]
  • +
  • -
  • 0

#28 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 24.02.2010 23:35

Ale to tamten kod jest poprawny? Czy czegoś brakuje? Bo ja już nie wiem, może to ktoś zrobić? ;/

#29 KoRnY

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:281
  • Lokalizacja:Władysławowo
Offline

Napisano 25.02.2010 14:57

Jak to ktoś ładnie ujął:

...forum jest od pomagania...

a nie do robienie czegoś za ciebie :spadowa:
  • +
  • -
  • 0
Zapraszam na myArena.pl

Dołączona grafika

#30 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 25.02.2010 17:58

Dobra, kumpel mi pomógł i zamiast wpisać tam gdzie ma ninja do niewidzilności, dodał taki coś:

///////////////////// BOW /////////////////////////
	if(player_class[id]==Cziter)	
	{
		player_b_inv[id] = 120
	}

Tylko, że jak dostanie się item np. Stalkersa, to on nie ma zmniejszanej widoczności do 8, ale zostaje ta 120, co robić? ;<

Btw. Jak wpisze /drop, to on nie wyrzuca tego przedmiotu.

#31 Vertricus

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 426
Wszechobecny

  • Postów:1 549
  • Lokalizacja:.
Offline

Napisano 25.02.2010 19:29

Ustawianie tego w prethinku to najgłupszy pomysł jaki widziałem :F
Po prostu zastanów się nad logiką set_renderchange u ciebie jak chcesz się czegoś nauczyć to pomyśl logicznie jak działa kod który ci dałem zajrzyj do kodu z oryginalnego diablo porównaj i wyciągnij wnioski.
  • +
  • -
  • 0

#32 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 25.02.2010 19:37

Cały czas przy kompilacji wyświetla się:

Symbol i assigned a value that is never used: "inv_bonus"

Zrobiłem jeszcze raz tak jak było to napisane wyżej+dodałem "}" bo w dwóch miejscach nie było i wygląda to tak:

if (player_class[id] == Ninja)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 8
                        }
			else if (player_class[id] == Cziter )
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 120

				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
                                }

A może tak:

if (player_class[id] == Ninja)
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 8

                                if(player_b_inv[id]>0)
                        }
			else if (player_class[id] == Cziter )
			{
				new inv_bonus = 255 - player_b_inv[id]
				render = 120

				
				if(player_b_inv[id]>0)
				{
					while(inv_bonus>0)
					{
						inv_bonus-=20
						render--
					}
                                }

@Edit:

Jednak nie, 26 błędów..

Ja już nie wiem co robie nie tak. ;<

coś z tym inv_bonus jest nie tak, ale nei wiem co. :/

Użytkownik GoldeNx3 edytował ten post 25.02.2010 20:02


#33 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 26.02.2010 21:58

Korny sam jestes cienki :D

miczu:
mowisz masz moze troche nie udolnie zrobione ale ...

raczej ty bys to skopal niz ja :D

ps nie wiem czemu sie uwziales na mnie ale trudno trzeba zyc dalej

ps2 plik exe wrzucacie tam gdzie macie sma pluga i wpisujecie nazwe bez rozszerzenia :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#34 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 26.02.2010 22:06

G[o]Q ale to nadal nie daje informacji gdzie brakuje klamry ;)
Zwłaszcza przy dużych pluginach, bo przy małych to może jakoś :D

No i z komentarzami sobie nie radzi.
Podczas testu przy tak na prawdę brakującym nawiasie otrzymałem więcej otwartych niż zamkniętych ^^
  • +
  • -
  • 0

#35 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 26.02.2010 22:14

radzi sobie z komentarzami // tylko bo nie chcialo mi sie z tym bawic a co do wyswietlenia gdzie brakuje klamry to tego nie da sie napisac niestety :D

jak jest wiecej otwartych to znaczy ze brakuje zamknietego proste nie??
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#36 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 26.02.2010 22:20

radzi sobie z komentarzami // tylko bo nie chcialo mi sie z tym bawic a co do wyswietlenia gdzie brakuje klamry to tego nie da sie napisac niestety :D

jak jest wiecej otwartych to znaczy ze brakuje zamknietego proste nie??


Nie proste, bo źle wzięło pod uwagę komentarze i zamiast brakującego jednego miałem nadmiar 2 :)

Możesz sprawdzić przecież czy zgadza się ilość nawiasów w danej funkcji. Zawsze by to była jakaś podpowiedź.
  • +
  • -
  • 0

#37 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 26.02.2010 22:25

tak ale masz cos takiego

1.   if(warunek){
2.      if(warunek){
3.  
4.
5.   }

to nie wiez czy brakuje klamry w linii 3 lub 4 czy w 6
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#38 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 26.02.2010 22:41

Niech odpuszcza sobie te komentarze, ale:

Miałem na mysli by zrobic program ktory:
-ma zmienna X, na starcie 0
- przy dojsciu do plublic lub stock printuje liczbe X i numer lini-1 z public/stock && X=0
- przy spotkaniu { X++ przy } X--
- na koncu pliku print X

Tak wiec bedzie mozna dojsc miedzy jakimi publikami nie jest lub nie ma klamry, bo one sa jakby "gwarantowane" jako nowe funkcje.

PS. Pavulon narzeka, a daje ci ujemna minus repute :F

Albo i nawet bez printa przy 0 i tylko zapisac dodatkowo numer lini przy poprzednim stock/public
  • +
  • -
  • 0

#39 G[o]Q

    I'm G[o]Q

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 344
Godlike

  • Postów:3 563
  • Steam:steam
  • Imię:Krzysiek
  • Lokalizacja:C: / program Files / Valve / Cstrike / G[o]Q.dem
Offline

Napisano 26.02.2010 22:45

aha o takie bajerek chodzi czyli wypisac nazwe funkcji i roznice klamerek

jednak ty miczu cos myslisz :D zobacze moze zrobie chociaz pascal to taki jezyk gdzie nie mozna okna przesunac wiec all funkcji z diablo np nie zobaczysz lepiej by bylo przepisac w Cpp :D
  • +
  • -
  • 0
Manual ponad wszystko, konsola ponad manual :D :&

Chcesz wysłać do mnie PW ? użyj nazwy GoQ zamiast G[o]Q
Chcesz Kupić moduł płatności via Pukawka,Tserwery, Gamesol, Zabijaka do mojego sklepu? napisz PW cena to tylko 10 zł/sztuka

GG:6022845 (nie pomagam za free osobom ponizej rangi MoD) :D

#40 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 657
Wszechmogący

  • Postów:2 862
Offline

Napisano 26.02.2010 23:01

Nie wpisac nazwe funkcji bo za duzo roboty, caly plik skanuje, a obszary dzielisz na od funkcji do funkcji, a najlatwiej ci rozpoznac po stock/public

Kompilator tylko ignoruje stock/public jako gwarantowane rozpoczecie funkcji gdy brakuje klamry, a twoj program ma wiedziec ze w tym punkcje ma byc juz X=0 i inaczej to blad.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych